Vinkkejä lisärahan ansaitsemiselle
Eikä kiitos of ehdotusta, minun katselusta ei kukaan maksaisi.
Päivätyö 7-17 välillä ma-pe on, illat melko täynnä lasten menoja. Noin joka toinen vkonloppu olisi mahdollisuus lisätyöhön. Rahaa todellakin tarvitsen,en pärjää nykyisellä palkalla.
Ehdotuksia?
Kommentit (39)
Pitäisi ehkä kuitenkin olla jotain sisältöä sinne someen?
Mitä osaat, mistä on koulutusta tai kokemusta, tai missä olet hyvä? Sopiiko vkl myös ilta- tai yötyö eli ovatko lapset tarpeeksi vanhoja tai onko omasta takaa joku heitä hoitamassa?
vain typerä tekee LISÄTYÖTÄ lisätulojen saamiseksi. Laita se raha töihin. Näin minä olen tehnyt jo pitkään ja saanut kymmeniätuhansia euroja lisätuloja uhraamatta viikonloppujani kakkostyöhön.
Kun ei ole sitä rahaa mitä laittaa töihin. Sitä pitäisi ensin saada.
Iltatyö sopii, yötyökin joskus ei aina. Silloi kun lapset isällään.
Olen hoitaja. En osaa esim. Tehdä käsitöitä.
Vierailija kirjoitti:
vain typerä tekee LISÄTYÖTÄ lisätulojen saamiseksi. Laita se raha töihin. Näin minä olen tehnyt jo pitkään ja saanut kymmeniätuhansia euroja lisätuloja uhraamatta viikonloppujani kakkostyöhön.
Olisit voinut vähän valottaa meille muillekin, mitä työtä se rahasi tekee ja paljonko siitä saa lisää euroja?
Lasten menojen vähentäminen, ilmeisesti ovat rahaa vieviä harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut vähän valottaa meille muillekin, mitä työtä se rahasi tekee ja paljonko siitä saa lisää euroja?
Et siis osaa lukea. olen saanut kymmeniätuhansia euroja lisää rahaa. Viime vuonnakin tuli nettona 12 000 € ylimääräistä rahaa osinkoina.
Ota siivoustyö. Ajattele se siten että saat liikuntaa.
Sunnuntaityöstä saa tuplapalkan.
Ilmoitat että voit tehdä työtä vain sunnuntaisin - joka toinen viikonloppu.
Jos teet 8 h saat 16 h palkan. Ja kuukaudessa 34 h palkan. Kokeile.
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Perusta siivousfirma ja ala siivota alasti. Laskuta 150€/tunti.
Mene assistentiksi sairaille . Ihan kiva työ ja hyvä palkka.Voit itse valita kenen kanssa olet töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ota siivoustyö. Ajattele se siten että saat liikuntaa.
Sunnuntaityöstä saa tuplapalkan.
Ilmoitat että voit tehdä työtä vain sunnuntaisin - joka toinen viikonloppu.
Jos teet 8 h saat 16 h palkan. Ja kuukaudessa 34 h palkan. Kokeile.
En tiedä että onnistuuko nykyään. Mutta ainakin kaverini siivosi apteekkia viikonloppuisin ja he olisivat halunneet vakinaistaa kaverini.
Itse olen myös tehnyt siivoustyötä ekstrana.
Otin sen liikunnasta.
- munasolujen luovuttaminen, jos olet tarpeeksi nuori ja terve
- luottamustoimi esim. ammattiliitossa (kokouspalkkiot ym.)
- tölkkien kerääminen (tein tällä viime kesänä n. 100 €/kk!)
Osta halvalla tavaraa ja myy voitolla.
Lasten menojen karsiminen ei ole ykkösvaihtoehto, eikä kakkos eikä kolmoskaan. Se on aivan viimeinen ratkaisu. Niin kauan kun voin, haluan tarjota lapsilleni mahdollisuuden jatkaa heille tärkeitä harrastuksia.
Tingin mielummin kaikesta itseeni liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Perusta siivousfirma ja ala siivota alasti. Laskuta 150€/tunti.
😀varmasti olisi markkinoita. Mutta pitäisi olla turvamies mukana.
"päivätyö 7-17 ma-pe"... Epäilen vahvasti että teet 50h viikkotyöaikaa. Tuo ei ole edes lain mukainen.
Munasolujen luovutukseen olen ikävä kyllä liian vanha.
Henkilökohtaiseksi avustajaksi laitoin jo hakemuksen.
Someinfluensseri. Täällähän sanotaan, että tarvitsee ottaa pari räpsyä päivässä ja rahaa sataa ovista ja ikkunoista!