Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun lumous katoaa. Puhdistava kyynel vierähtää pitkin poskea. Ehkä yö on lempeä, eikä käänny pois, vaan tuudittaa uneen.
Mikä särki lumouksen?
Vierailija kirjoitti:
Käytköhän mies koskaan iltaisin kävelyllä? Minä en ole vähään aikaan jaksanut, mutta olisi kiva törmätä sinuun sattumalta. Mutta mitä se hyödyttäisi. Siinä vain tervehdittäisiin ja jatkaisimme matkaa. Tänäkin kesänä ihailen maisemia ja auringonlaskua tuolla rantalenkillä yksin.
Harvemmin. Lähinnä pururadalla, tai portaita kapuamassa. Tarkotus aloittaa, näin tarkennuksena.
Jos satuttais tapaamaan, niin voisit huutaa kovaan ääneen -moi! Tahtoo tuo näkö olla jo huononlainen. On tullut sanomista.
Kenen lumous särkyi? Oliko viesti miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä olis parempi olla kaivatun kakkosmies kuin ei mitään. Sellainen järjestely olisi tietysti väliaikainen, mutta varmaan se auttais pääsemään yli näistä tunteista. On asioita, joita minä en voisi juuri nyt tarjota hänelle, ja myös asioita, joita hän ei haluaisi tarjota minulle. Lisäksi on muita kuvioon liittyviä seikkoja, joten pyörittelenpä asiaa mielessäni miten tahansa, päädyn siihen, että tässä tilanteessa joku epäsovinnainen järjestely olisi enin mitä olisi saatavissa. Eikä se välttämättä olisi kenellekään huono asia.
Monimutkainen keissi, haluatko avata enemmän?
,
En oikeastaan. Koko pohdiskelu oli vain irrationaalista spekulointia sekundaarisilla funktioilla. Ei hän edes pidä minusta. Tuskin kelpuuttaisi kakkosmieheksensäkäänVäliaikaisena ratkaisuna menisi, mutta olisi väärin sinua kohtaan jos haaveena perustaa perhettä tms.
Ei se olisi väärin, koska tällä hetkellä ei ole sitä, jonka kanssa perustaa se perhe.
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Ostin uffilta helvetin seksikkään pitkän tummansinisen yöpaidan jonka yläreunassa on pitsiä.
Et silleen.
Nyt laitan pyykit koneeseen ja valmistautun uuteen päivään.
Semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin uffilta helvetin seksikkään pitkän tummansinisen yöpaidan jonka yläreunassa on pitsiä.
Et silleen.
Myönnetään, sait ylipuhuttua. Palataan huomenna, jos tänään en kerkeä takaisin.
Kaipailen yhä niitä yhteisiä hetkiä harrastuksessa.
Sivusta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö tämä loppui?
Klo 23
Vierailija kirjoitti:
Aarne Tanninen Washington: Lähetän terveissii universsumin kauneimmalle typykälle.
Kehopositiiviselle afroamerikkalaisnaiselle?
Pidätköhän sinä meidän yhteisistä hetkistä harrastuksissamme?
Monesti miettinyt, oonko rasite
Kato ystävyys se on kallista
Se ei riipu hallintomallista
Siihen ei auta riimit
Vaan YSTÄVÄLLISYYS
Vierailija kirjoitti:
Et silleen.
Laita kuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun lumous katoaa. Puhdistava kyynel vierähtää pitkin poskea. Ehkä yö on lempeä, eikä käänny pois, vaan tuudittaa uneen.
Mikä särki lumouksen?
Se vain särkyi kuin itsestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä särki lumouksen?
Hallitus ja sen suunnittelemat asumis- ja toimeentulotuen leikkaukset
Aika sunki mennä töihin, loinen.
Töissä oon ja asumistukea sain viimeksi opiskeluaikana vuonna 1982
Käveltäisiin illalla käsikädessä rannassa pitkin missä vesi ja maa kohtaavat. 🥰😘
Aarne Tanninen Washington: Lähetän terveissii universsumin kauneimmalle typykälle.