Mitä teillä on/ oli ruoaksi tänään?
Mä tein jambalayaa. Oli maukasta. Harvoin raaskin tehdä, kun raaka-aineet ovat verrattain kalliita, mut silloin tällöin pyhäruoaksi. Jäi sitä vielä huomisellekin.
Kommentit (46)
Lihapullia, perunamuusia, koskenlaskijakastiketta ja herneitä&maissia.
Grillattiin kasviksia ja kasslerpihvejä. Nam.
Broilerikiusausta ja jälkkäriksi mutakakkua
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Eilisistä kruunajaisista jääneitä voileipiä. Nyt alkaa kyllä tulla jo korvista ja mietin, että jos tilaisi Woltin kautta jotain kiinalaista.
Olitte siis mukana, wau! Kerro vähän niistä leivistä.
Jauheliha-perunalaatikkoa ja vuonankaali-salaattia.
Kinkkukiusausta, porkkanaraastetta ja jälkkäriksi marjarahkaa. Arkista mutta hyvää.
Broilerirulla ja vuohenjuustoperunat. Salaattisekoitusta, siemeniä, paprikaa ja tomaattia. Samoilla lämmöillä tein makaronilootan huomiselle.
4 dl lihatonta hernekeittoa pakastimesta sinapilla, kerrosleipä, sellerinvarsi, mustikkamehua, sekahedelmämehua, colaa
Ei mitään. Kaapit ja tili on tyhjät. Seuraavaksi syödään keskiviikkona.
Lihapullaspaghettia lounaalla. Päivälliseksi kaalipataa.
M 48
Possun fileitä, keittaripottuja ja hapankaalta.
Lounaaksi eilisistä illanistujaisista jäänyttä kylmäsavulohi-parsapiirakkaa.
Päivälliseksi chili con carne ja jälkkäriksi niin ikään eilisestä jäänyttä mustikkapiirakkaa ja vaniljakastiketta.
Huomenna vielä chili con carnea.
Tein hampurilaisia. Itse tein sämpylät ja jauhelihapihvit.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Eilisistä kruunajaisista jääneitä voileipiä. Nyt alkaa kyllä tulla jo korvista ja mietin, että jos tilaisi Woltin kautta jotain kiinalaista.
Olitte siis mukana, wau! Kerro vähän niistä leivistä.
Olin vain nk hengessä mukana. Jos klikkaat tuota mun profiilin blogilinkkiä, niin sieltä näet, millaisia leipiä mulla eilen oli :)
Vierailija kirjoitti:
Jambalaya kallista?😦
Olen köyhä, jolloin katkaravut ja chorizo ovat minulle kalliita raaka-aineita. En kuitenkaan halunnut vesittää ruokaa jättämällä mitään pois tai vaihtamalla halvempiin aineksiin, kun sitten se ei taas oikeastaan olisi ollut sitä mitä piti.
Kepappi maistuu kun on päässyt vihdoin pannasta.
Kaurapuuroa margariinisilmällä ja muutama ruispala.
Illalla syön soijarouheesta ja tomaattimurskasta kyhättyä kastiketta perunoiden kanssa.
Paistettua kanaa microvihannesten ja tuoreen tomaatin kera sekä ruokajuomana Onnisen olut!
Lounas syötiin museokahvilassa, sosekeittoa, salaattia ja leipää. Päivälliseksi syötiin kanankoivet ja muusinjämät, jälkkäriksi on keksejä paistumassa.