Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Olisit voinut tehdä elämästä helpompaakin.
Edelleen mulle on suuri mysteeri, miksi kaipaat, jos sulla on kaikki kotona hyvin ja kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ettet ole kiinnostunut minusta enää, jos koskaan olitkaan. On vähän katkeran surullinen olo. M:lle
Olin joskus, paljonkin. Kaikki meni pilalle.
Ehkä korjattavissa?
En tiedä, pitäisikö vähän selittää.
Ihmisen identiteetti koostuu valinnoista. Ja vaikka tiedän, ettet kritiikilläsi tarkoita loukata minua vaan haet yhteyttä niin se kuitenkin kommunikoi halveksuntaa minua ja valintojani kohtaan. Ihan aidosti ymmärrän, ettei se ole tarkoituksesi. Kevyt kuittailu on se, miten miehet solmivat läheisiä suhteita toisiinsa. Sun pitää kuitenkin puhua mulle pehmeämmin, koska mä kannan elämässäni sellaista tuskaa, että en edes itse tiedä, milloin jokin mitätön asia on vain yksi asia liikaa.
Kaipaan ja ikävöin. Tietäisitpä kuinka paljon.
Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka yöhali sinulle, rakkaani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
En muuten tarkoittanut mitään limaista silloin kerran yökerhossa kun juteltiin, sinä eräs :D en vain tiennyt mitä vastata kommenttiisi, sosiaalinen kömpelyys....
Mihin kommenttiin, avaapa hieman!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja ikävöin. Tietäisitpä kuinka paljon.
Vielä, kun tietäisi, kenen pitäisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mulle on suuri mysteeri, miksi kaipaat, jos sulla on kaikki kotona hyvin ja kunnossa.
Hän viehättää, ei sille mitään mahda. Eikä sillä edes ole mitään väliä tai merkitystä, saahan sitä miettiä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään mysteeriä. Sydän ei kysele. Tunteet ei tottele tahtoa tai käskyjä.
Tykkäätkö nuoremmista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten tarkoittanut mitään limaista silloin kerran yökerhossa kun juteltiin, sinä eräs :D en vain tiennyt mitä vastata kommenttiisi, sosiaalinen kömpelyys....
Mihin kommenttiin, avaapa hieman!
Se oli sellainen heitto hänestä itsestään. :)
Vierailija kirjoitti:
👍
Vierailija kirjoitti:
En, vaan vanhemmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheskään kaikki hyvin.
Eikun mä tykkään just susta mies. Tulisit jo pois sieltä piilosta. En jaksa enää leikkiä.