Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Ei mitään yhteydenpitoa enää, niinkö? Tätäkö toivot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa pääsisit musta yli, öitä.
Ketä kaipaat? Kun tämä jolle terveiset kirjoitit kerran vaikuttaa olevan niin epätoivottu.
Mistä tällainen päätelmä tulee? Kyllä minäkin toivon, ettei kaivattuni kaipaa minua, vaan elää elämäänsä onnellisena. Sitä toivoo silloin kun välille ei voi tulla mitään, olisi itsekeskeistä ja itsekästä toivoa mitään muuta.
Muutenkin niin kulunut läppä tuo *ketä kaipaat*. Mitä väliä sillä täällä on, tuskin sua kaipaa kuitenkaan.
Eri
Olen suurilta osin yli. Ei tarvitse pelätä mitään. Sivusta takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat? Kun tämä jolle terveiset kirjoitit kerran vaikuttaa olevan niin epätoivottu.
Miksi haastat riitaa heti aamusta 🥱🙄 ilmiannettu
Sivu
Miksi itse haastat? Olihan ap:n viesti hyvin kylmä, joten viittaa epäsuosioon tavalla tai toisella. Eri
Kenellekään kuulu yli pääseminen ellei toinen vainoa. Kuka kokee tarvetta päsmäröidä toisten tunteita, osoittaa ylemmyydentuntoaan.
Mitä iloa kirjoittaa täällä auki tunteitaan, jos muut tulkitsevat ne omista lähtökohdistaan väärin? Ei mitään, jatkan päiväkirjani täyttämistä.
Huomenta, pää pyörällä viesteistä. Saako sua enää kaivata?
Lyyti
Kunpa kaikki kääntyisi hyväksi. Kunpa saisin olla sylissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L.
Ällän tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä koskaan tule.
Eikä meitä.
Et ole antanut toivoa eli sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä koskaan tule.
Ei tule, ei. Ei oltu sopivia toisillemme, vaikka tunteita joskus olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen päätelmä tulee? Kyllä minäkin toivon, ettei kaivattuni kaipaa minua, vaan elää elämäänsä onnellisena. Sitä toivoo silloin kun välille ei voi tulla mitään, olisi itsekeskeistä ja itsekästä toivoa mitään muuta.
Muutenkin niin kulunut läppä tuo *ketä kaipaat*. Mitä väliä sillä täällä on, tuskin sua kaipaa kuitenkaan.
Eri
Olen suurilta osin yli. Ei tarvitse pelätä mitään. Sivusta takaa
Okei. Et vain liity tähän yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.
Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.
Miten hän osoittaa sen, että pitää sua heikompana ja typerämpänä?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, pää pyörällä viesteistä. Saako sua enää kaivata?
Lyyti
Saa kaivata, en voi kieltää muiden tunteita. Sivusta
Kaipaan yhtä sun toista.