Mistä löytäisin hyvän 40-50 vuotiaan miehen?
Itselläni ulkonäkö ja talous kohdillaan, vakituinen työ ja ikää 44v.
Olen eronnut ja pikkuhiljaa valmis uuteen suhteeseen. Käykö tämän ikäiset baarissa vai ovatko Tinderissä?
Kommentit (216)
Päädyin Tinder-treffeille ikäiseni miehen kanssa. Olen siis keski-ikäinen nainen. Jouduin joustamaan aika paljon omista toiveistani, jotta edes pääsin treffeille asti. Ainoa mistä en joustanut oli ikä. No, eihän siitä mitään kehkeytynyt, kun miehellä ei ollut lapsia ja minulla oli. Hän puhui myös entisestä naisestaan
"tyttöystävänä", mikä jotenkin särähti korvaan, kun itse olin kuitenkin ollut naimisissa, enkä enää siis mikään tyttis.
Muutamia muitakin treffejä oli, mutta ehkä sattumalla oli vaikutusta asiaan, koska mitään ei kuitenkaan syntynyt.
Kohtalon oikusta tutustuin sittemmin 59- vuotiaaseen mieheen, jonka kanssa oli valtavasti kemiaa heti alusta alkaen. Ikäerostamme huolimatta meillä oli samankaltainen elämäntilanne, olimme eronneita ja molemmilla oli vielä alaikäisiä lapsia. Ja kuitenkin kuulumme samaan x-sukupolveen ja meillä on yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Mies on urheilullinen ja hyvän näköinen ja ennen kaikkea ihana ihminen. Niinpä sitten otin siitä miehen. Mitä sitä jahkailemaan.
IIHAVA MURSU 3 kirjoitti:
ketju pilalla. Menen syömään pastaa.
Mene mieluummin suoraan uuniin, kulkematta lähtöruudun kautta. Kaikille parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Päädyin Tinder-treffeille ikäiseni miehen kanssa. Olen siis keski-ikäinen nainen. Jouduin joustamaan aika paljon omista toiveistani, jotta edes pääsin treffeille asti. Ainoa mistä en joustanut oli ikä. No, eihän siitä mitään kehkeytynyt, kun miehellä ei ollut lapsia ja minulla oli. Hän puhui myös entisestä naisestaan
"tyttöystävänä", mikä jotenkin särähti korvaan, kun itse olin kuitenkin ollut naimisissa, enkä enää siis mikään tyttis.Muutamia muitakin treffejä oli, mutta ehkä sattumalla oli vaikutusta asiaan, koska mitään ei kuitenkaan syntynyt.
Kohtalon oikusta tutustuin sittemmin 59- vuotiaaseen mieheen, jonka kanssa oli valtavasti kemiaa heti alusta alkaen. Ikäerostamme huolimatta meillä oli samankaltainen elämäntilanne, olimme eronneita ja molemmilla oli vielä alaikäisiä lapsia. Ja kuitenkin kuulumme samaan x-sukupolveen ja meillä on yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Mies on urheilullinen ja hyvän näköinen ja ennen kaikkea ihana ihminen. Niinpä sitten otin siitä miehen. Mitä sitä jahkailemaan.
Oliko sillä miehellä mitään sanottavaa ;D Voi tulla vielä yllärinä että sillä valitsemallasi miehellä on oikeus myös omiin mielipiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään on olemassa Tinder. Sinun ikäisesi nainen voi valita isosta joukosta komeita miehiä mieleisensä. Kun kuva ja muut tiedot miellyttävät ja tulee match, voit sitten aloittaa keskustelun ja sopia koska tapaatte.
Ei kannata tyytyä mihkään huonoon mieheen baarin nurkasta kun Tinderistä löytyy komea ja haluttava mies.
Epäilemättä FWB-suhteeseen, senhän jo tiesitkin. Sori, totuus sattuu. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikille omasta iästään epäilijöille parisuhdemarkkinoilla kertoisin että molemmat vanhempani eronsa jälkeen, ollessaan lähemmäs 50vuotiaita, kumpikin on löytänyt hyvät, oman ikäiset uudet kumppanit. Ja vanhempani on ihan tavallisia duunareita että ei ole mistään rahastakaan ollut kiinni. Aika vaikea uskoa että minun vanhempani olisivat ainoat jotka myöhemmälläkin iällä ovat onnistuneet löytämään sopivat, oman ikäiset kumppanit.
Veikkaan lonkalta, että heidän toiveensa olivat "hieman" realistisempia kuin ap:llä?
Ei mistään, kaikki me ollaan jo menty pahaksi.
No tuota täällä nyt on reunaehtojen kriteerit ylittävä leski. Mies.
Et löydä tinderistä etkä mistään muustakaan foorumista. Me isot kalat uidaan täällä syvissä vesissä.
Pärjätään ilman kumppania hyvin mutta toisaalta ei lasketa puomia alas jos kiinnostava kohde lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa 44v naisen vaan katsella hieman vanhempaa herraa itselleen tai mokkakorvaa. Niinhän moni tekeekin. Harva saman ikäinen mies etsii naista joka ei kykene lisääntymään enää. Miehille on tärkeää suvunjatko se ei onnistu mummon kanssa.
Mitä ne keski-iässä enää lisääntymistä miettii? Lapset pitäisi olla tuossa kohtaa jo, mielellään isoja ja joillain jo maailmallakin. 40+ on aikaa itselle, vauvojen aika on nuorempien juttuja, ja hyvä niin.
Kyllä. Nelikymppisenä vasta lisääntymistä miettivä mies on ehdoton red flag.
Ei vasta vaan myös nelikymppisenä. Alfamiehet pyöräyttää pentueen kakkoskierroksellakin.
Eihän se sitten ole hyvä mies jota ap etsi
Hyvät 40-50-vuotiaat miehet katselee 30-40-vuotiaita naisia. Ap:n kannattaa joustaa joko iästä tai hyvyydestä, niin saattaa tärpätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyvä.
Ulkonäkö ja talous kohdillaan. Työssäkäyvä, luonne rehellinen, kohtelias, ystävällinen.
Tuollainen 40-50-vuotias mies saa helposti 35-40-vuotiaan naisen, jolla ulkonäkö kohdillaan.
Älä nyt viitti, missä ihmeen mielikuvitusmaailmassa sä elät? Tukehdun nauruun!!! Katso nyt hyvä ihminen ympärillesi kun kaupoissa tms. käyt. Miltä ne tuon ikäiset miehet näyttää??? En IKINÄ huolisi 35 vuotiaana jotain lähelle viiskymppistä miestä.
Sama ongelma täälläkin mistä löytäisin miehen, terve päästään, normipainoinen ja pitää normipainoaan yllä, rehellinen, ei pettävä, ok ulkonäkö, ei alistaja ja osaa keskustella.
Ai miksikö nämä kriteerit?!?
No siksi, kun olen itse juuri nuo kriteerit omaava.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitti, missä ihmeen mielikuvitusmaailmassa sä elät? Tukehdun nauruun!!! Katso nyt hyvä ihminen ympärillesi kun kaupoissa tms. käyt. Miltä ne tuon ikäiset miehet näyttää??? En IKINÄ huolisi 35 vuotiaana jotain lähelle viiskymppistä miestä.
Siellä joku ikäkriisimummo trollaa isolla vaihteella. Lähtikö oma miehesi nuoremman matkaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille omasta iästään epäilijöille parisuhdemarkkinoilla kertoisin että molemmat vanhempani eronsa jälkeen, ollessaan lähemmäs 50vuotiaita, kumpikin on löytänyt hyvät, oman ikäiset uudet kumppanit. Ja vanhempani on ihan tavallisia duunareita että ei ole mistään rahastakaan ollut kiinni. Aika vaikea uskoa että minun vanhempani olisivat ainoat jotka myöhemmälläkin iällä ovat onnistuneet löytämään sopivat, oman ikäiset kumppanit.
Veikkaan lonkalta, että heidän toiveensa olivat "hieman" realistisempia kuin ap:llä?
Mikä ap:n toiveissa on siis epärealistista? Ulkonäkö ja talous kunnossa ei välttämättä tarkoita miljonääriä miesmallia vaan ihan itsensä elättävää ja ihmisen näköistä. Rehellisyys ja ystävällisyys eivät ole mielestäni epärealistisia toiveita myöskään.
Itse löysin 45-vuotiaana saman ikäisen miehen ihan netistä. Niin kai ne useimmat nykyään löytyy. Mies ei halunnut lapsia eikä etsinyt nuorempaa naista. Kaikin puolin hyvä mies on.
Vierailija kirjoitti:
Et löydä tinderistä etkä mistään muustakaan foorumista. Me isot kalat uidaan täällä syvissä vesissä.
Pärjätään ilman kumppania hyvin mutta toisaalta ei lasketa puomia alas jos kiinnostava kohde lähestyy.
Kuulostaa hyvältä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyvä.
Ulkonäkö ja talous kohdillaan. Työssäkäyvä, luonne rehellinen, kohtelias, ystävällinen.
Tuollainen 40-50-vuotias mies saa helposti 35-40-vuotiaan naisen, jolla ulkonäkö kohdillaan.
Maailma ei pyöri sun ympärillä ja moni muu huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap:n toiveissa on siis epärealistista? Ulkonäkö ja talous kunnossa ei välttämättä tarkoita miljonääriä miesmallia vaan ihan itsensä elättävää ja ihmisen näköistä. Rehellisyys ja ystävällisyys eivät ole mielestäni epärealistisia toiveita myöskään.
Itse löysin 45-vuotiaana saman ikäisen miehen ihan netistä. Niin kai ne useimmat nykyään löytyy. Mies ei halunnut lapsia eikä etsinyt nuorempaa naista. Kaikin puolin hyvä mies on.
Mielestäni toiveeni ovat realistisia. En etsi miljonääriä tai miesmallia vaan miestä, jolla on perusasiat elämässä kunnossa ja ulkonäkö ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä joku ikäkriisimummo trollaa isolla vaihteella. Lähtikö oma miehesi nuoremman matkaan? 😂
Sattuuko totuus näin paljon?! Yli 40 vuotiaat on nyt vaan niin, no sellaisia että ei kiitos. En ole mikään mummo. En huoli tuon ikäistä miestä. Miksi ihmeessä pitäisi jotain vanhuksia tapailla kun nuoremmat ja oman ikäiset on kiinnostuneita minusta?
Ei liity AP:hen välttämättä mitenkään, mutta moni nelikymppinen on nykyään elastista kuunteleva vauva, jolle nauraa naapurin nauriksetkin.
Tulevaisuus vaikuttaa valoisalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyvä.
Maailma ei pyöri sun ympärillä ja moni muu huolii.
Sivusta, mutta olen 34 enkä tunne kaveripiiristäni ketään joka huolisi. Kyse ei ole niinkään ulkonäöstä kuten aiempi kommentoija väittää vaan kaikesta. En vaan näe noin vanhaa miestä potentiaalisena kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin Suomea olet ja millä alalla työskentelet (ei tarvitse tarkkaan kertoa)?
Oletko kuinka kauan ollut leski?
T. Ap
AP:n kysymys kuuluu suurinpiirtein.
Olen kaljupäinen läski impo stressierkki, mutta hyvässä työpaikassa, mistä saisin salikissan.