Vika minussa vai miehessä? Olen miehelle kuin yksi jätkistä
Mies kohtelee minua kuin olisin yksi jätkistä, ja pohdin tässä onko syy siihen minussa vai miehessä. Hänen huumori minulle on vastaavaa kuin miehet keskenään äijäporukoissa toisilleen viljelee. Ihan tyhmiä vitsejä ja kepposteluja. Samoin puheenaiheet mistä mies minulle puhuu on minun mielestä enemmän sellaisia mitä jätkien kesken puhutaan, saattaa tunteja tarinoida jostain autosta vaikka minulla ei ole edes korttia. Piereskelee kuuluvasti ja nauraa pierulleen. Toisaalta hän on välittävä ja huomioiva ja luotettava ja monta hyvää asiaa, mutta minua häiritsee paljon se kuin olisin kuin yksi jätkistä. Toivottavasti ymmärrätte mitä sillä tarkoitan, on vaikea selittää tarkkaan. Olen kuitenkin ihan naisellinen nainen, sekä ulkoisesti että sisäisesti enkä tajua miksi mies käyttäytyy noin. Ollaan kuitenkin jo yli nelikymppisiä eli ei mitään teinejä enää. Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja mietin voiko tällaisella suhteella olla tulevaisuutta vai ei.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Siedätkö ite. Mitäpä muilta kyselet
Jos sinulle kerran on ihan sama, niin miksi vaivauduit kirjoittamaan kommentin aiheeseen?
Miksi mies ei saisi olla mies? Miksi pitäisi kotona esittää jotain hienohelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi olla mies? Miksi pitäisi kotona esittää jotain hienohelmaa?
Tubaaja JustPearly ois vapaana
Normaali suomalainen mies, mutta kuulostaa mukavalta jätkältä. Pidä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö hänen esittää sinulle jotain muuta kuin on?
Olisi hienoa, että aikuisen ikäinen ihminen olisi aikuinen. Menohan on kuin yläkoulussa.
-ohis
Miehet ovat kaikki pikkupoikia. Vähän nyt huumoria kehiin. Ap, olet löytänyt hyvän miehen. Onnittelut.
Miten oot reagoinut tohon käytökseen? Ootko nauranut hyväksyen vai katsonut paheksuen? Jos mies luulee, että sä pidät tollasesta käytöksestä, ei se tajua käyttäytyvänsä urposti. Jos taas käyttäytyy noin vaikka tietää, että se häiritsee sua, mies on urpo.
Vierailija kirjoitti:
Miten oot reagoinut tohon käytökseen? Ootko nauranut hyväksyen vai katsonut paheksuen? Jos mies luulee, että sä pidät tollasesta käytöksestä, ei se tajua käyttäytyvänsä urposti. Jos taas käyttäytyy noin vaikka tietää, että se häiritsee sua, mies on urpo.
Jokaisen yli 15-vuotiaan pitäisi kyllä ihan itse tajuta kuinka junttia tuollainen käytös on, ja olla lopettanut se lapsuusiän jälkeen ihan oma-aloitteisesti. Eipäs siis laiteta aikuisen ukon käytöstapojen puutetta naisen syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa, että aikuisen ikäinen ihminen olisi aikuinen. Menohan on kuin yläkoulussa.
-ohisMiehet ovat kaikki pikkupoikia. Vähän nyt huumoria kehiin. Ap, olet löytänyt hyvän miehen. Onnittelut.
Piereskely ja typerät vitsit eivät ole huumoria. En halua pikkupoikaa.
Boin kuvitella miten itse olisin reagoinut. Nauranut tikahtuakseni urpoudelle ja hän olisi sen kyllä huomannut sen, että nauran urpolle käytökselleen. Ap, etkö voisi olla suvaitsevampi, koska miehelläsi on muita hyviä ominaisuuksia? Niitä ei ole neitimiehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohisMiehet ovat kaikki pikkupoikia. Vähän nyt huumoria kehiin. Ap, olet löytänyt hyvän miehen. Onnittelut.
Haali itsellesi sitten neitimies. Ne vasta rasittavia ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies osaa käyttäytyä. Lapset ei osaa.
Ette vain sovi toisillenne. Minä en pahastuisi pieruhuumorista tai autojutuista, sillä harrastan niitä itsekin. Ja ihan koulutettu, aikuinen nainen olen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisen seurassa ei vain käyttäydytä kuin äijäporukassa. Minä nyt ajattelen näin, joku muu ehkä erilailla.
Ap
Häh? Vaan miten? Eikö teillä ole sekakaveriporukoita kuten muilla?
Minä en ainakaan haluaisi että mieheni sensuroisi puheitaan seurassani tai muutenkaan käyttäytyisi kovin eri tavalla kuin ollessaan kavereidensa kanssa. Mistä edes tiedät kuinka hän puhuu kun et ole kuulemassa? Tietysti on poikien ja tyttöjen juttuja mutta niitäkin voi mielestäni aika vapaasti jutella kenen kanssa vaan jos kuulija vaan kestää. Minusta kuulostaa siltä että hän on oma itsensä seurassasi, ja sehän on pelkästään hyvä asia. Sinä taidat olla se ongelma, hienohelma. Jos et piittaa aidoista ihmisistä, etsi joku feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies osaa käyttäytyä. Lapset ei osaa.
Mitä se haittaa jos joku on välillä lapsellinen?
Nelikymppinen äijä joka käyttäytyy kuin huonosti kasvatettu 8 vuotias poika?! Keppostelee ja PIERESKELEE uhalla??? Hyi helvetti, miten olet voinut vuoden sietää tuollaista junttisikaa, ällöttävää.