"Pienituloiset, jotka tulette toimeen todella pienellä rahamäärällä"
Minulla oli välilehdissä tuollainen ketju auki, joka minun oli tarkoitus lukea myöhemmin, mutta se onkin nyt sitten harmikseni poistettu.
Muistaako kukaan, mitä vinkkejä siinä oli?
Saa omiakin toki ehdottaa.
Kommentit (9)
Miksiköhän tuollainenkin aihe poistetaan? Ei sovi agendaan, että köyhät kuluttavat enemmän kuin tienaavat?
Veronmaksajien rahoilla. Se mihin omat ei riitä, joku toinen maksaa.
En lukenut ketjua, mutta moni ok-talossa tai rivarissa asuva ottaa sadevettä talteen
Marjojen poimiminen
Juuresten monipuolinen käyttö
Leivän ja sämpylöiden leipominen
Uunin jälkilämmön hyödyntäminen
Asunnon lämpötilan laskeminen yhdellä tai kahdella asteella
Kimppakyyti
Vanhan paikkaaminen ja kunnostaminen
ilmaisen liikunnan harrastaminen tuo mielihyvää
Jos on oma piha, istuta hedelmäpuu, joka tuottaa runsaan sadon
Vierailija kirjoitti:
Jos on oma piha, istuta hedelmäpuu, joka tuottaa runsaan sadon
No tuota, jokunen vuosi siinä taitaa ensin mennä, ettei varmaan ihan akuuttiin rahapulaan auta....
Ei ole enää sellaisia... kaikki köyhtyvät nyt valtavaa vauhtia paitsi superrikkaiden kerho joka rikastuu... ja tälle ei tuke enää loppua valitettavasti koska sitä varten on tehty oma agendansa...
Eikö itse leivän leipominen ole jo kallista nykyaikana, jos sähkökin on tyyliin 20 snt/kwh? Leipää saa kaupasta jopa -60%. Tämä annetaan kuitenkin aina säästövinkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö itse leivän leipominen ole jo kallista nykyaikana, jos sähkökin on tyyliin 20 snt/kwh? Leipää saa kaupasta jopa -60%. Tämä annetaan kuitenkin aina säästövinkiksi.
Riippuu siitä, paljonko leipää kuluu. Jos sitä menee paljon, kannattaa se leipoa itse, jos taas leipää kuluu puoli pussia viikossa ja sekin ranskanleipää, kannattaa se ostaa, viipaloida ja säilyttää pakastimessa.
Nosto... kai joku sen muistaa, ihan hiljattain oli tuollainen ketju