Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskaan en ole kysynyt yli 35v naiselta papereita. Lopettakaa se valehtelu.

Vierailija
06.05.2023 |

T. Alkon myyjä

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa niiden iloita, jotka saavat paperien kysymisestä jotain kummallista onnentunnetta. Kiva jos tulevat onnellisiksi. Eihän se oikeasti välttämättä tarkoita, että näyttävät nuoremmilta, mutta jos se ilahduttaa niin kiva heille :)

Vierailija
22/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myydään aina lastenlippu, mutta olenkin vasta 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaupassa niitä kysellään, mutta useiden lähteiden mukaan näytän alle 30-vuotiaalta eli kuuluukin kysyä. Olen 36v. pienikokoinen nainen.

Vierailija
24/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä et, mutta minulta on kysytty  viime aikoina paperit  sekä  Ärrällä tupakkaa ostaessa että Alkossa kaverin tuparilahjaa ostaessa. Olen 46vuotias. Toki pitkät rastat, lävistyket ja pukeutumistyyli, farkut ja maiharit nuorentaa.

Vierailija
25/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haiskahtaa siltä että on nolannut itsensä kysymällä joltain kuusikymppiseltä röökimuijalta henkkareita ja nyt kiukuttelee :D

Vierailija
26/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysytään eikä se mitenkään piristä eikä imartele. Lähinnä naurettavaa pelleilyä näytellä henkkareita itseään reilusti nuoremmalle myyjälle.

Vierailija
27/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kysytään eikä se mitenkään piristä eikä imartele. Lähinnä naurettavaa pelleilyä näytellä henkkareita itseään reilusti nuoremmalle myyjälle.

Tämä. Kysyvät varmaan, jotta saavat kyselytilastot täyteen ja uskovat, että on helpompaa kysyä hieman vanhemmilta ja kypsemmiltä asiakkailta, nämä kun eivät pahastu vaan saattaisivat olla imarreltuja. Oikeasti pännii, eikä imartele yhtään.

Vierailija
28/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin juuri simaa ostaessani S-marketissa vappuna paperit. Olen 43. Alkossa harvoin kysytään, mutta marketeissa välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme