Olen syönyt lakritsia ja salmiakkia raskausaika na
Minulla ollut tiedossa vain näiden kohottava verenpainetta. Kun verenpaine ollut erinomaista niin olen huoletta syönyt paljon lakua. Nyt vasta luin että aiheuttaa haittaa sikiön aivoille. Nyt olen huolissani.
Kommentit (28)
Luultavasti saat nyt sitten lakupekan näköisen lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti saat nyt sitten lakupekan näköisen lapsen.
Paras 😂
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perusteella tulee tunne että jos syö salmiakkia/lakua enemmän kuin satunnaisesti vähän niin lapsella tulee 99% olemaan neurologisia ongelmia.
Riskiä on turha ottaa, jos riskin tietää. Ja jos riskiä ei tiedä, olisi ihan yhteiskunnan puolelta hyvä levittää sanomaa hyssyttelyn sijasta.
Mä söin salmiakkia ja lakritsia lääkärin määräyksestä, koska verenpaine oli niin matala... Yläpaine alle 100 ja alapaine 60. Lopputuloksena ihan fiksu lapsi, joka on jo täysikäinen. Koulumenestys hyvää ja sosiaalisesti näppärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan kaikkia suosituksia noudattaa niin raskaana oleva saa syödä pelkkää jäätä vedellä höystettynä
Ei pidä paikkaansa todellakaan.
Ei niin, koska siinä jäässä saattaa olla kolibakteeri tai legionella.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin salmiakkia ja lakritsia lääkärin määräyksestä, koska verenpaine oli niin matala... Yläpaine alle 100 ja alapaine 60. Lopputuloksena ihan fiksu lapsi, joka on jo täysikäinen. Koulumenestys hyvää ja sosiaalisesti näppärä.
Sama homma täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään lääkäri ei suosittele lakuja raskaana oleville missään tilanteessa.
Kommenttien perusteella tulee tunne että jos syö salmiakkia/lakua enemmän kuin satunnaisesti vähän niin lapsella tulee 99% olemaan neurologisia ongelmia.