Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa suunnattomasti etten ole normaali

Vierailija
07.05.2023 |

Sairastuin yli 10v sitten vakaviin mt ongelmiin. Nyt tullut tulokseen etten varmaan koskaan ole ollut normaali. Käyttäydyn tietyissä tilanteissa arvaamattomasti. Mikä hävettää jälkikäteen. Miten tästä häpeästä eroon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häpeää hulluutta, alkaa normalisoitumaan 🤔

Vierailija
2/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mt-ongelmat on sinulle normaalitila, miksi sinun pitäisi hävetä sitä mikä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mt-ongelmat on sinulle normaalitila, miksi sinun pitäisi hävetä sitä mikä olet?

En osaa sanoa. Itseäni vain hävettää etten osaa käyttäytyä kuin normaalit ihmiset! Voiko olla mt ongelmainen vauvasta asti?

Ap

Vierailija
4/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muut huomaa käytöksestäni etten ole normaali. Tämän takia miehet käyttäneet aiemmin hyväkseen tai pitäneet outona.

Lähinnä haluaisin vain olla normaali.

Ap

Vierailija
5/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis muut huomaa käytöksestäni etten ole normaali. Tämän takia miehet käyttäneet aiemmin hyväkseen tai pitäneet outona.

Lähinnä haluaisin vain olla normaali.

Ap

Olet ihan täysin normaali. Kaikki käyttäytyvät omalla tavallaan, jotkut enemmän oudosti kuin toiset. Mikähän se normaalin mitta edes on? Luulen että tarvitset enemmän itseluottamusta ja opettele sanomaan ei! Ja jos tunnet tarvetta muuttaa itsessäsi jotain, niin ainut henkilö joka voi muuttaa sinua on sinä itse.

Vierailija
6/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on ap ratkaisu. Säästä. Hollannissa saat eutanasian.

Vierailija
7/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin vähät välittää normaali ihmisten minuun kohdistuvasta nauramisesta ja tuomitsemisesta. Minulla on adhd ja mensan pääsyrajan rikkova äo joka tuo mukanaan todellisia vaikeuksia sopia tähän yhteiskuntaan.

Ihmiset tuomitsevat ja nauravat kun olen erilainen ja minä nauran heille kun he ovat kaikki samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme