Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
sen näkee naamasta, kun lakkaa jne.
Pötyä, minua sanotaan usein ihanan näköiseksi vaikka riudun puutteessa elämäni
Vierailija kirjoitti:
Niin näkee. Mieti miltä näyttää ihminen joka ei ole saanut melkein pariin vuosikymmeneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellinen tilanne:
Miten reagoit, jos kaivattusi ottaa kontaktia irl?Kuten joskus aiemmin totesin: En realistisesti odota että hän ottaisi yhteyttä, mutta valehtelisin jos väittäisin ettenkö sitä toivo.
Kalamies
Minä toivon ja odotan erään kalamiehen yhteydenottoa. Mutta en usko siihen.
Otan yhteyttä jos mahdollista.
-eri kalamies
Ketju täynnä turhaa löpinää tasoteorioista ja lahjakkuudesta, vaan minun pitkän viestini kaivatulle poistatitte? Ääli.öt!! En tule enää tänne enkä kerro mikä on pysäyttävintä, mitä hän on sanonut. Se tapahtui vajaat kolme vuotta sitten enkä kuullut kunnolla, mitä hän sanoi hiljaa, eikä tilanne sallinut kysyä tarkennusta. Ei se ollut ainoa pysäyttävä asia, mutta ehkä eniten pysäyttävä, jos ymmärsin hänen sanomansa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpöä ja rauhaa
-vaeltava harmaasusi
Ihana tuo koira kuvassa, mutta muutoin todella outo.
Puumat ja harmaasudet on todella outoja. Jostain syystä puumia kyllä kiinnostaa, ehkä se on kumminkin silitysten kaipuu tjsp. Saattavat myös kaivata päästä kehräämään. Harmaasudet on taas harvinaisempia petoja, niistä ei oikein tiedä kun eivät noudata mitään laumasääntöjä.
Susi on se laumaeläin, puuma yksineläjä. Biologinen fakta.
Tunnetaan myös poikamiessusia. Tosin, pariutuvat ne aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellinen tilanne:
Miten reagoit, jos kaivattusi ottaa kontaktia irl?Kuten joskus aiemmin totesin: En realistisesti odota että hän ottaisi yhteyttä, mutta valehtelisin jos väittäisin ettenkö sitä toivo.
Kalamies
Minä toivon ja odotan erään kalamiehen yhteydenottoa. Mutta en usko siihen.
Otan yhteyttä jos mahdollista.
-eri kalamies
Kalamiehet 👍🐟🐟🐟
Vierailija kirjoitti:
100% autonomisuus on harha. Yhtälailla kuin 100% läheisriippuvuus. Kaikki ei ole aina omissa hyppysissä kiinni, vaikka kuinka luulisi. Siksi sosiologia on tiede.
Kerro toki lisää? 🥵
Vierailija kirjoitti:
Miksi sydämeeni hiipii lämpö aina kun olet lähellä?
Miksi olet sinä ja siinä ?
Et nyt mutta ajoittain. Sinä siinä lähellä
Nyt et ole ja sinävaje
Miksi olet? Miksi sinä?
- Havukka-Ahon haahuilija
" Why do birds suddenly appear every time you are near? Just like me, they want to be close to you"
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä turhaa löpinää tasoteorioista ja lahjakkuudesta, vaan minun pitkän viestini kaivatulle poistatitte? Ääli.öt!! En tule enää tänne enkä kerro mikä on pysäyttävintä, mitä hän on sanonut. Se tapahtui vajaat kolme vuotta sitten enkä kuullut kunnolla, mitä hän sanoi hiljaa, eikä tilanne sallinut kysyä tarkennusta. Ei se ollut ainoa pysäyttävä asia, mutta ehkä eniten pysäyttävä, jos ymmärsin hänen sanomansa oikein.
Poistattelu on tosiaan syvältä veenuksesta. Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näkee. Mieti miltä näyttää ihminen joka ei ole saanut melkein pariin vuosikymmeneen
No hei, ei se seksi nyt ainoa ilo elämässä ole. Voi suunnata mielenkiintoa toisaallekin. Tiedän monta tyytyväistä, seksitöntä elämää viettävää ihmistä. Itse en tosin lukeudu heihin. Sry siitä.
Vierailija kirjoitti:
E olet sinisilmäinen kaunotar. Uppoan.
Damn she is.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jota kaipaan on neljäkymppinen. Itse olen kolmekymppinen.
Mikä yllätys. 🙄
Ja sä kolmikybänen olet se varattu osapuoli tos kuvios eiks nii?
Alapeukut = confirmed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E olet sinisilmäinen kaunotar. Uppoan.
Mulla tää sama kaivattu vissiin. Eri
ja minulla
Kyllä nainenkin haluaa olla mukana kaikissa yhteisissä asioissa.
100% autonomisuus on harha. Yhtälailla kuin 100% läheisriippuvuus. Kaikki ei ole aina omissa hyppysissä kiinni, vaikka kuinka luulisi. Siksi sosiologia on tiede.