Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt lakritsia ja salmiakkia raskausaika na

Vierailija
07.05.2023 |

Minulla ollut tiedossa vain näiden kohottava verenpainetta. Kun verenpaine ollut erinomaista niin olen huoletta syönyt paljon lakua. Nyt vasta luin että aiheuttaa haittaa sikiön aivoille. Nyt olen huolissani.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella tulee tunne että jos syö salmiakkia/lakua enemmän kuin satunnaisesti vähän niin lapsella tulee 99% olemaan neurologisia ongelmia.

Vierailija
22/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saat nyt sitten lakupekan näköisen lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti saat nyt sitten lakupekan näköisen lapsen.

Paras 😂

Vierailija
24/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella tulee tunne että jos syö salmiakkia/lakua enemmän kuin satunnaisesti vähän niin lapsella tulee 99% olemaan neurologisia ongelmia.

Riskiä on turha ottaa, jos riskin tietää. Ja jos riskiä ei tiedä, olisi ihan yhteiskunnan puolelta hyvä levittää sanomaa hyssyttelyn sijasta.

Vierailija
25/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin salmiakkia ja lakritsia lääkärin määräyksestä, koska verenpaine oli niin matala... Yläpaine alle 100 ja alapaine 60. Lopputuloksena ihan fiksu lapsi, joka on jo täysikäinen. Koulumenestys hyvää ja sosiaalisesti näppärä.

Vierailija
26/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan kaikkia suosituksia noudattaa niin raskaana oleva saa syödä pelkkää jäätä vedellä höystettynä

Ei pidä paikkaansa todellakaan.

Ei niin, koska siinä jäässä saattaa olla kolibakteeri tai legionella.

Vierailija
27/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söin salmiakkia ja lakritsia lääkärin määräyksestä, koska verenpaine oli niin matala... Yläpaine alle 100 ja alapaine 60. Lopputuloksena ihan fiksu lapsi, joka on jo täysikäinen. Koulumenestys hyvää ja sosiaalisesti näppärä.

Sama homma täällä.

Vierailija
28/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lääkäri ei suosittele lakuja raskaana oleville missään tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän