Mistä tiedät että joku on ihastunut suhun?
Itse kokee voimakasta kemiaa ja olettaa että toinen on ihastunut käytöksestä, eleistä, ilmeistä, mutta voiko tulkita väärin?
Kommentit (55)
Eihän sitä koskaan voi tietää. Täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo sen. Ei sitä muuten voi tietää.
Entä jos ei voi kertoa? On esim varattu tms?
Eihän silloin tapahdu mitään. Täti
Ei voi koskaan tietää. Mutta olen huomannut ympärilläni, että mies kyllä ottaa naisen, joka on häneen ihastunut, vaikka ei itse aluksi olisikaan naiseen. Vahvasti ihastunut nainen tekee hyvää niin miehen ruumiille kuin sielullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä samat pohdinnat. Upea punatukkanen gimma. Tuntuu että ois ihastunu muhun. Itse olen aivan sekasin jo. Kokeillu somessa ottaa yhteyttä. Ei vastaa. Tosin työpaikalla käytöksessä ei ole ollut muutosta joten ei varmaan ole lukenut viestejä. Eli en tiedä kiinnostaako vai ei. Kokeillu fb kaveripyyntöä. Ei vastausta.
Tuskin on kiinnostunut, jos ei vastaa!
Tämä. Jätä hänet rauhaan.
Onko kaikkiin muihin siis ihastuttu, vielä useinkin? Eipä ole tarvinnut arvuutella kun ei kukaan ole siihen suuntaan näyttänyt ikinä merkkiäkään.
N43
Pystyn tuntemaan hänen energiansa silloinkin kun hän ei ole lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi koskaan tietää. Mutta olen huomannut ympärilläni, että mies kyllä ottaa naisen, joka on häneen ihastunut, vaikka ei itse aluksi olisikaan naiseen. Vahvasti ihastunut nainen tekee hyvää niin miehen ruumiille kuin sielullekin.
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Miehet eivät ole tahdottomia vedätettäviä.
Miten mies toimii, jos on varattu ja ihastunut ja huomaa, että vastapuoli myös ihastunut?
Minuun ei ole koskaan kukaan ollut ihastunut. Paitsi yksi lukioaikainen luokkakaveri varmaan oli. Tajusin asian pienellä 20 vuoden viiveellä. En ymmärtänyt yhtään silloin. Osittain johtuen siitä, että olin itse ihastunut nörttiluokkakaveriini, joka ei huomannut olemassaoloani ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Niin ottaa, ja myös käyttää itsestäänselvyytenä sekä dumppaa heti kun oikeasti itse rakastuu. Siksi naisen ei ikinä kannata itse iskeä miestä - vaikka "voittaisi", oikeasti häviää koska saa vain kumppanin joka tyytyy paremman puutteessa egobuustiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta voi joskus tuntua, mutta kuvitelmaahan se vain on.
Voi luoja että haluan seksiä.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten mies toimii, jos on varattu ja ihastunut ja huomaa, että vastapuoli myös ihastunut?
Suhtaudutko miehiin kuin johonkin kollektiiviseen entiteettiin, jossa ei ole yksilöitä ollenkaan?
Naisena punastun joskus ja se ei tarkoita ihastumista, monesta eri asiasta väri vaihtuu kasvoilla. Silloin pitäisi olla sen seurassa johon on ihastunut. Jos joku nainen haukkuu voi myös olla punainen, koska ahdistus ja miettii eikö se huomaa miten kauhea on käytökseltään. Hymyilen myös ilman että on ihastunut aina, vahingossa siis tai jos haluaa ilmaista iloisuutta (ajatteli jotain asiaa). Outo ilme voi tarkoittaa kiusaantumista miehen seurassa, ajattelee vahingossa miehisiä osia ja yrittää kääntää ajatuksen siitä pois, vaikkei ole siitä kiinnostunut. Tai etsii ulospääsyä tilanteesta. Tai onpas miehellä erikoiset housut ja korvikset tms. Utelias, mikä ihminen tuo on.
Naiset harrastavat hymyilemällä kohteliaisuutta. Ei siis kaikille että lähdetkö treffeille.
Miehet ovat sanoneet. Joidenkin käytöksestä myös oletin, mutta sillä ei ollut merkitystä, koska se oli yksipuolista heidän puoleltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä eli tunnen silloin jos olen itsekin ihastunut tähän tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastavat hymyilemällä kohteliaisuutta. Ei siis kaikille että lähdetkö treffeille.
Inhottavillle limanuljaskoillekin hymyillään, jotta lähtisivät pois. Ihastukselle näytän usein vakavaa naamaa. Tiedä häntä, miksi.
En tiedä, ei ole kukaan sanonut ihastuneensa.
Tämä on totta