Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mitäs nää jutut nyt yhtäkkiä taas on
Ei heittele, vakaat ovat. Olisikin niin että niistä
Pääsisi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu arvaa mitä näin tänään kauniita kauniita kauniita kauniita kauniita kauniita puita.
Mikä on lempi puusi?
Koivu. Kesäsateen jälkeen ilmassa leijaileva koivunlehtien huumaava tuoksu on kesän tuoksu.
- sivusta koivu nainen
Huomenta kaunis lehtori💕 Hyvää ensimmäisen lomapäivän aamua💕 Heräsitkö 6.15? 😁
Mun lempipuu on Salava. Liittyy kaipaamaani, kun rakastuin. Katson puuta päivittäin. 💕
Mieleni mies olisi saanut tänä aamuna monta pusua
Näillä allergiaoireilla enemmänkin kyllä vihaan kuin rakastan koivua.. olis mun ihan vika valinta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa sunnuntaipäivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Vähän ikävä jo heti aamusta.
Kiitos. 💕 Myöskin sulle lämpimät halaukset ja lentosuukkoset sunnuntai aamuun ja päivään.
Pieni ikävä, joo.
🤗🤗🤗😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Aattelin vielä muistuttaa että sairauskaan ei estä ihmistä esimerkiksi hoitamasta lapsia, ihminen saa lapsia tarkoituksella mutta terve järkikin kertoo että jos kyseessä on täysin terve huoltaja, hän osaa kyllä hoitaa asiansa. Sairas ihminen ei ole yhtä lämmin, huomehtiva ja jos on narsistinen, ei näe tarpeita samalla tavalla varsinkaan tunnetason tarpeita joten.. 🤔 Valitettavasti tästäkin syystä olemme mekin tehneet omat päätöksemme itse yhteisymmärryksessä. Minusta ei vain saa koskaan sairasta, ei ole mahdollista. Hän on kyllä ollut aika paha jo nuoresta joten ihmettelen suuresti tätäkin mokaa. Terve ihminen tuntee ja kestää muodenkin tunteita. Sosiopatia estää tuntemasta hyvässä ja pahassa. En ymmärrä tätä lasteni kidutusta. Aikamoinen moka! 🥱
En nyt taaskaan oikolukenut. Sori! 🤍
Vierailija kirjoitti:
Mieleni mies olisi saanut tänä aamuna monta pusua
Samoin sinä!
Näin unta sinusta. Juuri kun piti halata heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Näillä allergiaoireilla enemmänkin kyllä vihaan kuin rakastan koivua.. olis mun ihan vika valinta
Sun keholla on virhetulkinta siitepölyn vaarallisuudesta, se ei ole syy vihata kaunista puuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa sunnuntaipäivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Vähän ikävä jo heti aamusta.Kiitos. 💕 Myöskin sulle lämpimät halaukset ja lentosuukkoset sunnuntai aamuun ja päivään.
Pieni ikävä, joo.
🤗🤗🤗😘😘😘
Kiitos 😘😘
Ihmettelen välillä alapeukkuja...Olen ollut täällä pitkään ja saanut lukea kauniita kirjoituksia. Ne auttoivat myös, kun käsittelin aikoinaan avioeroa. Muistan useita vieläkin.
Paljon olen tänne kaipuustani kirjoittanut ja paljon olen oppinut. Alussa jo opetettiin tunnisteista ja kehityin kirjoittajana. Kiitos.
Kaipaamalleni lähetän terveiset anonyyminä nyt! En tiedä kumpi meistä täällä oli ensin ja kumpi jää, kun toinen lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Ei heittele, vakaat ovat. Olisikin niin että niistä
Pääsisi eroon.
Epävakautta voi ilmetä vaikka ei olisikaan sairas. Sellainen menee ohi. Tarvittaessa ihminen ohjataan sairaalahoitoon kunnes hän on taas balanssissa. Psykopatia on luonnollista joillekin mutta lähinnä se on ominainen piirre joten ei ole sairautta eikä tarkoita epävakautta varsinaisesti varsinkaan jos ei ole psyykkisesti sairastunut. En tiedä mistä on kyse tilanteessasi mutta jostakin syystä ihmiset selviävät aina elämässä kunnes kuolevat. Monta monessa eivätkä lääkäritkään kaikki ymmärrä asioita yhtä hyvin. Lääkäriin jos tulee tarve ja huolehtikaa lähimmäisistänne!
Eikö kaipausketjussa saakaan tuntea ja kaivata ilman että kyökkipsykologit ryntäävät tekemään diagnooseja? Tuntekaa tunteenne ja antakaa muidenkin tuntea!
Lempipuu on Terijoensalava. Ihana kiipeilypuu. Siihen saa myös helposti kiinnitettyä riippumaton, missä on kiva haaveilla kaivatusta.
Jotenkin muistuttaa minua. Näillä mennään.