Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Ei käärijä voita
Kyllä voittaa ja mä käärin sen hihat, maineen ja rahat. 😆
Vierailija kirjoitti:
Tunkekaa se saatanan kierijä nyt jo sinne minne aurinko ei paista. Cha Cha Cha vaan.
Tätä varten on eri ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeasilmäinen 😏
kaipaa
siniharmaasilmäistä 😎Hieman tarkennusta:
Onko amber , joka kaipaa siniharmaasilmäistä kameleonttisilmäistä, jonka silmien väri auringossa vihertävä tai jopa vaaleansininen???
👀Ei vaan hänen silmänsä ovat olleet jopa amber.
Siis täh
Ruskeat silmäni saattavat auringon valossa kuultaa kuin hiottu kirkas meripihka - näin on kerrottu.
Mahtaako sitten sanoihin voida luottaa, äitini varoittelut naisista muistan.
Olisiko ihanampaa kuin olla vastaihastunut. Ai niin oli se aika sekopäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käärijä voita
Kyllä voittaa ja mä käärin sen hihat, maineen ja rahat. 😆
Ei voita, margariinia ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeasilmäinen 😏
kaipaa
Onko amber , joka kaipaa siniharmaasilmäistä kameleonttisilmäistä, jonka silmien väri auringossa vihertävä tai jopa vaaleansininen???
Siis täh
Ruskeat silmäni saattavat auringon valossa kuultaa kuin hiottu kirkas meripihka - näin on kerrottu.
Mahtaako sitten sanoihin voida luottaa, äitini varoittelut naisista muistan.
Mitä sillä tarkoitetaan? Siis valoa vasten kuultaa? Kyllä valo tietty vaikuttaa joskus niin et silmät näyttää vaaleemmilta
Nelosesta vitoseen terkut: kirjoitti:
Nelosen bee kaipaa vitosen aata.
Jos vaikka välillä keskittyisitte ihan vain siihen opettamiseen.
Että saisin olla oma itseni ja se olisi se mistä pitäisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta linnaan!
Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?
Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?En ole prinsessa enkä etsi prinssiä, pöh. Enkä niin yksinäinenkään koe olevani.
Unelma olisi luotettava, ymmärtäväinen, kärsivällinen mies. Kotona olisi hyvä viihtyä, ei bilettäjä. Mies joka tykkäisi tehdä extempore reissuja, liikkua luonnossa eikä alko hallitse elämää. Mies joka halaa jokapäivä nallekarhumaisesti. Ikä> 50 tai niitämain. Ainiin, ehdottomasti minua pidempi😉Viimeinen kohta erittäin tärkeä 👍
Mä puolestani mielelläni katsoisin miestä silmiin tasaveroisena.
Et voi. Elämäsi mies, joka palvoo sinua on parikymmentä senttiä sinua pidempi katsoo silmiisi haltioituneena - sinun katseesi on kumminkin ylöspäin.
Paitsi istuessasi hänen sylissään tai makuulla.
Lusikassa halatessanne katseenne eivät kohtaa - sielunne lepäävät toisissanne.Elämäni miehen pitäisi sitten pitää hoppua sillä unelmieni mies on kanssani samanpituinen ja hän on läsnä.
Joku on ehkä läsnä - sinä olet täällä
Tapan aikaa kunnes näen hänet jälleen. Se tuskin on rikos.
Syytettiinkö sinua jostain? Totesin vain tilanteen ja noteeraan toivomuksesi koskien elämäsi miehestä - toivot hänen laittavan toimeksi.
Unelmasi eivät ehkä riitä, kaipaat aidompaa?Toivoin elämäni miehen laittavan töpinäksi, koska unelmieni mies on sitä jo tekemässä.
Kumman aoit valita?
En ole tätä parikymmentä senttiä minua pidempää elämäni miestä vielä tavannutkaan. Toivon, että ilmoittelee itsestään sitten joskus. Tällä erää keskityn tähän pituiseeni mieheen.
Taidat olla aika pitkä.
Olen keskimittainen. Usko jo, että se et ole sinä.
Tasa-arvo muuttui jossain vaiheessa tasapituisuudeksi, vaan ovatko unelmat elämää?
Vierailija kirjoitti:
Nelosesta vitoseen terkut: kirjoitti:
Nelosen bee kaipaa vitosen aata.
Jos vaikka välillä keskittyisitte ihan vain siihen opettamiseen.
"...-ei aina voi olla perjantai..."
kun on laavantai.
Vierailija kirjoitti:
Että saisin olla oma itseni ja se olisi se mistä pitäisit
Kyllä. Tuntuu tosi kivalta olla ihmiselle pettymys, kun ei olekaan sellainen kuin toinen päässään kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeasilmäinen 😏
kaipaa
Siis täh
Mahtaako sitten sanoihin voida luottaa, äitini varoittelut naisista muistan.Mitä sillä tarkoitetaan? Siis valoa vasten kuultaa? Kyllä valo tietty vaikuttaa joskus niin et silmät näyttää vaaleemmilta
Auringon valo jos heijastuu oikein kirkkaasti värikalvolta niin sitä(kin) kutsutaan kuultamiseksi. Sinisilmäisillä se näyttää kuin olisi halogeenit päällä, kirkasta meripihkan väriä on harvemmilla, tummemman ruskeat suklaanappisilmät eivät niin helposti heijasta väriä.
Viittomakielellä, kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Viittomakielellä, kaipaan sinua.
Ihana :)
Gallup
Katsooko kaivattusi Euroviisuja?
Katsotko itse?
Tunkekaa se saatanan kierijä nyt jo sinne minne aurinko ei paista. Cha Cha Cha vaan.