Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Joku onnekas saa viettää hänen kanssaan aikaa ja jakaa koko elämän, ilot ja surut. Iso huokaus.
Niinpä... joku kehveli on saanut viettää hänen kanssaan jo parikymmentä vuotta ja jakaa kaiken, nähdä kaiken, tuntea kaiken, kaikkina aikoina, kaikissa tunnetiloissa. Senkin vuoksi järkikin sanoo, että pitäisi tavoitella jotain nuorempaa, jonka kanssa voisi kokea asiat yhdessä ensimmäistä kertaa. Sitähän tässä työstetään: kaipauksesta luopumista, vanhojen unelmien korvaamista uusilla. Mutta kun ei vaan tule ketään sopivaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallupiin on vaikea vastata. Hän on huoliteltu mutta huoleton, pedantti mutta riskin ottaja, täsmällinen mutta myöhästelevä, ammattimainen mutta epävarma, musikaalinen mutta vaikeneva, ahkera mutta laiska, aistikas mutta askeettinen, uskollinen mutta unelmoiva, kaavoihin kangistunut mutta kapinallinen, omistautuva muttei omistettava, hillitty mutta himoittu, hankala mutta haluttu, määrätietoinen mutta kotinen, paikallaan pysyvä mutta kaukainen, ihailtu mutta itsenäinen, vapaa mutta tavoittamaton, uskomaton mutta uskova. Paradoksien ja antonyymien nainen. Siksi kai kaipaankin. En kaipaisi liian helppoa ja tavanomaista.
Vähän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaisi ihanalta minunkin mielestäni. Paitsi että en välitä hittojakaan puhdistusaineiden koostumuksesta. Kunhan se on suihkepullossa ja poistaa lian niin se riittää minulle. ;)
Joo ihan hyvä en minäkään, se nyt tuli tuohon tarinaan huumorimielessä. En tykkää kuitenkaan voimakkaista tuoksuista pesuaineissa, en myöskään pyykipesuaineissa. Ootko muuten kokeillut niitä ekoaineita koskaan? Ne on mun mielestä paskoja. Täytyy olla hyvin puhdistavat aineet, tykkään puhtaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole äänekäs, on rauhallinen. Puhuu hiljaisella äänellä hyvinkuuluvia sanoja. Tarinankertojahenkilö. En tunne ketään toista samanlaista
Miksi hiljaisella äänellä?
Jotkut kerjäävät huomiota kuiskailemalla. Tulevat kuulluiksi ja tuntevat itsensä tärkeäksi.
Ei pahalla mutta kuulostat katkeralta. Ei kaikilla ole tarve kovaan ääneen kuuluttaa asioita. Rauhallisuus kertoo paljon ihmisestä.
Helppo ihminen on paras mahdollinen, kunhan mielensä on tajunnanräjäyttävä. Niitä kun on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaisi ihanalta minunkin mielestäni. Paitsi että en välitä hittojakaan puhdistusaineiden koostumuksesta. Kunhan se on suihkepullossa ja poistaa lian niin se riittää minulle. ;)
Joo ihan hyvä en minäkään, se nyt tuli tuohon tarinaan huumorimielessä. En tykkää kuitenkaan voimakkaista tuoksuista pesuaineissa, en myöskään pyykipesuaineissa. Ootko muuten kokeillut niitä ekoaineita koskaan? Ne on mun mielestä paskoja. Täytyy olla hyvin puhdistavat aineet, tykkään puhtaudesta.
En ole kokeillut. Perus Sertolla ja Softlan Ultralla vedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophie vai Virginie?
Tarkoitti varmaan sitä maalausta, jossa nainen pötköttelee b00bsit paljaana.
En usko, toisen ulkonäössä on jotain tunnistettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö nähä vielä? -j
Laitetaan ensin vasen silmä peittoon. Mitä kirjaimia näet? 🔡
En sano mitään - manipulaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole äänekäs, on rauhallinen. Puhuu hiljaisella äänellä hyvinkuuluvia sanoja. Tarinankertojahenkilö. En tunne ketään toista samanlaista
Miksi hiljaisella äänellä?
Jotkut kerjäävät huomiota kuiskailemalla. Tulevat kuulluiksi ja tuntevat itsensä tärkeäksi.
Sekin. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Joku onnekas saa viettää hänen kanssaan aikaa ja jakaa koko elämän, ilot ja surut. Iso huokaus.
Kauniisti ajateltu. Joku toinen sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea melkein naapuri! Nähdäänkö huomenna pitkästä aikaa? 💕😊
Tunnisteita miehestä?
Komea, urheilullinen ja vähän yli 170cm pitkä.
Onhan myös varakas ja vapaa?
Sivulta
Vierailija kirjoitti:
Oli ja meni. Uusien ulottuvuuksien vuoro.
Täällä on tänään tekstejä, jotka ovat kuin kaikuja sinusta. Mutta ethän sä täällä voi olla. Olet varmaan baarissa viettämässä iltaa kisaturistien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö nähä vielä? -j
Turha varmaan täällä tiedustella?
Jos saisin vain rakastaa sua, vain sillä tavalla ja silloin kun haluat, olisin onnellinen. Sun ei tarvitsisi antaa mitään mulle, saisit vain olla rakastettu. Rakastan sinua, H (n).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupiin on vaikea vastata. Hän on huoliteltu mutta huoleton, pedantti mutta riskin ottaja, täsmällinen mutta myöhästelevä, ammattimainen mutta epävarma, musikaalinen mutta vaikeneva, ahkera mutta laiska, aistikas mutta askeettinen, uskollinen mutta unelmoiva, kaavoihin kangistunut mutta kapinallinen, omistautuva muttei omistettava, hillitty mutta himoittu, hankala mutta haluttu, määrätietoinen mutta kotinen, paikallaan pysyvä mutta kaukainen, ihailtu mutta itsenäinen, vapaa mutta tavoittamaton, uskomaton mutta uskova. Paradoksien ja antonyymien nainen. Siksi kai kaipaankin. En kaipaisi liian helppoa ja tavanomaista.
Mielenkiintoista. Mutta häiritsee useassa kohdassa. Ei liian helppoa vaan mahdollisimman vaikeaa ettei vaan elämästä tule mitään mukavaa ja helppoa. Kaipaa vain, se sopii sinulle.
Kuule, mulla ei ole sitä vaaraa, että elämä olisi mukavaa ja helppoa.
Ihan hyvä jos siitä ei kerran pidä. Minä kuitenkin pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea melkein naapuri! Nähdäänkö huomenna pitkästä aikaa? 💕😊
Tunnisteita miehestä?
Komea, urheilullinen ja vähän yli 170cm pitkä.
Onhan myös varakas ja vapaa?
Sivulta
Ei.
Ounou, en saanut muistiota tapaamisen viimeisestä käyttöpäivästä