Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikilla ketjulaisilla olisi ihana ja haluttava kumppani, niin koko ketju kuolisi.
Mulla on jo. Maailman paras tyyppi. Silti haaveilen sopimattomia.
Ei nämä asiat toisiinsa mitenkään liity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu oletko täällä? Kaipaan ihan vtusti -jose
Mitä kirjainta kaipaat?
I varmaan saattaisi olla.
Väärin. M.
Etkai oikeasti ole jose? Varmasti keksitty nimi ketjuun, vai mitä? Olet oikeasti vaikka Jari tai Jani?
Muistaakseni hän on nainen ja Josefiina, josta Jose lyhenne. Sivusta eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikilla ketjulaisilla olisi ihana ja haluttava kumppani, niin koko ketju kuolisi.
Kiinnitin huomiota sanaan "sopimattomia".
Haluaisitko tarkentaa, että mitä tarkoitit tuolla?T.utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjainta kaipaat?
Väärin. M.
Tottakai Maistuva M kirjain. Maiskuttelen ä MM ää täällä äM äM äM. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelisin ahdistuksestani ja kaipaisin vapauttani, en nimittäin halua seurustella
Aika usein seurusteluhaluja löytyy silloin, kun kumppani ns. oikea. Mitä vapaus sinulle tarkoittaa?
Kieltäydyin treffeistä sillä perustelulla ettei tällä hetkellä energia riitä seurusteluun ja deittailuun ennen, kuin elämä on muutoin kuosissaan. Totuus on kuitenkin, etten tahtonut juuri hänen kanssaan treffeille. Olisiko ollut kohteliaampaan ja ystävällisempää todeta etten vain yksinkertaisesti halua lähteä hänen matkaansa?
Vapaus tarkoittaa sitä, etten ole tilivelvollinen kenellekään mistään tekemisistäni töiden ulkopuolella. Ettei tarvitse pitää yhteyttä kehenkään tai nähdä yhtään ketään. Saa olla vain itsekseen, omassa rauhassa, tehdä mitä huvittaa.
En ole koskaan halunnut seurustella. Enkä ole ikinä suostunut treffeillekään, nyt kun otit puheeksi. Muiden ihmisten seura ainoastaan ottaa, ei anna yhtään mitään.
Voisin vastata periaatteessa samalla tavalla MUTTA olen avoin ihminen ja pidän ihmisistä enkä koe että muiden ihmisten seura ottaa sen enempää, nautin seurasta. Lähinnä harmittaa jos ei ole sellaisia ihmisiä joiden kanssa keskustella elämästä syvemmin. Siksi on tärkeää että valitsee ystävät sen mukaan kenestä pitää, muulla ei ole väliä.
Eli et vastaisi ollenkaan samalla tavalla 😅 tosin minäkin kyllä tykkään ihmisistä, en vain jaksa niiden seuraa kovin pitkiä aikoja kerrallaan. Helposti menee kuukausikin näkemättä yhtään ketään, jos on vaikka loma tms, en edes huomaa ajan kulua.
Sä teet jatkuvasti, tai ainakin aika ajoin aina ne samat jutut jotka saa tän entistä enemmän solmuun. miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katohan taas sivunumerot.
Mitä tulee mieleen?Sivunumerosta ja kysymyksestä tulee mieleen jokin psykologinen testi, missä olen testattavana ja naispuolinen testaamassa.
Otetaanko siinä myös housut pois? Sori oli pakko 🤓😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota sanaan "sopimattomia".
Haluaisitko tarkentaa, että mitä tarkoitit tuolla?T.utelias
Seksifantasioita. Oliko tarpeeksi tarkka?
Vierailija kirjoitti:
Mun fiilis oli tänään erilainen sun kanssa. Kumpikaan ei ollut hermostunut ja silti musta tuntui, että ilmassa väreilee jotain.
Kuka/kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjainta kaipaat?
Väärin. M.
Etkai oikeasti ole jose? Varmasti keksitty nimi ketjuun, vai mitä? Olet oikeasti vaikka Jari tai Jani?
Muistaakseni hän on nainen ja Josefiina, josta Jose lyhenne. Sivusta eri.
Hyvä tietää, tuli vain itselle yht'äkkiä aika paha harha mieleen irl elämästä, mutta onneksi vain harha. Nyt pitääkin mennä, kaivatkaahan 🖐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun fiilis oli tänään erilainen sun kanssa. Kumpikaan ei ollut hermostunut ja silti musta tuntui, että ilmassa väreilee jotain.
Kuka/kenelle?
T:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee mieleen?Sivunumerosta ja kysymyksestä tulee mieleen jokin psykologinen testi, missä olen testattavana ja naispuolinen testaamassa.
Heh!
Ei oteta, ihan normaali arkivaatetus päällä.
Sen sijaan koehenkilölle ei kerrota liikaa, etteivät tulokset vääristy, ja koetilanne sisältää tarkkailtavana oloa.
Vierailija kirjoitti:
Viulukonsertto arvokkaasti ikääntyneen tammen suojassa, piknik-kori, laadukasta viiniä ja juustolajitelma odottaa sinua, toisitko korkkiruuvin tullessasi.
sulla jäis kuitenkin putki päälle, jätän väliin
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko meistä jotain M?
-J
Tietenkin. Menemme kahville ja keskustelemme hienosti ja kohteliaasti. Ystävystymme jos J antaa anteeksi minulle ilkeyteni.
-M
Vierailija kirjoitti:
Ihana S. 🧡
Olisinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viulukonsertto arvokkaasti ikääntyneen tammen suojassa, piknik-kori, laadukasta viiniä ja juustolajitelma odottaa sinua, toisitko korkkiruuvin tullessasi.
Mitä siellä korissa on, jos viinit ja juustot on erikseen?
Kortsut.
No niin alkaa näyttää hyvältä. Varsinkin jos niitä kortsuja on koko kori täynnä 😜😇
T. Sivusta ja eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh!
Ei oteta, ihan normaali arkivaatetus päällä.
Sen sijaan koehenkilölle ei kerrota liikaa, etteivät tulokset vääristy, ja koetilanne sisältää tarkkailtavana oloa.
Tylsäksi meni
Tuota samaa minäkin jäin miettimään.