Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on surupuku.
Meinasin jo alkaa käyttään sellasta mustaa verkkoa naamalla, mutta odotan vielä
Mulla on semmonen hattu, mis on hyönteisverkko. Kätevä, ei ihmisetkään tunnista.
Se on kätevä metsässä kesällä :)
Estosteronit jyllää Suomen maassa
Ystävätär Unimaasta kirjoitti:
Aikamoinen someninja olet, kultaseni ;-) En ole edes ehtinyt kaikkea lukea, koska olin lenkillä ja viestejä kertyi. Pitää perehtyä ihan ajan kanssa tähän. <3
Samat tunnelmat! Olen ollut halolla päähän siitä saakka, kun nähtiin ja olisi aika päästä viimeinkin itse asiaan. Aikamoinen matka, täytyy myöntää. Tilanne on mikä on, mutta selvitellään. Paljon on juteltavaa... rakastan sua!
Mikä on someninja? 🥷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on surupuku.
Mulla on semmonen hattu, mis on hyönteisverkko. Kätevä, ei ihmisetkään tunnista.
On mullakin sellainen maastonvihreä hyönteisverkkohattu, mutta käytän sitä vain mettässä :D Nyt tarkoitin sellaista eleganttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin heti, kun ensimmäisen kerran näin...
Kenet?
J-miehen. Ei ulkoisesti mun tyyppiä, mut jostain syystä hullaannuin täysin.
Semmoisia ne J- miehet on, sydämen vievät heti. Pikkuhiljaa voisi sen palauttaa 💙🤎Luonne kun on hyvä, muuta ei tarvitse💕
No on se komeakin ja hyvä vartalo. No eipä taida olla mitään negatiivista sanottavaa, toisin kuin minussa.
Mikä sinussa negatiivista on?
Ei mikään! Sanoin jo alussa, että olet kuin elävä patsas!
Minä olen liian kömpelö kuvataiteilijaksi ja liian dorka runoilijaksi. Oon vaan onneton kateellinen reppana vailla kykyjä 😢
Vierailija kirjoitti:
Ajatus ajatuksestasi
Lämpöä kaipauksestasi
Selittämätön ikävä hellittää
Hetkeksi
Tuoksuu keväältä
Sataa terälehtiä
Ollaanko tässä nyt
Vai sitten kun
Herkkä ja kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on surupuku.
On mullakin sellainen maastonvihreä hyönteisverkkohattu, mutta käytän sitä vain mettässä :D Nyt tarkoitin sellaista eleganttia
No missä nyt menee eleganttiuden raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus ajatuksestasi
Lämpöä kaipauksestasi
Selittämätön ikävä hellittää
Hetkeksi
Tuoksuu keväältä
Sataa terälehtiä
Ollaanko tässä nyt
Vai sitten kunKenelle?
Tässä nyt vai sitten kun, kas siinä pulma.
Kauniisti huokailee, kenelle lieneekään.
Älä sitä mieti. Mun sisin se vaan välillä huokailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin heti, kun ensimmäisen kerran näin...
Kenet?
J-miehen. Ei ulkoisesti mun tyyppiä, mut jostain syystä hullaannuin täysin.
Semmoisia ne J- miehet on, sydämen vievät heti. Pikkuhiljaa voisi sen palauttaa 💙🤎Luonne kun on hyvä, muuta ei tarvitse💕
No on se komeakin ja hyvä vartalo. No eipä taida olla mitään negatiivista sanottavaa, toisin kuin minussa.
Mikä sinussa negatiivista on?
Ei mikään! Sanoin jo alussa, että olet kuin elävä patsas!
Siis komea ja ihana katsella. Siksi olen ollutkin niin jumalattoman jumissa, kun kohdataan. Ehkä se tästä, kun tutustutaan paremmin ja silmä tottuu - vai tottuneeko ikinä? Tuskinpa. ;-)
P4sk4-tanka 🤣
Monologinen
Valitusvirteni soi
Kansan korville
Kuuroil' mykistyneille
Hämmennyspuhujille
"Mun" J-mies on pitkä ja salskea, urheilullinen. 😍
Vierailija kirjoitti:
Myös vihreät silmät ja asuu kulmilla. Sivu
Yritän vielä. Yritetään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä.
Ai, no ei sit mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on surupuku.
No missä nyt menee eleganttiuden raja.
Tiedättekö mitä tarkoittaa elegantti? Olis tarinoita mutta en nyt jaksa kertoa. Mut eleganssi on myös hyvä sana! XD
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä enää, ketä oikeasti kiinnostaa ja ketä ei. Näen vain hymyileviä, juttelevia, edessä ja takana pyöriviä vastakkaisen sukupuolen edustajia minne ikinä menenkään. Osa heistä myös varattuja.
Ota tästä nyt selvää.
Selvinnee ajan kanssa, jos jotakuta ns. oikeasti kiinnostaa? Ystävällisistä ja iloisista, juttelevaisista hymyilevistä ihmisistä ympärillä voi nauttia ilman stressiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäiti neuvoi - valitse mielitietyksesi vähemmän kaunis nainen
Hiukan ryppyjä sopii olla, etenkin naururyppy sekä jokunen huolen ryppy
Hampaat olisi hyvä olla, vaikka onhan suu pehmoinen ilmankin
Pitkät hiukset kaunistavat naisen - vaan lyhyet hiukset eivät tuki viemärin siivilää
Tyhmän sopii naisen olla - hän on silti sinua viisaampi, poikaseni
Uneen ja nälkään syökää ja levätkää, olkaatte ravitut ja rauhallisetSillä kauneutenne ja komeutenne on katoavaista - henkinen yhteytenne on ikuista
Vaan milloin olisi mies ymmärtänyt - Naiseni on minulle kaunein
t Mies
Laitetaanpa vielä, kun viestit katoaa mystisesti.
Isoäidit, miten viisaita naisia <3
En ennättänyt kommentoida tätäkään, ennen kuin nyt. Luin kyllä ja otin talteen, eikös niin ole tapana, että rakkauskirjeet säilytetään?
Joku tuolla aiemmin kommentoi sinua aiheesta sanataituriksi. Hyvää treeniä ;)
B
Sinun omaisuuttasihan ne ovat, Sinulle kirjoitettuja - copyright Sinulle luovutettu.
Jos julkaiset niin muista kertoa että ovat juuri Sinulle kirjoitetut.Hiusten kampaaminen voi ehkä löytyä netistä ulkomaan kielellä, kääntämäni. Tai oikeastaan toisella kotimaisella.
Myös sen oikeudet on nyt sitten sulla, englanniksi se ei toiminut.
Jos ne kokoaisi kirjaksi niin viitasammakkoasiat sopisi laittaa sopiviin lomiin,
kuvitukseen pitäisi kyllä saada viitasammakkopönttö myös, mitenköhän semmoinen piirretään?t Mies
Kiitos <3 täytyy miettiä julkaisua...vai haluaisiko sitä itsekkäästi pitää ne vain itsellään?
Kuvitus täytyy tulla sulta, sammakkopöntön kehittelijältä. Tietenkin. Ei muuta kuin piirrustuslaudan ääreen. Voin auttaa ideoinnissa.
BJulkaisu toisaalta toisi selvemmin esiin että ne tosiaan on sun.
Merkitsisit omaisuuttasi - tervettä itsekkyyttä se vaan olisi.Mun piirtelyt tapahtuu lähinnä OpenSCAD:illa, ei niistä ehkä ole sun julkaisun kansien väliin.
Mites jos valokuvaisit tai piirtäisit sammakon jalanjäljet kun hän on kävelemässä tai loikkimassa sinne pönttöönsä? Aukeaman yli ne jäljet - ajatusviivan asemasta mielikuvaviiva? Lukijalle sopii jättää tilaa mielikuvitukselle - sammakkopönttö voisi kauttaaltaan olla viitteellinen.
Jotain muuta voitaisiin kumminkin poistaa viittellisyydestä - silti.
t Mies
Tässä se nyt nähdään, kuka on se luovempi osapuoli. Eihän tästä projektista tule mitään ilman sua. Jos aloitan sen merkitsemisen sillä, että varaan sut tähän julkaisuprosessiin? 50-50 %?
B
Nyt oon sitten varattu. Siis etkö haluakaan pitää sataprosenttisesti oikeuksia?
t Mies
Noin helposti se sitten kävi. Haluan sataprosenttisesti oikeuden kaikkeen mahdolliseen. Mutta kustannussopparista ajattelin tarjota puolta, koska tulossa on menestysteos. Liitetään osaksi sopimusneuvotteluja?
B
Iltaa, mammoille. Voimamies palstalla. Olis tarjolla ranskalaisia perunoita, nakkeja ja parsaa.