Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vuosikertaa sä oot?
Sama kun minun puhnumeron vikat
Palataas taas kaipauksen polulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viulukonsertto arvokkaasti ikääntyneen tammen suojassa, piknik-kori, laadukasta viiniä ja juustolajitelma odottaa sinua, toisitko korkkiruuvin tullessasi.
Mitä siellä korissa on, jos viinit ja juustot on erikseen?
Kortsut.
KÄÄRME!
Henna kaipaan sinua. Yritän peittää tunteeni, mutta ei se onnistu. Minulla on ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä kerroin ja selitin itsestäni olisi pitänyt antaa sen kuvan etten ole ollut vailla mitään enempää. Koitahan jo ymmärtää, että kaikki mitä teen ei liity aina sinuun.
Miksi nostat itsesi aina jalustalle?
Niinkö teen? Aina joko liian vähän jotain tai liian paljon. En tee enää mitään. Nyt saa riittää.
Et muuta mitään, koska rakastat vaimoasi. Miksi sitten oikein kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Anna kaivata, saa kai sitä vaimoa rakastaa.
Tää on ihan hullua mut ei voi lopettaa lukemistakaan
Tiedättekö sellaista, kun kaikki menee vituix? Ei siis vain jokunen useampi asia vaan tasan tarkkaan joka ikinen. Sen pisteen jälkeen kun vitutuksen maksimi on jo saavutettu, tulee sees. Mikään ei enää tunnu missään. On vapaus tehdä mitä vaan. Vaikka ottaa ja lähteä ja unohtaa kaikki entinen. Kadota. Lakata osallistumasta. Muuttua mysteeriksi, seikkailuksi. Nyt mie oon siinä kohdin että entten tentten.
Kaipaan sua niin että sattuu. n>n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kaivata, saa kai sitä vaimoa rakastaa.
Hieno päättely sulla! Kuka on kieltänyt rakastamasta vaimoaan?
Toivotan jo nyt hyvät yöt jos en jaksa tänne enää tulla tänään
Vierailija kirjoitti:
EN OSAA MITÄÄN
Onneksi aina on mahdollista opetella.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa asiat selviäisivät kuten ne ovat ja totuus voittaisi.
Ei totuudella ole mitään merkitystä enää tässä masilmassa. Mutta rakkaus ei häviä ja Jumala on rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikilla ketjulaisilla olisi ihana ja haluttava kumppani, niin koko ketju kuolisi.
Mulla on jo. Maailman paras tyyppi. Silti haaveilen sopimattomia.
Ei nämä asiat toisiinsa mitenkään liity.
Kiinnitin huomiota sanaan "sopimattomia".
Haluaisitko tarkentaa, että mitä tarkoitit tuolla?T.utelias
Seksifantasioita. Oliko tarpeeksi tarkka?
Tulee aina näistä kommenteista huono olo. Aina yhtä epämukavaa olla pelkkä himojen kohde, jos itse on rakastunut. Sivusta.
Kenen himojen kohde ajattelet olevasi sitten? Aika omahyväinen kommentti.
Ei ole mitään omahyväistä vaan fakta.
Sama tilanne kuin aplla. Olen tosin aika varma, että ihan vain seksistä ei ole kyse, mutta aivan varma kemiasta kyllä. Luulen tilanteiden aika nopeasti napsahtelevan jos niikseen olisi. Pelkkä ajatus on.. huh. Ehkä se riittää, että fantasioi jos meidän ei tarvitse olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu oletko täällä? Kaipaan ihan vtusti -jose
Mitä kirjainta kaipaat?
I varmaan saattaisi olla.
Väärin. M.
Etkai oikeasti ole jose? Varmasti keksitty nimi ketjuun, vai mitä? Olet oikeasti vaikka Jari tai Jani?
Mitä aktuaalista veetä niinku? Jos täällä vaikka Sanna-nainen kaipaa jotakin, se kai on Sanna tai sillä nimellä haluaa esiintyä. Minä olen Jose. Enkä edes ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan hullua mut ei voi lopettaa lukemistakaan
Palstan lukemista? Poista välilehdet selaimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sellaista, kun kaikki menee vituix? Ei siis vain jokunen useampi asia vaan tasan tarkkaan joka ikinen. Sen pisteen jälkeen kun vitutuksen maksimi on jo saavutettu, tulee sees. Mikään ei enää tunnu missään. On vapaus tehdä mitä vaan. Vaikka ottaa ja lähteä ja unohtaa kaikki entinen. Kadota. Lakata osallistumasta. Muuttua mysteeriksi, seikkailuksi. Nyt mie oon siinä kohdin että entten tentten.
Joo hyppää sie siltä kalliolta vaan. Kiekase kuin fasaani ja loppu elämäs lennätkin vapaana kuin pääskynen.
Sä mitään näe.
Lentäminen on yliarvostettua (paitsi lentokoneella). Näitä PeterPaniuden ja siipien kasvattamisen ehdottajia on nähty ja aivan tarpeeksi. eri
Jos viittaat selvännäkemisen kykyyn, niin ei ole tarvettakaan. Jätän kyseisen työn heille, jotka tahtovat ennaltanähdä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niin että sattuu. n>n
Kuka sä oot ja ketä sä kaipaat?
Mistä sait kuvan, että kaivatullasi on kuva, että haluat enemmän ja kaikki liittyy häneen?