Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Kohta lähden kolmannelle lenkille tänään. Tulehan taas asemiin vai onko sulla töitä? 😊
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin suudella. Voidaanko se edes toteuttaa, jos ei mikään muu onnistu? Ristiriitaiselle miehelle.
Kyllä tämä sopii, sanot vaan milloin ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivatullasi hyvä vai huono maine?
Riippuu asiasta ja ympyröistä. Sanoisin, että sekä että. Mutta eipä sillä ole mun kannalta mitään väliä, elämme eri ympyröissä muutenkin suurilta osin.
Sitä se sitten teettää kun tuijottaa papereita, ei elä eikä ole kovin älykäs noin muutenkaan. Olen samaa mieltä, pääsee vähemmällä jännityksellä kun osaa päästää irti ja jatkaa elämäänsä eikä ruikuta netissä. Että kiitos kun muistutit tästäkin! Näin se kaikki sitten nousee pintaan elämään ja täyttämään tehtäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eloon, eloon, eloon, eloon ja kyllä kestää kiittää!
Pitäisikö viimeisen sanan etupuolella olla pilkku? Sanoma ehkä sitten hivenen muuttuu?🙂
Jos kysyisit äikänmaikalta saisit itseäsi tyydyttävän positiivisen kyllä-vastauksen. Koska olen vapaa ihminen vastaamaan, vastaan EI isoilla kirjaimilla. Oliko muuta?
Ole hyvä, tään Hopeaketun karvat kyllä kestää kiittää😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tuomenkukkani, kultakäköseni, pilvenhattarani. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi älykäs vai tyhmä?
Hyvin älykäs. Se hänessä eniten vetääkin.
Kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi älykäs vai tyhmä?
Hyvin älykäs. Se hänessä eniten vetääkin.
Nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynnyttävä kevätsateen ropina.
Painostelee, missä ropisee? 🤔
Täällä, missä joku hyväksyy itsensä, ropinan, omenankukat, kaivatun
Auts! Olit turhan ilkeä minulle. Mistä päättelet että täällä ei? Vaadin selontekoa. 🤔
En sanonut mitään siitä, miten siellä. Enhän edes tiedä mitään siitä, miten siellä. Saat itse sanoa.
Annoit vähän ymmärtää, energialukua eikö totta? Mutta sait yläpeukun kohteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kreisi ..
Ja rakastat mua just sopivasti kreisinä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden kolmannelle lenkille tänään. Tulehan taas asemiin vai onko sulla töitä? 😊
Oma rakas siellä? Johan me aamupäivällä nähtiin kaksi kertaa. Mun pitää välillä tehdä töitä, nähdään taas neljän jälkeen ok?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eloon, eloon, eloon, eloon ja kyllä kestää kiittää!
Pitäisikö viimeisen sanan etupuolella olla pilkku? Sanoma ehkä sitten hivenen muuttuu?🙂
Jos kysyisit äikänmaikalta saisit itseäsi tyydyttävän positiivisen kyllä-vastauksen. Koska olen vapaa ihminen vastaamaan, vastaan EI isoilla kirjaimilla. Oliko muuta?
Ole hyvä, tään Hopeaketun karvat kyllä kestää kiittää😄
Ai että miten ihanaa! 🤓
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta huonomaineiset tyhmät ihmiset vaikka olisi kuinka paremmista piireistä.
Mut entä jos ei ole yhtään paremmista päinkään? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaunis sinä🥰
Ite oot! 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin suudella. Voidaanko se edes toteuttaa, jos ei mikään muu onnistu? Ristiriitaiselle miehelle.
Kyllä tämä sopii, sanot vaan milloin ja missä?
Seuraavalla kerralla, kun nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma rakas siellä? Johan me aamupäivällä nähtiin kaksi kertaa. Mun pitää välillä tehdä töitä, nähdään taas neljän jälkeen ok?
Olen pettynyt mutta koetan jaksaa odottaa sinne asti 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ajatuksia sinulle. 🌿
Kiitos samoin ja terveisiä koivupuumiehelle, ajatukseni sinusta ovat kesäisen lehtevät ja vehreät eikä runsaudesta ole pulaa. Ununun!
Ei ollut koivupuun mieheltä nämä ajatukset, vaan naiselta...eikä koivupuunkaan.
Puun kylläkin, tavallaan.
Hyvää päivänjatkoa kuitenkin, kauniisti osaat kirjoittaa. 🌿
Miehelle tietenkin 🥱