Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muistutan joissain asioissa jotain toista? Mut en ole sama ihminen. Vai mistä on kyse
Viesti tuli silti perille
..? En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille kaipureille & kaivatulleni! Magnifikat tippumaan ja äkkiä aamutoimiin. Matkustuspäivä tiedossa ja kaikki on vielä pakkaamatta ja siivoamatta. Taas kaikki jäänyt viime tippaan, huh! Lohduttaudun sillä, että haaveilujeni kohde on melko samanlainen tällaisissa jutuissa.
Täällä tippui Kharismat tänä aamuna ja kohta jo toiset. Hyvää matkapäivää sinulle ja kyllä monesti hommat jää viime tippaan, vaikka tarkoitus oli valmistautua hyvissä ajoin 😌
Maksimaalisella itsesi suojaamisella aiheutat vain tilanteen, jossa ei päästä eteen päin? Ymmärrän kyllä mahdollisen logiikkasi minkä perusteella kaikki aloitteellisuus voisi kuulua mulle. Mutta en minäkään mikään yli-ihminen ole, vaikka tiedän mitä tahdon, omat epävarmuudet nousee pintaan niin ettei henki meinaa kulkea. Tulisitpa minua vastaan, rakkaani. Päästäisiin ehkä edes johonkin suuntaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Maksimaalisella itsesi suojaamisella aiheutat vain tilanteen, jossa ei päästä eteen päin? Ymmärrän kyllä mahdollisen logiikkasi minkä perusteella kaikki aloitteellisuus voisi kuulua mulle. Mutta en minäkään mikään yli-ihminen ole, vaikka tiedän mitä tahdon, omat epävarmuudet nousee pintaan niin ettei henki meinaa kulkea. Tulisitpa minua vastaan, rakkaani. Päästäisiin ehkä edes johonkin suuntaan tästä.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen avuton kanssasi.
Mistä syystä? Miehen vai naisen kanssa?
Naisen. Semmoisen johon oon ihastunu. Tosi ihastunu.
Kohta kun saadaan toisemme, ei tarvii enää olla avuton 🥰
Ehkä sivusta
Mukavaa päivää unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Vierailija kirjoitti:
Älä aseta vastuuta koskaan itsesi ulkopuolelle. Tee ratkaisusi itse, odottamalla kuristat itseäsi lisää. Ole vahva ja toimi itsenäisesti, pystyt siihen. Valoa päivääsi ystävä!
Viikonloppu alkaa tänään, sen pituinen viikko tällä kertaa. Vihdoinkin aikaa rentoutua hyvällä porukalla. 😍
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on aina auttamassa, niin ettei tarvitse kohdata omia epävarmuuksiaan, hän ei välttämättä oikeasti auta vaan onkin vahingontekijä. Jos olet se, ketä ajattelen, tämä pätee molempiin suuntiin, mutta hieman erilaisissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö toinen osapuoli, että haluaisit tilanteessa eteen päin?
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen hidas joskus vielä uudelleen? Miehelle
Tanssiminen yhdessä on aivan mahtavaa ja saamme syleillä toisiamme. 😙
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Tämä viestisi oli kuin auringonpilkahdus pilvisenä päivänä
Stressiä pukkaa taas. En jaksa enää yhtään mitään. 😔
Vierailija kirjoitti:
Hän ja se nainen jonka mieluummin silloin halusi, on kyllä ihan samanlaisia keskenään, että en ihmettele näin jälkikäteen ollenkaan, että vietti niitä nuoruusvuosia mieluummin sen kanssa. Ja muiden oman tyylisten.
Naurattaa, että joskus oli niin iso juttu se. Olisinpa ollut silloin yhtä viisas kuin nyt, ja osannut jättää koko asian heti taakse enkä alkanut miettimään koko ihmistä sen kummemmin.
Joskus jälkikäteen on hyvä viisastua. Olen oppinut jälestä pitäen paljon, joten ei kannata liikaa surra menneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Stressiä pukkaa taas. En jaksa enää yhtään mitään. 😔
Niin minullakin, just päätin että otan mahdollisimman rauhassa, teen parhaani ja se riittäköön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen avuton kanssasi.
Mistä syystä? Miehen vai naisen kanssa?
Naisen. Semmoisen johon oon ihastunu. Tosi ihastunu.
Kohta kun saadaan toisemme, ei tarvii enää olla avuton 🥰
Ehkä sivusta
Olisi mukava saada hyvä partneri elämään. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö toinen osapuoli, että haluaisit tilanteessa eteen päin?
Sitä hän ei välttämättä tiedä. Mutta toisen tunteista on pieni tieto kummallakin.
Huomenta <3 Tästä tulee hyvä päivä