Voiko yksinhuoltajalisän saada vaikka lapset kirjoilla eri osoitteessa?
Minulle maksetaan lapsilisä, voinko hakea yksinhuoltajalisää, tai saanko sitä jos haen, kun lapset ovat kirjoilla toisen vanhemman osoitteessa?
Kommentit (58)
Koska lapset käytännössä asuvat luonani enemmän. Ne on aina tulleet, eikä ex niitä ole vielä alkanut itselleen vaatimaan.
Mikäs yksinhuoltaja se tuollainen on jos lapset ovat kirjoilla toisen vanhemman osoitteessa?
Voisiko joku asiasta tietävä ystävällisesti vastata kysymykseen.
Viisastelijat voivat vaikka ^#&&@,@**#&€
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku asiasta tietävä ystävällisesti vastata kysymykseen.
Viisastelijat voivat vaikka ^#&&@,@**#&€
Voisitko vetää #&&@€ päähäsi ja mennä töihin? Vaaditko seuraavaksi elatusmaksuja omalle tilillesi vaikka lapset asuvat täysin eri osoitteessa?
Joo, olkoon. Kiitos vaan kettuilusta.
Voit hakea. Lapsilisä voidaan maksaa kummalle vanhemmalle vain.
Vierailija kirjoitti:
No johan tuosta otsikostakin käy ilmi, että nuo asiat sulkevat toisensa pois. Et ole yksinhuoltaja, jos lapset asuvat toisen vanhemman luona.
Hei loinen.
Itse aloit aukoo päätäs.
Kysy Kelasta, nehän sut muutenkin elättää.
Sinä, spede voit vaikka 👊👊👊👊
Vierailija kirjoitti:
Terve menoa Kelan tiskille, sieltäkin nauravat sinut pihalle.
Miksi lapset ovat muualla kirjoilla jos kerran asuvat suurimman osan aikaa luonasi? En usko että mitään lisiä tulee niin kauan kun paperilla näyttää että lapset asuvat muualla.
Voit. Nykyään voi olla kaksi lähohuoltajaa tms. Ei ole sidoksissa asuin paikkaan.
Voit saada. Korotus maksetaan sille, jolle lapsilisätkin.
Outo järjestely teillä, mutta eihän se mulle kuulu. Voit saada.
Vierailija kirjoitti:
Hei loinen.
Itse aloit aukoo päätäs.
Kysy Kelasta, nehän sut muutenkin elättää.
Sinä, spede voit vaikka 👊👊👊👊
Aloittaja voi olla työssäkäyväkin.
Oletko siis tyhmä?
Jos haen yh-korotusta ja näkevät että lapset eivät ole kirjoilla luonani, voinko menettää lapsilisät kokonaan?
Outo järjestely, koska ex haluaa tehdä kaikin tavoin minulle kiusaa ja olla hankala kaikessa missä voi.
Kannattaa varmaan vaihtaa se osoitekin sun luo jos enemmän pidät?
Vierailija kirjoitti:
Jos haen yh-korotusta ja näkevät että lapset eivät ole kirjoilla luonani, voinko menettää lapsilisät kokonaan?
Outo järjestely, koska ex haluaa tehdä kaikin tavoin minulle kiusaa ja olla hankala kaikessa missä voi.
Et menetä, ei asuinjärjestelyt liity lapsilisiin.
Miksi sulle tulee lapsilisät?