Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
26321/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toki teen kunniallisen lopun kaipaukselle ilmoittamalla sen loppumisesta kaipauksen kohteelle. Mielenkiinnolla odotan vastaanottoa, koska emme ole enää tekemisissä, enkä ole mitään ikinä aiheesta hänelle sanonut. Mutta tietysti niin teen, sillä enhän mitenkään kestäisi sitä, että vauva-palstalla minua pidettäisiin muuten selkärangattomana pakoilijana.

Vierailija
26322/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaanhan ajan kulua.

Kuluu se antamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26323/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet petollinen mies

Mustalla kommandopipolla, jossa on yksi yhtenäinen silmäaukko, varustettuna. 🥷

Vierailija
26324/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka heräs ekaksi?

Vierailija
26325/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet usein pukeutunut vaalean harmaisiin vaatteisiin. Työnskentelet lasten kanssa. Puhut ruotsia.

Vieläkö tunnisteita?

Kuka tunnistaa itsensä?

Kuulostaa Björn Wahlroosilta

Vierailija
26326/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään vielä jätin pullanmuruja.

Löysitkö ne?

En seuraa pullanmuruja, vain tähtien asentoja... Sivusta ;)

No tähän sopeis toi suurlähettiläät. Hän ko on tommotti veneilijäkin, ainaski ollu. Ja vähän noin niinko muutenki kävis teemaan.

Vierailija
26327/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toki teen kunniallisen lopun kaipaukselle ilmoittamalla sen loppumisesta kaipauksen kohteelle. Mielenkiinnolla odotan vastaanottoa, koska emme ole enää tekemisissä, enkä ole mitään ikinä aiheesta hänelle sanonut. Mutta tietysti niin teen, sillä enhän mitenkään kestäisi sitä, että vauva-palstalla minua pidettäisiin muuten selkärangattomana pakoilijana.

Kieltämättä olis aika erikoista, jos joku laittais viestin: "Nyt lopetan sinun kaipaamisen. Se on loppu nyt." Siis jos ei olis ikinä edes tiennyt, että ko. tyyppi on ollut ihastunut itseen.

Vierailija
26328/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihana oot, mutta en juo ikinä kahvia vuoteessa. En myöskään syö siellä ruokaa. Em. ja Tv ei kuulu mun mielestä makkariin.

Mää juon ja syön

juu ja mä katon vielä telkkariakin

sivu

Vierailija
26329/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu vtuttaa.

Vierailija
26330/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olis aika erikoista, jos joku laittais viestin: "Nyt lopetan sinun kaipaamisen. Se on loppu nyt." Siis jos ei olis ikinä edes tiennyt, että ko. tyyppi on ollut ihastunut itseen.

Sitä tällä haettiin.

Vierailija
26331/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💗💗💗 Hyvän yön toivotus rakastetulle 💗💗💗

-nuutuneelta

Vierailija
26332/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka heräs ekaksi?

Ai mistä?

Vierailija
26333/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka heräs ekaksi?

Mä. Sitten sä.

Vierailija
26334/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat syövät hitaat. Valmiudessa 24/7 ja koko kesä edessä! Terveyttä kaikille! 🖤

Vierailija
26335/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka heräs ekaksi?

Mä. Sitten sä.

Ei oo tullut paljon nukuttua vuosikausiin! Thanks bro!

Vierailija
26336/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sitten.

Vierailija
26337/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se, mutta vastuullisuus vaatii toisinaan erikoisia ratkaisuja. Tottahan vastaanottajat sen käsittäisivät ja kunnioitus olisi taattu, vaikka kenties aiemmin olisi pitänyt jotenkin outona hyypiönä.

Vierailija
26338/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole Frendejä katsonut?

Vierailija
26339/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka heräs ekaksi?

Ai mistä?

Harhastansa? Unestansa? Meneekö turhaa rahaa vääriltä ihmisiltä? Tulee kalliiksi sitten muillekin. Onneksi onneni ei perustu rahaan. Omieni vuoksi annan vaikka vaatteet päältäni. Siinä on teille rakkautta puhtaimmassa mahdollisessa muodossa.

Vierailija
26340/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vielä jätin pullanmuruja.

Löysitkö ne?

NO en, missäköhän?

Hauskin on ehdottomasti ollut puhelimeni lähimaastokarttaan tehty vaellureitti mistä jokunen on kulkenut.

Ketju on lukittu.