Mistä tiedät että joku on ihastunut suhun?
Itse kokee voimakasta kemiaa ja olettaa että toinen on ihastunut käytöksestä, eleistä, ilmeistä, mutta voiko tulkita väärin?
Kommentit (55)
Mulle on suoraan sanottu niin olen tiennyt.
Itse olin ihastunut työkaveriin kahden vuoden ajan. Ei tiennyt mitään. Nykyisin olemme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo sen. Ei sitä muuten voi tietää.
Usein kyllä olet arvannut asian jo etukäteen, jos joku tulee sinulle sellaista kertomaan. Näin ainakin omalla kohdallani. Ei pahemmin yllätyksiä ole tullut tuolla tavalla, paitsi ehkä kerran korkeintaan.
Riippuu varmaan ihmisestä myös. Toiset eivät osaa pitää tunteitaan yhtä hyvin piilossa. Jotkut ovat sellaisia, joita voi lukea kuin avointa kirjaa.
Sen tuntee ja näkee. Itsellä jatkuvasti ihailijoita ja se jää siihen. Usein ulkopuolinen kaveri sen aistii...
Siitä että aikuinen ihminen sanoo sen suoraan. En voisi ihastua munattomaan olmiin, joka ei saa edes suutaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei voi kertoa? On esim varattu tms?
Itellä samat pohdinnat. Upea punatukkanen gimma. Tuntuu että ois ihastunu muhun. Itse olen aivan sekasin jo. Kokeillu somessa ottaa yhteyttä. Ei vastaa. Tosin työpaikalla käytöksessä ei ole ollut muutosta joten ei varmaan ole lukenut viestejä. Eli en tiedä kiinnostaako vai ei. Kokeillu fb kaveripyyntöä. Ei vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Itellä samat pohdinnat. Upea punatukkanen gimma. Tuntuu että ois ihastunu muhun. Itse olen aivan sekasin jo. Kokeillu somessa ottaa yhteyttä. Ei vastaa. Tosin työpaikalla käytöksessä ei ole ollut muutosta joten ei varmaan ole lukenut viestejä. Eli en tiedä kiinnostaako vai ei. Kokeillu fb kaveripyyntöä. Ei vastausta.
Tuskin on kiinnostunut, jos ei vastaa!
Toisista näkee kaukaa. Toisista näkee läheltä. Tietty, luen ihmisiä keskivertoa paremmin, että se varmaan auttaa.
Miesten käytöksestä huomaa. Hakeutuu samaan paikkaan/lähistölle, hakee katsekontaktia, yrittää heittää jotain small talkia.
Aika harvoin olen ollut väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei voi kertoa? On esim varattu tms?
Kyllä varatutkin kertoo. Varsinkin miehet. Ne tarvii sen ponnulaudan jolla ponnistaa avioero liikkeelle. Ei ne lähde tyhjän päälle, pitää olla uusi kotitalouskone katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Miesten käytöksestä huomaa. Hakeutuu samaan paikkaan/lähistölle, hakee katsekontaktia, yrittää heittää jotain small talkia.
Voin luvata sulle, että toi on naistenkin tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on kiinnostunut, jos ei vastaa!
No hyvä, sit varmaan voinkin todeta, että kandee vaa unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös itse kysyä.
"Anteeksi, mutta oletteko ihastunut minuun?"
Toimii, testattu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on suoraan sanottu niin olen tiennyt.
Itse olin ihastunut työkaveriin kahden vuoden ajan. Ei tiennyt mitään. Nykyisin olemme yhdessä.
Oletteko lääkäreitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Etenkin jos on enemmän extrovertti tapaus kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Toisista näkee kaukaa. Toisista näkee läheltä. Tietty, luen ihmisiä keskivertoa paremmin, että se varmaan auttaa.
Ei välttämättä. Jotkut käyttäytyvät sekopäisesti joidenkin ihmisten lähettyvillä ilman selkeää syytä. Myös mt-ongelmat ovat nykyään hyvin yleisiä.