Mitä teette meikkaamisen kanssa ollessanne yötä miehen luona?
En kehtaa esiintyä meikittömänä miehen seurassa.
Meikkaatteko varhain aamulla ennen kuin mieskaveri herää?
Kommentit (42)
Meikkinaama on oikeasti aika kauhea. Eri väristä tahmaa vain naamassa.
Eli nainen voisi maskeerata itsensä sirkusklovnin näköiseksi kun mies herää? Ja mies säikähtää. No ei kai.
Tiedän tunteen. Itse kipuihin saman asian kanssa nykyisen mieheni kanssa kun alettiin seurustelemaan. Kun ekaa kertaa näyttäydyin hänelle ilman meikkiä, reaktio olikin hyvä vaikka pidin itseäni rumana. Kuulemma ei edes huomannut oliko minulla meikkiä tai ei. Ole vaan rohkea!
Vierailija kirjoitti:
Pakko pitää edes kevyttä meikkiä ettei mies peläisty.
Hiirtäkö deittailet?
Oletteko katsoneet Sinkut paljaana -sarjaa? Jotkut muuten kauniit menettävät itseluottamustaan tai statustaan deitin edessä. Muutakin vikaa voi olla, mutta eivätpä monet saa suhdetta.
Aamulla voi laittaa peitevoidetta, jos jossain finni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan herätyksen aina aikaisin ennen miehen heräämistä. Mies onneksi nukkuu sikeästi. Käyn meikkaamassa ja laittamassa hiukset ja käyn takaisin sänkyyn makaamaan seesteisesti ja levollisin ilmein. Miehen herätessä esitän haukottelevani ja venytteleväni. Ja hymyilen kauniisti tietenkin.
Jo johan nyt 🙈
Sarkasmi ei sitten välittynyt?
Ei välittynyt. Maailma on ihmeitä täynnä, jotkut ehkä oikeesti tekee noin.
Mies on nähnyt minut meikittä niin monta kertaa, etten todellakaan stressaa tuollaista.
Olen kyllä onnellinen mies, kun olen löytänyt naisen joka ei meikkaa kuin muutaman kerran vuodessa juhliin. On oikeasti aivan älyttömän mukavaa, kun aamulla voi pusitella kultaa, joka ei pakene meikittömyyttään, ja joka ei aamuin illoin käytä aikaa täysin turhaan naamansa värkkäämiseen. Jää lapsiperhe-elämässä edes vähän aikaa kaksin olemisellekin, kun siitäkin vähäisestä päivittäisestä tunnista tai kahdesta ei napata puolta johonkin niin turhanpäiväiseen kuin meikit. Eikä tarvitse pelätä että meikit valuu naamalle, jos joutuu sateeseen tai hikoilee tai ihan mitä vaan.
Uskokaa tai älkää, meitä sellaisia miehiä, jotka aidosti arvostavat meikittömiä naisia, on olemassa.
- M55
Tää on uusi suhde, pitää yrittää olla ihmisen näköinen.
Ymmärrän kyllä aloittajaa, vaikka periaatteessa ajattelinkin, että jos mies ei kestä naamaani ilman meikittä, niin joutaa lähteäkin. Mutta saman asian kanssa kyllä kipuilen, koska koen itseni niin rumaksi. Minulla vaikea iho ja valjut piirteet. Vaikka hoidan ihoani niin hyvin kuin osaan, ei se silti ole tasainen väriltään vaan punoittava ja läikikäs. Olisi kiva tosiaan näyttää aamuisin sellaiselta kauniilta luonnonlapselta silmät sikkurassa, mutta totuus on valitettavasti kaukana siitä. Lisäksi olen ollut niin kauan sinkkuna, että en tiedä miten todellisuudessa hoitaisin asian, jos joskus jonkun ukkelin kanssa samasta paikasta heräiltäisiin.
Jos ollaan harrastettu seksiä ja tunnettu jo hetki, sitten voin pestä meikit pois ennen nukkumaanmenoa.
Pesin meikit illalla pois ja aamulla meikkaisin ihan normaalisti.
Meikkaa kylläkin niin kevyesti, että ei oo juurikaan eroa olenko meikillä vai ilman.
Laitoin hiukan meikkiä äsken kun mies nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko katsoneet Sinkut paljaana -sarjaa? Jotkut muuten kauniit menettävät itseluottamustaan tai statustaan deitin edessä. Muutakin vikaa voi olla, mutta eivätpä monet saa suhdetta.
Aamulla voi laittaa peitevoidetta, jos jossain finni.
Voi kun ongelma olisikin vain joku finni.
Kulmiin kestoväri ja ripsenpidennykset.
Suhteen alussa kyllä kerroin heti miehelle, että voi varautua punakkaan ihooni. Ruusufinni aiheuttaa voimakasta punoitusta ja sen vuoksi kyllä meikkaan sitä piiloon.
Ei kuitenkaan tarvitse aamulla sännätä meikkaamaan ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä vartalo, niin ei mitään väliä pärstäkertoimella.
Tämä on täysin totta. Pysyttelee vaan nelin kontin eikä vilkuile taakse, antaa vaan miehen paukuttaa sydämensä kyllyydestä.
Useimmat miehet kyllä ymmärtävät, että meikattuna näyttää erilaiselta. Joten en meikkaisi yöksi, vaan sitten aamulla jos silloinkaan.
Harva mies sitä meikitöntä naamaa kuitenkaan pelästyy, iho se on miehilläkin, osalla myös esim finneistä kokemusta. Minun sinkkuajoista on kyllä aikaa, oma mies tykkää meikittäkin.