Tykkääkö miehet kun naisella näkyy luut?
Kommentit (33)
Kuka tykkää, kuka ei. Itseäni jollakin tapaa viehättääkin...
Jotkut tykkää luurangoista. Nii vissiin tuo minunkin mieheni. Minä en kelpaa.
Useimmat tuntuvat tykkäävän että rintranka peittyy rintavakoon. Sitä en sitten tiedä mitä tuollaisesta tykkäämisestä on iloa. Sama hyödyttömyys miesten mausta varmaan koskee myös näkyvää rintarankaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla luuranko, jotta luut näkyvät..
Juuei, tissimiehiä olen minä ainakin, rehevämpiä katselee mieluummin.
Oksettaa nämä aloitukset, joissa pohditaan, mistä miehet tykkää :(
Minun solisluut törröttävät vaikka olisi pari extra kiloakin matkassa. Hoikkana ne vasta törröttävätkin. Ei luille voi paljoa mitään, ota tai jätä.
En erityisemmin. Joskus tekee oikein pahaa katsoa näitä "fitnesskaunottaria".
Minä pidän pehmoisista naisista.
BMI 25-30 ja tiimalasivartalo on ihanteeni.
Ei, kyllä kunnon naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni! <3
m28
Taitaa monet tykätä. Olen kuullut ja lukenut naisten kertomuksia, että silloin kun he ovat olleet alipainoisia, miehet ovat olleet eniten kiinnostuneita. Oudolta tuntuu, että niin laiha viehättää. Itse en haluaisi olla alipainoinen edes miesten takia saati itseni ja oman oloni takia, normaali paino on paras vaihtoehto (esim. 170 cm pitkä nainen painaessaan 70 kg on vielä normaalipainoinen, jos on roteva ja muodokas ruumiinrakenne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla luuranko, jotta luut näkyvät..
No ei, tarkoitin että jotkut tykkäävät luurangoista, ja varmasti moni jostain siitä väliltä. Makunsa kullakin, mutta joillain ihanne on ihan sairas.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa monet tykätä. Olen kuullut ja lukenut naisten kertomuksia, että silloin kun he ovat olleet alipainoisia, miehet ovat olleet eniten kiinnostuneita. Oudolta tuntuu, että niin laiha viehättää. Itse en haluaisi olla alipainoinen edes miesten takia saati itseni ja oman oloni takia, normaali paino on paras vaihtoehto (esim. 170 cm pitkä nainen painaessaan 70 kg on vielä normaalipainoinen, jos on roteva ja muodokas ruumiinrakenne).
Mun mies tykkää että olen tosi hoikka, vaikka hän on itse ylipainoinen. Mutta on hänellä ollut pulleakin nainen
Hampaat saa näkyä, kun hymyilee. Muuten on syytä olla iho luiden päällä.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi mielellään 17-21.
Aika laaja haarukka alipainosesta jo vähän pyöreämpään.
Ei, miehet eivät kollektiivisesti tykkää mistään. Eri miehet tykkäävät eri asioista. Miehet ovat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, miehet eivät kollektiivisesti tykkää mistään. Eri miehet tykkäävät eri asioista. Miehet ovat ihmisiä.
Miksi sitten kaunis hoikka nainen saa harvoin tai edes koskaan miehiltä pakkeja? Eikö jonkun pitäisi pitää häntä sitten ei-viehättävänä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ihmisiä, ihmiset ovat eläimiä. Eläimillä on samanlainen biologia
Täh?