Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mua taitais jännittää aika kovasti tapaaminen
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan luonnollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksimaalisella itsesi suojaamisella aiheutat vain tilanteen, jossa ei päästä eteen päin? Ymmärrän kyllä mahdollisen logiikkasi minkä perusteella kaikki aloitteellisuus voisi kuulua mulle. Mutta en minäkään mikään yli-ihminen ole, vaikka tiedän mitä tahdon, omat epävarmuudet nousee pintaan niin ettei henki meinaa kulkea. Tulisitpa minua vastaan, rakkaani. Päästäisiin ehkä edes johonkin suuntaan tästä.
Tietääkö toinen osapuoli, että haluaisit tilanteessa eteen päin?
Sitä hän ei välttämättä tiedä. Mutta toisen tunteista on pieni tieto kummallakin.
Mä en ainakaan tiedä.
Luottamus on niin tärkeää, miten sitä rakentaa
Haluaisin että ottaisit syliin ja kertoisit että kaikki tulee meneen hyvin, ketään ei satuteta, osataan puhua ja näyttää tunteet.
Vierailija kirjoitti:
En ole tulossa sinne. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksimaalisella itsesi suojaamisella aiheutat vain tilanteen, jossa ei päästä eteen päin? Ymmärrän kyllä mahdollisen logiikkasi minkä perusteella kaikki aloitteellisuus voisi kuulua mulle. Mutta en minäkään mikään yli-ihminen ole, vaikka tiedän mitä tahdon, omat epävarmuudet nousee pintaan niin ettei henki meinaa kulkea. Tulisitpa minua vastaan, rakkaani. Päästäisiin ehkä edes johonkin suuntaan tästä.
Tietääkö toinen osapuoli, että haluaisit tilanteessa eteen päin?
Sitä hän ei välttämättä tiedä. Mutta toisen tunteista on pieni tieto kummallakin.
Samaistuin kirjoitukseesi, vaikka tilanne varmaan on aivan eri. Epäselvä kuitenkin. Sama kuin edellä
Luin maaliskuun irl viestit. Mitä siitä pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
En muista, mitä silloin kirjoitin. Olen poistanut kaikki sinuun liittyvät viestit ym.
Kummallinen tunnelma, onkohan minulla jokin sisäinen prosessi menossa. Vaikeaa olla. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen tunnelma, onkohan minulla jokin sisäinen prosessi menossa. Vaikeaa olla. 🥵
Onko tapahtunut erityistä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää. Ainahan meillä kaikilla on joitakin sisäisiä prosesseja meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää. Ainahan meillä kaikilla on joitakin sisäisiä prosesseja meneillään.
Ei kaikilla ole aina. En voisi työskennellä nykyisessä ammatissani, jos olisi tämän kaltaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, mitä silloin kirjoitin. Olen poistanut kaikki sinuun liittyvät viestit ym.
Miksi? -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on ja olen siksi vähän kireä. Sivusta
Kahlaan ketjua,
kesäkuu kalenterissa.
Kelaan kuukausia,
kesäkuu keskiössä.
Katsotaanko?
Kohdataanko?
Kosiskellaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole aina. En voisi työskennellä nykyisessä ammatissani, jos olisi tämän kaltaisia ongelmia.
Kaikki eivät osaa ajatella, että asioita on työstettävä. Suosittelisin terapiakäyntejä pahoinvointiin. Se auttaa kyllä monia. Lääkäritkin osaavat neuvoa, joskus auttaa verikokeetkin löytymään puutetiloja esim.
Tulisitkohan paikalle, jos minä ehdottaisin tapaamista tai treffejä? Uskaltaisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on ja olen siksi vähän kireä. Sivusta
Onko joku tehnyt sinulle jotakin ikävää?
Kyllä se riittääkin. 😘