Ghostaaja, zombaaja tms.
Tiedän etten ole ainoa, jolle käy klassiset. Tututstutte, hullaannutte, rakastutte, yhdessä viettämänne aika tuntuu molemmista hyvältä, teki sitten mitä vaan. Kauniita ja rohkeita viestejä, lupauksia,,,lupauk.......lupau... niin ja sitten, yhtäkkiä täydellinen radiohilaisuus.
Nyt jouduin itse tämän kohteeksi, viime viikolla kaikki oli vielä hyvin, suunniteltiin seuraavaa tapaamista ja enkä ainakaan itse aistinut siinä mitään omituista. Hän itse vielä kysyi, että milloin ja olisko mulla ajatusta että mitä tehtäisiin. Ehdotin yhtä päivää ja muistutin, että oltiin vähän aiemmin mietitty ennakkoon, että jos tilanne sallii, niin tehtäisiin asiat x.
Siihen hän ei enää vastannut mitään. ei ookoota, peukkua, kieltävää vastausta, ei siis kertakaikkiaan yhtään mitään. Ei lue viestejä, ei vastaa puhelimeen etc. ( ja ei, en ole tukkinut hänen puhelintaan viestein tai soittanut viiden minuutin välein. Soittanut olen tasan 2 kertaa ja pari viestiä laittanut kysyäkseni ainoastaan että mikä homma). Ja kyllä, tiedostan kyllä että siinäkin oli ne kaksi soittokertaa liikaa, mutta minkäs sitä ihminen itselleen ja tunteilleen mitään voi, kun ainoa asia mikä kiinnostaa, on " miksi".
Eli, jos olet tälläinen ghostaaja, että olet anatnut itsestäsi kuvan, että sinulla on niitä oikeita tunteita toista kohtaa, niin miksi teet sitten näin? Eikö olisi helpompi vaan sanoa, että kiinnostus loppui ja ei satuteta enää kumpaakaan pitkittämällä? Eniten se epätietoisuus satuttaa.
Ja nyt en siis tarkoita sellaista tilannetta, missä olisi jo heti kättelyssä nähtävissä, että suhde olisi tuhoon tuomittu.
Kommentit (2)
Jatkan vielä : se epätietoisuus voi olla erittäin tuhoisaa, yritän vaan tajuta, miksi sellaisessa tilenteessa, että on puolin ja toisin tunteet tehty erittäin selkeiksi, pitkään tapailtu ja sitten yhtäkkiä oikeastaan kesken lauseen vaan kadotaan. MIKSI???
Eikö se toinen osapuoli ole muka edes oikeutettu kuulemmaan syytä että voisi päästä käsittelemään siitä johtuvia tunteita itsekseen`? hankalaa niitä asioita on silloin käsitellä, jos ei edes tiedä, mistä aloittaa.
uppista