Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut ottavat tämän ketjun liiankin vakavasti.
Ja jotkut, esimerkiksi Pörris, liiankin kevytkenkäisesti.
Ketju on täynnä kevytkengäisiä naisia.
On kiva olla kevytkenkäinen. Kuka hsluaisi raskaat kengät?
Mukavaa jos iloiselle antajalla on hyvä mieli.
Ei ihmistä pysty muuttamaan.
Olen ollut tätä siitä lähtien kun muistan, ja luultavasti tulen olemaan. Koska se on mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku en voi enää käyttää susta Pörris-nimeä täällä. Se kuvas sua hyvin. Sit jonku piti kaapata se nimi. T. J, n
Aina ku kirjoitan sulle joku painaa alapeukkua. Miksi?? -J
Harhaisia. Anna vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku en voi enää käyttää susta Pörris-nimeä täällä. Se kuvas sua hyvin. Sit jonku piti kaapata se nimi. T. J, n
Aina ku kirjoitan sulle joku painaa alapeukkua. Miksi?? -J
Harhaisia. Anna vaan olla.
Niin täytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia lastensuojelu tekee kiusaa ihmisten elämille?
Lainsäädäntö on ongelmallinen. Onneksi itse pääsin eroon lastensuojelusta, nöyryyttävä kokemus.
Lainsäädäntö on oikeinkin hyvä, tulkitsijat epäammattimaisia ja kiertävät lakia. Piste.
Nykyinen lainsäädäntö johtaa rahan ja resurssien haaskaukseen, koska jokainen naurettavakin lasu on pakko tutkia perinpohjin. Samalla oikeasti apua tarvitsevat jäävät odottelemaan, kun ammattilaiset tutkivat jotain lapasten tippumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä kevytlenkkarit ja kevyet vapaa- ajan kengät, mutta kevyesti en lähde joka sällin mukaan eikä mun mukaan kukaan keveillä aikeilla pääse.
Olen vanhan liiton ihminen ja peruasarvoni ovat kunnossa. Oma ihmisarvo sekä toisten arvo ja arvostaminen.
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa. Oltaispa me.
Oletko se sinä? Olisitpa.
Mulle varatulle saa kyllä yks toinen varattu mies laittaa ihan vapaasti viestiä, en pahastu, päinvastoin 😘
Vierailija kirjoitti:
Suosikkiopettajalle halaus ( jos kehtaisin)🤗
Ketäs ketäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä kevytlenkkarit ja kevyet vapaa- ajan kengät, mutta kevyesti en lähde joka sällin mukaan eikä mun mukaan kukaan keveillä aikeilla pääse.
Olen vanhan liiton ihminen ja peruasarvoni ovat kunnossa. Oma ihmisarvo sekä toisten arvo ja arvostaminen.
Arvostan, katoavaa perinnettä. Tänne pitäis perustaa amish lahko
🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkiopettajalle halaus ( jos kehtaisin)🤗
Ketäs ketäs?
Matikanopelle varmaan
Vierailija kirjoitti:
Käytä pois. Hieno nimi se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, tein hankinnan mikä edistää sylikkäin olemista.
Ehei, keinu se ei ole.Tästä tuli mieleeni seksikone. Vahingossa törmäsin sellaiseen plärätessäni paikallista tori.fi-tyyppistä sivustoa eräässä maassa. Joku oli itse rakentanut sellaisen ja toivoi, että joku tulisi testaamaan.🙈
Ei todellakaan mikään sellainen. Ehei sinne päinkään.
Mutta saattaahan se sylikkäin oleminen joissakin tapauksissa siihenkin johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmistä pysty muuttamaan.
Olen ollut tätä siitä lähtien kun muistan, ja luultavasti tulen olemaan. Koska se on mun juttu.
Voimaantunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää tulevaisuuden päiviä kaivattuni kanssa puutarhaa hoitaen. Vaikka ei sekään kuulemma kovin tärkeää ole.
Älä ole niin varma. Yhteiskuntamme on menossa siihen suuntaan, että on parempi löytää itse sitä syötävää ja kasvattaa niin paljon kuin voi.
Se on totta. Kävin juuri uimassa ja keräämässä pussillisen nokkosia keittoa varten ja sain yhden loistavan idean, jota en varmasti olisi saanut notkumatta tässä hassussa ketjussa. Joskus täytyy tehdä näennäisesti järjettömiä asioita päästäkseen luovien ideoiden kehittelyn mielentilaan. Kiitos ketjusta siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta me ei oteta. Parasta hupia koskaan.
Aivan surkeaa, masentavaa "hupia". Sama kuin hengailisi ihan pakkomielteisesti jossain julkisissa, huonosti hoidetuissa vessoissa haistelemassa muiden kakkoja ja kuuntelemassa kun ne ripuloi.
Aina vaan uudelleen ja uudelleen pakko päästä sinne vessaan.
Joidenkin koti on samanlainen tunkio. Et tiedä kenen paskaan astut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on ailahtelevainen.
Niin on kaivattunikin.
🥱