Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa paljonko on paino pudonnut tällä kuntokuurilla?

Vierailija
28.08.2008 |

ke kuntopyörä 30 min

to -

pe aerobic 45 min + kuntopyörä 30 min

la kävely 25 min + yli tunti

su -

ma kuntopyörä 30 min x 2

ti kuntopyörä 30 min + aerobic 25 min

ke reipas kävely 1h

Ja herkut pois kyläilyjä lukuunottamatta, tietysti.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin pelkästään ruokavaliolla 15 kiloa, sen jälkeen aloin lisätä liikuntaa pikku hiljaa ja nyt käyn kolme kertaa viikossa juoksulenkillä ja paino on tippunut yhteensä 25 kiloa. Ap:n aamupalalla käyttämästä juustomäärästä tulee jo aika paljon kaloreita, jos juusto ei ole 5%.Pitkäjänteisyyttä kehiin ja annoskoon ja rasvanmäärän tarkistamisella pääsee eteenpäin. Tsemppiä laihdutukseen!Ainut asia mikä laihtumisessa ottaa päähän on se, että vaatteiden hankkiminen on pirun kallista kun kaikki joutuu ostamaan uusiksi ;) Mutta se vaatteiden sovittaminen on tosi kivaa, kun mahtuu päälle normaalikokoiset vaatteet.

Vierailija
42/42 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtunut kolmisen kiloa kuukaudessa, juuri annoskokoja pienentämällä ja syömällä useammin. Aiemmin tuli syötyä pari kertaa päivässä suht isoja satseja kerralla, ja iltaisin vedettyä leipää ja epäterveellisiä herkkuja. Nyt syön kaksi lämmintä ruokaa (pienempää annosta) ja välissä hedelmiä. Liikkunut olen kokoajan suht paljon, mutta nyt tuon ruokailun ollessa fiksumpaa, olen siihenkin saanut lisäenergiaa. Tällä kertaa tuntuu hyvältä; uskon että tällä elämäntavalla paino saadaankin pysymään kurissa, en ole kuitenkaan herkuista joutunut karsimaan. Ja niitä ilman en osaa täysin olla ;) Todettakoon kyllä, että ensimmäiseen pariin viikkoon paino ei liikahtanut juuri mihinkään, vaan nämä kilot ovat tippuneet oikeastaan parin viime viikon aikana. Nesteet ja kuona-aineet lähteneet liikkeelle tms? Nyt paino himpun verran alle sen, mitä oli ennekuin aloin odottaa esikoistamme; takana siis kaksi raskautta parin vuoden sisällä, ja rankka vauva-aika (kuopuksen kanssa). Ja olin täysin normaalipainoinen/hoikahko ennen raskauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla