Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Voiko pelkkään ääneen iuhastua puhelimen läpi? Mulle ehkä kävi niin. Outoa.
Uskon, että voi. Puhuin kerran yhden työkaveriniehen kanssa puhelimessa ja silloin vasta kiinnitin huomiota hänen ääneensä. Tuntui, että kelluin siinä jossain miehekkäässä pehmeydessä ja olin sen puhelun jälkeen, että mitä hittoa just tapahtui. sivu
17 km päähän hyvää yötä, muru.
Ei mulla ole ketään sellaista ystävää, jolle voisin soittaa ja jutella. Moni asia olisi varmasti paremmin, jos voisin edes kertoa jollekin. Olen istunut illat yksin vuosikausia. Murmelin vuosi, loputon jatkumo iltoja yksin koneella. Aina sama ilta. Uudelleen ja uudelleen, päivä, viikko , kuukausi ja vuosi toisensa jälkeen.
- kaivon pohjalta
Vierailija kirjoitti:
Kesää kaipaan🔥
Mies vai nainen? Millä kirjaimella alkaa? Paljonko celsius-asteita? Tämä on se Suvi, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nähdä ja moikata.
Oliko eka moikkaus?
2013 jouduin suljetulle kun ihastuin tokmannissa näkemälleni tytölle. Hän pysähtyi paikalleen kun kuljin ohi...hetken päästä käännyin katsomaan, hän luikahti hyllyjen väliin... Kassalle mentäessä näin hänen pepun muodon..hän oli huomannut minut... Maksoin kassalla tyttö jäi... Kotona mietiskelin tätä tyttöä 2 kuukautta kunnes oli pakko soittaa kun elämän hallinta katosi( ääni kysyi: OTATKO SAANAN PUOLISOKSI?) Tällä hetkellä tämä nimi on joku muu mutta onko se saana
sitten kun jaksat/haluat..ei mitään paineita💕
Vierailija kirjoitti:
2013 jouduin suljetulle kun ihastuin tokmannissa näkemälleni tytölle. Hän pysähtyi paikalleen kun kuljin ohi...hetken päästä käännyin katsomaan, hän luikahti hyllyjen väliin... Kassalle mentäessä näin hänen pepun muodon..hän oli huomannut minut... Maksoin kassalla tyttö jäi... Kotona mietiskelin tätä tyttöä 2 kuukautta kunnes oli pakko soittaa kun elämän hallinta katosi( ääni kysyi: OTATKO SAANAN PUOLISOKSI?) Tällä hetkellä tämä nimi on joku muu mutta onko se saana
Saana tai sanni, kuka näistä välitttää?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, vaikka sinä et enää minua.
En koskaan.
Nyt tuntuu, että oot täällä! Joskus tunsin sen vahvan tunteen ja nyt tällä viikolla enempi taas...Mun poskia kuumottaa...
Kaikki parisuhteeni ja palstalla vietetyt tunnit ovat opettaneet minulle vain ja ainoastaan yhden asian. Pitäisi osata ajatuksia lukea, varsinkin naisten kanssa.
Mies tavataanko joku päivä? Tunnetaan toisemme muutaman vuoden takaa.
Rakastelen mieheni kanssa ja ajattelen sua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parisuhteeni ja palstalla vietetyt tunnit ovat opettaneet minulle vain ja ainoastaan yhden asian. Pitäisi osata ajatuksia lukea, varsinkin naisten kanssa.
Ei tarvitse. Tarvitsee olla yhteys ja epäselviä juttuja voi kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastelen mieheni kanssa ja ajattelen sua.
Miksi?
Tietenkin olen ylpeä hyvistä tyypeistä mun ympärillä. Kukapa ei.
Terkut pienelle söpölle vaalealle