Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Koko päivän oot ollu ajatuksissani ja ikäväkin on. Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
En osaa puhua itseäni vanhemmalle naiselle yhtään mitään. Menen aina tuppisuuksi hänen seurassaan. En tiedä, mikä siinä on. Meillä on joku 15 vuotta ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Tie harakaksi on tutkimaton.
Kiiltävien esineiden viehätys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea melkein naapuri! Nähdäänkö huomenna pitkästä aikaa? 💕😊
Tunnisteita miehestä?
Komea, urheilullinen ja vähän yli 170cm pitkä.
Onhan myös varakas ja vapaa?
SivultaEi.
Missä yleensä näätte?
Lähellä hänen kotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisit mua sun pensselillä. Still waiting for that day.
Ihana ajatus! Muistutit minua myös maalaamisesta ja muista asioista. 🤔
Kiitos! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku onnekas saa viettää hänen kanssaan aikaa ja jakaa koko elämän, ilot ja surut. Iso huokaus.
Niinpä... joku kehveli on saanut viettää hänen kanssaan jo parikymmentä vuotta ja jakaa kaiken, nähdä kaiken, tuntea kaiken, kaikkina aikoina, kaikissa tunnetiloissa. Senkin vuoksi järkikin sanoo, että pitäisi tavoitella jotain nuorempaa, jonka kanssa voisi kokea asiat yhdessä ensimmäistä kertaa. Sitähän tässä työstetään: kaipauksesta luopumista, vanhojen unelmien korvaamista uusilla. Mutta kun ei vaan tule ketään sopivaa vastaan.
Älä sure, taas on 36 kovaa vauhtia tutustumassa. Näin se vaan menee.
Nainen
Kolmikutosella taitaa olla esteitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo ihminen on paras mahdollinen, kunhan mielensä on tajunnanräjäyttävä. Niitä kun on harvassa.
Mitä tarkoittaa helppo ihminen? Itse näkisin sen niin että asiat sujuvat mutta se ei tarkoita että ihminen on helppo. Ja helppo kuulostaa epämiellyttävältä sillä en tiedä onko sellaista kuitenkaan. Mun mielestä ihmisessä täytyy olla vahvuutta ja älyllistä haastetta. Haasteet on hyvä sana mutta siihen ei tarvitse liittää ikäviä asioita. Jotenkin niin.
Niin siinä taisi juurikin lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on varakas muttei vapaa. Hyvin paljon mieluummin ottaisin hänet vapaana muttei varakkaana.
Iske kuule oma lääkäris hyvissä ajoin opiskelijana
Vierailija kirjoitti:
Olen koko elämäni saanut nauttia kauniiden naisten seurasta ja silti löydän itseni täältä.
Nyt pitää loukkaantua! 😂 Miten se edes liittyy tähän?? 😂
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nähdään siellä. Toivottavasti.
Ei tosiaankaan ollut mulle mutta toivottavasti nähdään huomenna.
(Luen huomenna kaiken negatiivisen sonnan enkä uskalla tulla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on varakas muttei vapaa. Hyvin paljon mieluummin ottaisin hänet vapaana muttei varakkaana.
Iske kuule oma lääkäris hyvissä ajoin opiskelijana
Ei tässä olla lääkärien tai ylipäänsä minkään ammattien perässä. Ihan vain ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Toivo ei ole vielä sammunut.
Pitäisikö toivon sammua ja heittäytyä "ihan sama"-ajatusmaailmaan? Yleisellä tasolla siis. Tietenkään en tiedä mikä kaivattusi ja sinun välillä on tapahtunut tai mihin viittaat.
Vierailija kirjoitti:
Törkeen hyvä, keksitkö itse vai onko sitaatti joltakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisit mua sun pensselillä. Still waiting for that day.
Ihana ajatus! Muistutit minua myös maalaamisesta ja muista asioista. 🤔
Kiitos! 😍
Tarkoitin enimmäkseen s
Vierailija kirjoitti:
Voihan se kaivattu olla eron jälkeen köyhä 😂
Vierailija kirjoitti:
Joku onnekas saa viettää hänen kanssaan aikaa ja jakaa koko elämän, ilot ja surut. Iso huokaus.
Se on itse asiassa väärä käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... joku kehveli on saanut viettää hänen kanssaan jo parikymmentä vuotta ja jakaa kaiken, nähdä kaiken, tuntea kaiken, kaikkina aikoina, kaikissa tunnetiloissa. Senkin vuoksi järkikin sanoo, että pitäisi tavoitella jotain nuorempaa, jonka kanssa voisi kokea asiat yhdessä ensimmäistä kertaa. Sitähän tässä työstetään: kaipauksesta luopumista, vanhojen unelmien korvaamista uusilla. Mutta kun ei vaan tule ketään sopivaa vastaan.
Nainen
Näinhän sen sitten on mentävä. - 69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se kaivattu olla eron jälkeen köyhä 😂
Oisko siinä tosiaan toivoni? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeen hyvä, keksitkö itse vai onko sitaatti joltakin?
Se on vaan jotain, mitä tapahtu mulle. Ajattelin vaan tiedottaa tänne, notta kaivattu tunnistaa mut, joskunhan nähdään.
Nainen