Äitini tunsi mummon, joka oi nähnyt kuolleen Rasputinin joen jäällä, eikä tästä ole kauaa. Mitä historiallista itse olet todistanut?
Tai joiku tuttusi?
Mahtavaa miten historiallisia tapahtumia voi osua kohdalle. Voikun Itsekkin joskus näkisi jotain jännää. Olisi pitänyt mennä katsomaan kruunajaiset. Voisi sitten sata vuotiaana kertoa niistä.
Kommentit (70)
70-luvulla mentiin luokkaretkelle Seurasaareen. Presidentti Kekkonen juoksi lenkkivaatteissa meidän ohi.
Olin luokkaretkellä Helsingissä ja bussimme ajoi juuri VR:n Makasiinien ohi, kun ne syttyivät palamaan toukokuussa 2006. Tuossa vaiheessa savua ja tulta oli vasta vähän, mutta hetkeä myöhemmin näky oli jo ihan toisenlainen.
Historiallisen kuuma hellekesä 1976 Lontoossa. Ensimmäinen matkani Englantiin. Olin siellä viikon. Oli kuivaa ja kuumaa ja nurmikot kellastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun piti olla historiallisia asioita, ihmiset kommentoi kenet julkkiksen ovat nähneet kadulla :D
Alkoi "hieman" rönsyilemään😄😄😄😄
No siihen jatkoksi;
Tuttu näki kerran, kun Mattiesko Hytönen viiletti pitkin Hesan keskustaa.
Hah; Siinäpä vasta "historiallinen" hetki ja varsinkin henkilö🤣🤣🤣🤣🤣
Itse olisin juossut karkuun, jos oisin saman tyypin havainnut...
Kysyin kerran isältäni, mitä hän tekisi jos näkisi Johanna Tukiaisen?
Vastasi, että juoksis karkuun...
Rasputinhan oli tavallaan oman aikansa julkkis.
Hurmasi ja hullaannutti ihmisiä, lähinnä kait naisia.
Jännämiesten esi- isä, tai yksi niistä...
Kakkis kirjoitti:
Näin, kun Mona Lisa hymyili italialaisen sillan häämöttäessä taustalla. Oli se kyllä kaunis nainen.
Aattele, jos se hymyilikin sulle?!
Aattele, jos se hymyilikin sulle?! [/quote]
No nyt selvis tämäkin!
Ens viikolla sitten se, että mallina on istunut esiserkkuni Maija...
Mun mummoni muni mun mammani.
Ja ovat molemmat sukua palstan mummalle🤗🤗🤗
Ketjun piti olla historiallisia asioita, ihmiset kommentoi kenet julkkiksen ovat nähneet kadulla :D