Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut ottavat tämän ketjun liiankin vakavasti.
Mutta me ei oteta. Parasta hupia koskaan.
Aivan surkeaa, masentavaa "hupia". Sama kuin hengailisi ihan pakkomielteisesti jossain julkisissa, huonosti hoidetuissa vessoissa haistelemassa muiden kakkoja ja kuuntelemassa kun ne ripuloi.
Aina vaan uudelleen ja uudelleen pakko päästä sinne vessaan.
Joidenkin koti on samanlainen tunkio. Et tiedä kenen paskaan astut siellä.
As within, so without, as above, so below, as the universe, so the soul.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko yhteyttä? Mä niin kaipaisin jotain eston tilalle.
Mistäs sut on estetty?
Vierailija kirjoitti:
Saako varatulle työkaverille laittaa viestin?
SAA ja PITÄÄ! 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on ailahtelevainen.
Niin on kaivattunikin.
Vähemmästäkin menee sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia lastensuojelu tekee kiusaa ihmisten elämille?
Lainsäädäntö on ongelmallinen. Onneksi itse pääsin eroon lastensuojelusta, nöyryyttävä kokemus.
Lainsäädäntö on oikeinkin hyvä, tulkitsijat epäammattimaisia ja kiertävät lakia. Piste.
Nykyinen lainsäädäntö johtaa rahan ja resurssien haaskaukseen, koska jokainen naurettavakin lasu on pakko tutkia perinpohjin. Samalla oikeasti apua tarvitsevat jäävät odottelemaan, kun ammattilaiset tutkivat jotain lapasten tippumisia.
Kannattaisi jokaisen toimia oikein. Että ei kannata ihmetellä miksi Suomessa voidaan huonosti ja kaikki maksaa. Jos ei ymmärretä talousasioita eikä sitä miten kaikki vaikuttaa kaikkeen ollaan aivan kusessa. Oma napa vain kiinnostaa. Vanhemmat hoitavat lapsiaan hyvin ja heitä kiusataan koska on hyvin sairaita ihmisiä töissä erilaisissa hyvinvointiin liittyvissä työtehtävissä. Oma plänttinsä tämäkin. Jatkossa tiedän kuinka toimin tilanteissa auttaakseni muita. Ensin on selvitettävä pari mutkaa. Saattaahan siitä koitua vähän rahallista tappiota mutta sitä voi kompensoida parinkin turhan työntekijän poistamisella. Elämä on. Ei täällä muutkaan rikoksia saa tehdä joten ei kannata ajatella voivansa käyttää työpaikkaansa hyväksi.
Oranssipaitaista kollegaa kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oot?
Nainen, joka on kertonut tykkäävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Darling, sun pitäis asua lähempänä mua et voisin pitää sua silmällä..
Eiköhän näitä kyttääjiä ole täälläkin joka nurkalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut, esimerkiksi Pörris, liiankin kevytkenkäisesti.
Ketju on täynnä kevytkengäisiä naisia.
Löytyy kyllä kevytlenkkarit ja kevyet vapaa- ajan kengät, mutta kevyesti en lähde joka sällin mukaan eikä mun mukaan kukaan keveillä aikeilla pääse.
Olen vanhan liiton ihminen ja peruasarvoni ovat kunnossa. Oma ihmisarvo sekä toisten arvo ja arvostaminen.
Olen samanlainen, mutta joskus haluaisin olla edes hetken toisenlainen, ihan kokeilumielessä. Ainakin ajatuksen tasolla. Tosin kriteerit on ja pysyy korkeana.
Tekee mieli tonnikalapatonkia. 🥖
Mä en ymmärrä. Mulle joku sussa ja mussa, meissä on aina niin oikein. Niin hyvin ja oikein ja tärkeää, ettei sitä koskaan ole tarpeeksi. Aina mä haluaisin lisää. Paljon lisää. Onko se vaan mun päässä. Vai onko se erilaista sun päässä ja sydämessä kun mun päässä ja sydämessä? Miks se sanoina ei sitten yhtäkkiä ei ole?
Sä oot juorunnut minusta puolelle kylälle. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut, esimerkiksi Pörris, liiankin kevytkenkäisesti.
Ketju on täynnä kevytkengäisiä naisia.
Löytyy kyllä kevytlenkkarit ja kevyet vapaa- ajan kengät, mutta kevyesti en lähde joka sällin mukaan eikä mun mukaan kukaan keveillä aikeilla pääse.
Olen vanhan liiton ihminen ja peruasarvoni ovat kunnossa. Oma ihmisarvo sekä toisten arvo ja arvostaminen.
Aivan, olet kuten minäkin. Huolehdit että toimitaan oikeudenmukaisesti siis oikeasti. Hyvä juttu. Meitä lisää.
Ihana kun saadaan vielä nähdä huomenna. 💕 smack. Sittenpä voi olla elinikäinen never again, mutta nautitaan huomenna tuijotteluista ja sielujen yhteydestä kuin todellakin viimeistä päivää. Ja muista vielä tämä:
Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it. (Rumi)
T. Jos olisit täällä, tietäisit kyllä-nainen
Paljon suudelmia ihanalle. 🥰😘
See you later, alligator!