Minua sanottiin persoonallisen näköiseksi. Mitä se tarkoittaa?
Rumaa? On sanottu myös komeaksi vaikka olen nainen.
Kommentit (42)
Ap. Vain persoonallisen näköinen kaunotar voi olla malli, mannekiini. Helppo uskoa, että herättää pelkoa suomalaisissa miehissä. Hanki ulkomaalainen mies, Suomeen ei kannata jäädä.
Missityypit ovat erilaisia kaunottaria. Heitä ei pelätä ja heitä pidetään tyhminä.
Kaikkea melkein rumasta melkein kauniiseen. Rumalla on sentään jotain kaunista, esim. silmät, tai kauniilla silti joku häiritsevä piirre, esim. liian iso nenä, joka naulitsee katseen. Voi tosin olla kyse jostain mitäänsanomattomastakin, joka pukeutuu poikkeavasti.
Ulkonäössä jotakin erikoista. Enemmän ehkä ruma kuin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea melkein rumasta melkein kauniiseen. Rumalla on sentään jotain kaunista, esim. silmät, tai kauniilla silti joku häiritsevä piirre, esim. liian iso nenä, joka naulitsee katseen. Voi tosin olla kyse jostain mitäänsanomattomastakin, joka pukeutuu poikkeavasti.
Itse näen nimenomaan suuren luokan supermallit persoonallisina. Ulkomaalaisiin kuuluisiin muotitaloihin kelpaavat vain ne mallit jotka ovat persoonallisia.
Neuvosoliitto-Suomi on ap sinulle väärä maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse kuvailisit olemustasi?
En tiedä. Mitätön.
Ap
Mitätön ei ole ns. persoonallinen. Joku ilkeä, mahdollisesti kateellinen tyyppi halusi lannistaa sinut. Tuo on yleisin syy. Narsisti jolla ei ole mitään itsetuntoa.
Ja kukaan ei ole mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse kuvailisit olemustasi?
En tiedä. Mitätön.
Ap
Mitätön ei ole ns. persoonallinen. Joku ilkeä, mahdollisesti kateellinen tyyppi halusi lannistaa sinut. Tuo on yleisin syy. Narsisti jolla ei ole mitään itsetuntoa.
Ja kukaan ei ole mitätön.
Olen mä sillä tavalla mitätön, että olen usein täysin näkymätön muille.
Ap
Kerta myös komiaksi on sanottu, niin oisitko vähän semmoinen romuluinen nainen, joka on kuitenkin naismaisen höpsö ja positiivinen. Tuo voisi olla niin yllättävän persoonallista, että joku sen sanoo ääneenkin.
No et varmaan ole 165-senttinen, vähän ylipainoinen lyhyttukkainen rillipäinen, mustiin pukeutunut, ynseä perussuominainen, kuten kaikki muut.
No, se on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että olet ruma.
Persoonallisen näköinen voi olla ruma tai kaunis, mutta hänen näköisiään ei ole niin monia, hän ei siis oikein muistuta ketään. Esim. Paloma Faith.
Sehän on kohteliaisuus. Tarkoittaa että sinunlaisia ei ole 13 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisen näköinen voi olla ruma tai kaunis, mutta hänen näköisiään ei ole niin monia, hän ei siis oikein muistuta ketään. Esim. Paloma Faith.
Omaan silmääni ruma.
Sama kun erikoinen. Eli jollain tapaa normaalista poikkeava. Yksilöllinen.
Ei ota kantaa kumpaan suuntaan kallistuu.. yleensä kyllä huonompaan. Se on asia jolle etsitään kiertoilmaisuja herkemmin.
Riippuu sanojasta.
nata salmelako kyselee on omasta mielestään suomen kaunein ja viisain sai aamu päivällä niin paljon negaa ettei omaksu eikä ymmärrä huomenna on varmaan hesarissa vuodatus miten häntä ei ymmärretä ja muuttaa pois suomesta. ei tuu ikävä
Komea nainen on komea. Näyttävän näköinen, uljas. Hän ei ole mikään pikkusievä nykerönenä. Jos naista sanoo komeaksi niin se ei missään tapauksessa tarkoita "rumaa". Se tarkoittaa näyttävää naista. Usein ns.selkeäpiirteistä naista. Ryhdikästä naista. Aikuista naista.
Kun en esimerkiksi sukulaisuuden, työkaveruuden tms syyn vuoksi oikein kehtaa sanoa naiselle, että hän on tosi kuuma, sanon että on persoonallinen. Useimmiten toivon että nainen ei todellakaan hoksaisi että kehun seksikääksi. M56
Persoonallisen näköinen on kaunis. Hän ei ole pliisun näköinen.
Ei kukaan ole mitätön. Narsistit pitävät ihmisiä mitättöminä. Karta sellaisia.