Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Tuntuu järjettömän hyvältä, kun seisot lähelläni. Voisit kaapata lanteistani kiinni. Se olisi täysin luontevaa.
Haluaisin järjestää tapaamisen. Sen jälkeen voisit päättää tavataanko enää toista kertaa.
t. Lyyti
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua mies. Vain sua, en ketään muuta. Käsität kai sen.
Tosta ei valitettavasti tule yhtään lisäpisteitä, jos mies ei ole riittävän kiinnostunut.
Minua häiritsee ajatus, että joku ulkopuolinen lukee minun mikroilmeitä kun olen kaivatun lähellä. Ei olla koskaan kahdestaan ja paikka on kaikkea muuta kuin romanttinen.
Tanya, lähdetkö kanssani ulos?
t. Axxxx
Porukka luulee eleitään mikroilmeiksi, vaikka oikeasti ne ovat makroeleitä, jotka näkyvät kaikessa: sanavalinnat, äänenpainot, reagointi siihen jos joku toinen puhuu kaivatusta tai koskettaa häntä, sijoittuminen huoneessa, katsekontakti, hiusten harominen ym. ym. Näkyy kilometrin päähän ennen kuin henkilö itse edes myöntää tykkäävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä sut, haluan jutella sun kanssa, mutten tiedä, haluatko sinä näitä asioita enää.
Haluan. Nähdäänkö taas tällä viikolla? En halua, että välttelet.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee ajatus, että joku ulkopuolinen lukee minun mikroilmeitä kun olen kaivatun lähellä. Ei olla koskaan kahdestaan ja paikka on kaikkea muuta kuin romanttinen.
Kyllähän nyt ihmiset tarkkailevat. Miksi se häiritsee sinua ja miksi sinä keskityt siihen?
Tulehan taas asemiin, älä myöhästy. Lähden kohta viidettä kertaa tänään kuntoilemaan. T: Se kaikista parhain naapuri. 😉
Vierailija kirjoitti:
Tanya, lähdetkö kanssani ulos?
t. Axxxx
Ei ny hei jaksais. Mennääks vaik mäkkiin? Maksan ite mul on sen verra rahaa.
Terkut Ouluun F-yrityksen nätille naiselle jonka nimi alkaa O-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Sainko minäkin jo anteeksi?
Nainen miehelle
Saat. Ei jaksa mykkäkoulua.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa tässä kanssani. On niin hyvä olla. Kaikki on kaunista.
Missä kaivattusi on?
Vierailija kirjoitti:
Porukka luulee eleitään mikroilmeiksi, vaikka oikeasti ne ovat makroeleitä, jotka näkyvät kaikessa: sanavalinnat, äänenpainot, reagointi siihen jos joku toinen puhuu kaivatusta tai koskettaa häntä, sijoittuminen huoneessa, katsekontakti, hiusten harominen ym. ym. Näkyy kilometrin päähän ennen kuin henkilö itse edes myöntää tykkäävänsä.
Olkoon mitä tahansa, ja tiedän että muut näkevät.
Rakkaus on ihanaa. Rakkaus on kaikille. Rakkaus parantaa kaikki haavat.
Vierailija kirjoitti:
Terkut Ouluun F-yrityksen nätille naiselle jonka nimi alkaa O-kirjaimella.
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainko minäkin jo anteeksi?
Nainen miehelleSaat. Ei jaksa mykkäkoulua.
Tämän päivän perusteella pitää paikkansa.
Juu, en ole olettanutkaan että minulle. Siksi sivulilja.