Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Viilee, vaalee, miesoletettu.
No mutta!
Taitava, puoleensavetävä, ikääntyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt tähän palstaan. Ja näihin harhoihin. Tänään en jaksa roikkua täällä yömyöhään vaan menen aikaisin nukkumaan.
Sinä todenäköisesti nautit elämästäsi (mikä on tietysti oikein) ja minä vain roikun täällä vuodesta toiseen kuin mikäkin idiootti.
Enpä nauti. Ei ole enää mitään suuntaa eikä väliä. En olisi uskonut, että kaipuu toisen ihmisen lähelle tekisi minusta hermoraunion, välttelijän, luuserin.
Ja ennen kuin aloitatte, en pystynyt ihan yksin näin pahasti sössimään asioita, siihen tarvittiin kiusaajien ja läheisten "tukea".Aivan kauhea olo. Anteeksi ####.
Miten ne kiusaajat tähän teidän juttuun liittyy? Sivusta mielenkiinnosta vaan.
Ei ne liity meidän juttuun. Meidän "juttua" ei ole ikinä ollutkaan. On vain minä ja yksinäiset tunteeni.
En uskalla luottaa enää keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyvä..? :D
Vierailija kirjoitti:
Ihana tämä "ikääntyvä"! Ensin sain ajatuksen että jokainenhan ikääntyy jokainen päivä, kuinka ihana ajatus! Sitten tajusin että tässähän voi olla kyseessä jo ikääntyvä ihminen eli hieman iäkkäämpi.. Mutta mitä tarkoitat? Menee ajatukset solmuun. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta!
Älä nyt turhaan innostu. Vaikka sä olisit se jota mä tarkoitan, mä tuskin olen se, jonka toivoisit mun olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piip piip
Painelen kädessä olevaa nappia katse kohti tyhjyyttä ja mietin, että oliko se oikea piippa vai pelkkä harha-aistimus.. 🎧
Mahtoikohan tulla millainen tulos.. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vitsi, että näin ihanaa unta susta <3 oli niin todentuntuinen, vaikka jo siinä unessa tiedostin sen olevan vain unta. Heräsin karuun todellisuuteen ja nyt olen taas täällä yksin miettien kuinka ihanaa olisi, jos olisit mun kanssa. Ei nähty aamulla ei, tuskin nähdään huomennakaan. Olet ajatuksissa koko ajan.
J:lle[/quote
Kuka siellä uneksii musta?
En ole koskaan mököttänyt, luonne ei anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kolme substanttiivia tai adjektiivia ihastuksestasi.
Pieni, söpö, Nainen
Vierailija kirjoitti:
Lämminhenkinen, ruotsinkielinen, vaka-opettaja.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan mököttänyt, luonne ei anna periksi.
Oikeestaan ihan sama. En osaa mököttää
Hyvää yötä jo nyt, erikoinen päivä, tuuthan viereen ja annat hyvän yön pusun niskaan
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä vähän oon mököttäny
Oon huomannu.
Tänään taas yllättäen muistui mieleen sun sormenpäiden höyhenkevyt kosketus. Miltäköhän mun iho on sulle tuntunut niiden alla? Ainakin... vaikutat hakevan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siro, sensuelli, kuvauksellinen