Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mä jostain kumman syystä haaveilin meidän yhteiselosta, että meillä riittäisi puhuttavaa, hellyyttä, olisi mahtava seksielämä ja tehtäisiin yhteisiä juttuja. Saisin kuunnella, kun soitat ja toisin kaljan aina, kun haluat. Tekisin ruoat valmiiksi. Keittäisin kahvit aamulla. Kaikkea typerää..
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin?💛
Pieni ikävä
Sinä jatkoit elämääsi ja minä jäin tänne
Vierailija kirjoitti:
Juo ruista
Mulla pitää tänään syödä kylmäsavulohi loppuun, ruisleivän päällä erityisen hyvää. Harmi kun ei ole enempää syöjiä, menis nopeesti.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, kun ei ole kesän jälkeen varmuutta, missä joudun asumaan. Niin ovat asiat.
Mitä meinaat
Kaipaan sua. Suren meitä. Toivon 🖤
Kyllä mua saa katsoa, jos haluat. Ikävöin silmiäsi. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä jatkoit elämääsi ja minä jäin tänne
Minne menin?
Vierailija kirjoitti:
seuraavalla kerralla sitten viisaampana
Mikä on se seuraava kerta? Tarttuminen tarjoukseen vaikkei tarjous kiinnostaisi minua. Paikalleen pysähtymällä ja tuhlaamaan elämää ja suostumalla olemaan hyödyksi vaikkei saisi mitään? Toki on myös se vaihtoehto, että suostuu taipumaan toisten oletuksiin arvomaailmastani eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää 🖤
Ihailisitko mua nainen jos laulaisin kuorossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää 🖤
Sanoi lapamato
Vierailija kirjoitti:
Sulla on uskomattoman hyvä perse. Ja oli kiva nähdä.
Mitäs uskomatonta siinä on? Enkö muuten oo hyvännänöinen, perse vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannelmäen opisto ei ole onnellinen paikka. Pysykää kauempana.
Onko Kannelmäessä opisto? Asun täällä mutten ole kuullut opistosta. Toisaalta olen parhaani mukaan välttänyt Kannelmäkeläistymistä
En tiedä valitettavasti, en ole käynyt koskaan siellä. Ainakaan muistaakseni. Kirjoitin vain mitä mieleeni tulee. Onko siinä lähettyvillä opisto? En viitsi katsoa heti Googlesta kun testaan uutta käyttöliittymää ja odotan innolla milloin tieto välittyy täysin oikein vailla manipulaatiota. Siis kaiken testauksenkin osalta. Toki jossakin välissä tarkastelen mitä kaikki kivat nimet ovat. Kiitos kun vastasit!
On täällä työväenopiston toimipiste, jos siihen viittaat.
En tiedä, täytyy tarkastella historiaakin googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, kun ei ole kesän jälkeen varmuutta, missä joudun asumaan. Niin ovat asiat.
Mihin pelkosi pohjautuu?
Jotenkin aika surkein mielin. Vaikea jaksaa.
Nainen, vuodesta 2019 olen unelmoinut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua saa katsoa, jos haluat. Ikävöin silmiäsi. Hyvää yötä.
Viime kerralla taisit antaa paheksuvan katseen. Haluaisin nähdä sut opettamassa alakoululaisia.
Mietipä, onko kyse oikeasti ihastumisesta. Ihastuminen on aika vahva sana, ja vaikka te ehkä olette olleet ihastuneet häneen, niin onko hän oikeasti ollut ihastunut teihin? Ei näitä asioita kannata sen toisen päälle kaataa, varsinkaan, jos ei uskaltaudu ottamaan selvää.