Tykkääkö miehet kun naisella näkyy luut?
Kommentit (33)
Jos mies ei kestä että naisella on lihaksia, saa pysyä minusta kaukana :D
Ei ole Luurang hyvännäköinen. Kyllä sen verran naaraksella rasvaa olla pitää, että ei luut näy eikä kolise kuin luusääkki kun kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa nämä aloitukset, joissa pohditaan, mistä miehet tykkää :(
Että oikein oksettaa? Miksi? N
Vierailija kirjoitti:
Minun solisluut törröttävät vaikka olisi pari extra kiloakin matkassa. Hoikkana ne vasta törröttävätkin. Ei luille voi paljoa mitään, ota tai jätä.
Solisluuthan näkyvät kaikilla. Niiden kuuluukin näkyä. Ne ovat kauniit. Tekevät naisen.
Naisen tulee olla sen verran laiha että näkee miten k*lli kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olin tulossa kommentoimaan. Miesten miellyttämistäkö varten täällä ollaan? Miksi mennä suhteeseen jossa edes tarvitsee miettiä että kelpaanko minä?
Eräs vanha tuttavani ja innokas naisten mies totesi asiaa käsitellessämme: "Luun vieressä se liha on makeinta!"
Tykkään luurangoista. Semmoset jotka lentää jo tuulen mukana ja syö vain lusikallinen ruokaa ja tilkan vettä. 💀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Nyt jo irvokasta, kymmenen vuoden päästä kerrassaan naurettavaa.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olin tulossa kommentoimaan. Miesten miellyttämistäkö varten täällä ollaan? Miksi mennä suhteeseen jossa edes tarvitsee miettiä että kelpaanko minä?
Miksi ei saisi pohtia, mistä miehet pitävät? Leikkimielellä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miehet eivät kollektiivisesti tykkää mistään. Eri miehet tykkäävät eri asioista. Miehet ovat ihmisiä.
Miehet ovat ihmisiä, ihmiset ovat eläimiä. Eläimillä on samanlainen biologia
Uskotko siis, että kaikki 7 miljardia ihmistä pitävät täsmälleen samoista asioista kuin sinä? Vai mitä sönkötät?
Vierailija kirjoitti:
Ei, miehet eivät kollektiivisesti tykkää mistään. Eri miehet tykkäävät eri asioista. Miehet ovat ihmisiä.
Ohoh, tämä oli uutta tietoa! Siis miehetkin ovat yksilöllisiä ihmisiä?
Samoin. Nyt jo irvokasta, kymmenen vuoden päästä kerrassaan naurettavaa.