Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kela valittaa et mulla on liian iso sähkölasku, ja uhkaavat jättää osan maksamatta... Saan siis perutoimeentulotukea.

Vierailija
11.05.2024 |

Sähkölasku siirtoineen on 170€/kk, ja nyt Kela uhkaa että ei maksa enää kuin 45€/kk.

Iso sähkölasku johtuu energian hinnankorotuksesta, en voi siihen vaikuttaa!

Itsellänikään ei ole varaa maksaa ylimenevää osuuttaa...

Joudunko kohta olemaan ilman sähköä?

Auttakaa! Mitä teen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut nyt vaan luopumaan osasta kannabiskasveista.

Vierailija
2/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kasvata kannabista

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasessa talossa asut? Miks sähkölasku on noin korkea?

Vierailija
4/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Sama muilla. Myös kyselyä miksi kulutat sähköä. Ja miksi kulutat vettä. Miksi et tee näin ja noin, miksi teet noin. Kyykkää. Eletään P-Koreassa tai Villissä Lännessä. Köyhä ei saisi omistaa mitään tai asua missään?

Vierailija
5/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ledit eivät kuluta yhtikäs mitään nykyään. Ajastaa vielä samumaan kalleimpina tunteina jos pörssisähkö.

Vierailija
6/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kryptojen mainaaminen.

Vierailija
7/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
8/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalo kaksio, sähkölasku on korkea koska sähkö on kallista ja minulla on lattialämmitys vessassa päällä vuokranantajan käskystä, lisäksi nyt talvelle jouduin käyttämään sähköpatteria koska asunnossani oli vain 15 astetta talvella.

Ap

Vierailija
9/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin

Vierailija
10/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiossa siis voi olla 83e laskut, koska se on kallistunut. Ei kulutuksessa muutosta, paitsi on vähäinen. Jokainen Suomessa tietää MIKSI sähkö on kallistunut ellei ole re.tardi ja siksi sitä ei pitäisi edes kysyä. Sama vedessä.

Vierailija
11/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalo kaksio, sähkölasku on korkea koska sähkö on kallista ja minulla on lattialämmitys vessassa päällä vuokranantajan käskystä, lisäksi nyt talvelle jouduin käyttämään sähköpatteria koska asunnossani oli vain 15 astetta talvella.

Ap

Häh? Minun kerrostalokaksiossani sähkölasku on 20€/kk. Pörssisähkö.

Vierailija
12/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa silti jotenki hullun korkealta. Mulla on kerrostalo neliö, ei lattialämmitystä eikä sähköpatteria, mut voiko ne oikeesti nostaa sähkölaskua noin isoks? Mulla sähkölasku on alle 50€/kk

Vierailija
13/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuotio vaan olohuoneeeen

Vierailija
14/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä olet sen sähkön kalleuden saanut siihen laskuun. Pörssi on muutaman sentin ja miinuksellakin  ja kiinteät 8nsentin paikkeilla. 

Vierailija
15/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taasko se on kallista? Porvoon peräkamarinpojalle kaikki on kallista.

Vierailija
16/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kilowattituntia tuohon laskuun kulutit? Kylppärin lattialämmityksen ei tarvitse olla jatkuvasti täysillä, vaikka se pitääkin olla päällä. Sähköpatterin käyttöå vähemmälle pukeutumalla lämpimästi, vilttiä päälle sohvalla jne. 

Vierailija
17/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa silti jotenki hullun korkealta. Mulla on kerrostalo neliö, ei lattialämmitystä eikä sähköpatteria, mut voiko ne oikeesti nostaa sähkölaskua noin isoks? Mulla sähkölasku on alle 50€/kk

Onhan se mahdollista maksaa vaikka kuinka paljon, jos tekee pöljiä sopimuksia. Ei se ole tyhmä joka pyytää jne.

Vierailija
18/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos käytät ylimääräistä sähköpatteria niin se kytkee oikean lämmityksen pois päältä, ja lämmität pelkästään sähköllä.

Vierailija
19/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi trollaa

Vierailija
20/34 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää joku Pietarin Tiltun aloitus? Niillähän on sellainen päähänpinttymä, että täällä värjltellään kylmässä ilman pyccän energiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi