Koskaan en ole kysynyt yli 35v naiselta papereita. Lopettakaa se valehtelu.
Kommentit (28)
Minulle myydään aina lastenlippu, mutta olenkin vasta 30v.
Noh, kaupassa niitä kysellään, mutta useiden lähteiden mukaan näytän alle 30-vuotiaalta eli kuuluukin kysyä. Olen 36v. pienikokoinen nainen.
Ehkä sinä et, mutta minulta on kysytty viime aikoina paperit sekä Ärrällä tupakkaa ostaessa että Alkossa kaverin tuparilahjaa ostaessa. Olen 46vuotias. Toki pitkät rastat, lävistyket ja pukeutumistyyli, farkut ja maiharit nuorentaa.
Ap haiskahtaa siltä että on nolannut itsensä kysymällä joltain kuusikymppiseltä röökimuijalta henkkareita ja nyt kiukuttelee :D
Kyllä kysytään eikä se mitenkään piristä eikä imartele. Lähinnä naurettavaa pelleilyä näytellä henkkareita itseään reilusti nuoremmalle myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kysytään eikä se mitenkään piristä eikä imartele. Lähinnä naurettavaa pelleilyä näytellä henkkareita itseään reilusti nuoremmalle myyjälle.
Tämä. Kysyvät varmaan, jotta saavat kyselytilastot täyteen ja uskovat, että on helpompaa kysyä hieman vanhemmilta ja kypsemmiltä asiakkailta, nämä kun eivät pahastu vaan saattaisivat olla imarreltuja. Oikeasti pännii, eikä imartele yhtään.
Minulta kysyttiin juuri simaa ostaessani S-marketissa vappuna paperit. Olen 43. Alkossa harvoin kysytään, mutta marketeissa välillä.
Antaa niiden iloita, jotka saavat paperien kysymisestä jotain kummallista onnentunnetta. Kiva jos tulevat onnellisiksi. Eihän se oikeasti välttämättä tarkoita, että näyttävät nuoremmilta, mutta jos se ilahduttaa niin kiva heille :)