Vika minussa vai miehessä? Olen miehelle kuin yksi jätkistä
Mies kohtelee minua kuin olisin yksi jätkistä, ja pohdin tässä onko syy siihen minussa vai miehessä. Hänen huumori minulle on vastaavaa kuin miehet keskenään äijäporukoissa toisilleen viljelee. Ihan tyhmiä vitsejä ja kepposteluja. Samoin puheenaiheet mistä mies minulle puhuu on minun mielestä enemmän sellaisia mitä jätkien kesken puhutaan, saattaa tunteja tarinoida jostain autosta vaikka minulla ei ole edes korttia. Piereskelee kuuluvasti ja nauraa pierulleen. Toisaalta hän on välittävä ja huomioiva ja luotettava ja monta hyvää asiaa, mutta minua häiritsee paljon se kuin olisin kuin yksi jätkistä. Toivottavasti ymmärrätte mitä sillä tarkoitan, on vaikea selittää tarkkaan. Olen kuitenkin ihan naisellinen nainen, sekä ulkoisesti että sisäisesti enkä tajua miksi mies käyttäytyy noin. Ollaan kuitenkin jo yli nelikymppisiä eli ei mitään teinejä enää. Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja mietin voiko tällaisella suhteella olla tulevaisuutta vai ei.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvänä, kun juttelee noita ihmejuttujaan? Meillä tätä, kun hän on kännissä. Kestän, koska ei normaalisti jutut ton tasosii ja ihan koulutettu mies ja asiantuntijatehtävissä.
Oisko arki hiipinyt teidän suhteeseen? Asutteko yhdessä?On selvänä. Ei hän edes kännää koskaan. Joskus lomalla saattaa ottaa saunakaljan tai kaksi, mutta ei koskaan enempää. Ei asuta yhdessä, mies tosin on sitä kovin ehdotellut viime aikoina.
Ap
Mulla kokemusta samanlaisesta miehestä, joka puhui minulle kuin jollekin miespuoliselle kaverille. Piereskeli myös alun kohteliaisuuden jälkeen ihan vapautuneesti ja nauroi päälle, löyhytteli hajua minullekin. Huumori alkoi muutenkin olla pelkästään sellaista, mille pikkupojat nauravat keskenään. Ei auttanut, vaikka sanoin monta kertaa, että koen käytöksen vastenmielisenä.
Kunnolla paha mieli tulee viimeistään silloin, kun kohtaat jonkun, joka puhuu sinulle kuin naiselle. Minulle tämä oli työkaveri. Hän ei siis tietääkseni edes yrittänyt iskeä tai mitään, kohteli vain naisia ylipäätään kauniisti. Silloin aloin viimeistään tajuta, miten suhteestani puuttui kaikki romantiikka. Tunsin olevani miehelle vain joku pimpillä varustettu naapurin Jarska.
Pieruhuumori on kaikilta noloa. Mitä hauskaa on paskan hajussa?