Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kauniista naisesta joka ei halua olla kuin parin ihmisen kanssa tekemisisssä?

Vierailija
06.05.2023 |

Esim. oma aviomies, ja äiti ja sisko. Ei ole somessa, eikä käy juuri missään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kauniiden naisten tekemiset yhtään. Aivan sama, kenen kanssa ovat tekemisissä.

Vierailija
22/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta vaimomateriaalia.

Kaunis, ei käy missään, ei tapaile muita ihmisiä miehensä ja perheensä lisäksi, ei käy baareissa, keikoilla, festareilla, sinkkukavereidensa luona, eikä ole somessa.

Voiko mies muuta vaimolta toivoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen: mitä ihmettä kauneudella tai rumuudella on tekemistä ihmisen sosiaalisuuden kanssa?

Usein kauniilta odotetaan, että heillä ainakin olisi some tai että kävisivät paljon paikoissa ja heillä on paljon ystäviä. Ihmisillä nyt on vaan ennakkoluuloja ulkonäön suhteen.

Muutamalta ihan kauniilta olen myös keskusteluissa saanut käsityksen, että heitä kadehdittaisiin ja vihattaisiin ja siksi heitä suljetaan ulos esim. työyhteisöissä.

Koska olen vähemmän miellyttävän näköinen ja mies, en voi vahvistaa, voin vain kertoa mitä olen kuullut.

-

Tuo lähimpien kontaktien pitäminen minimissä on kuitenkin mielestäni ihan tervettä, kunhan ei järjestelmällisesti sulje pois kaikkia uusia tuttavuuksia ko. syystä.

Vierailija
24/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ajatusmalli on kyllä yksi syöpä, että kaikilla pitäisi olla some. Itse koen olevani ihan nätti eikä minulla ole somea, koska ei vaan kiinnosta.

Mitä vähemmän ihminen menee massan mukana sitä älykkäämpi hän on. Ap ei ole älykäs.

Vierailija
25/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä tapa olla. Ymmärtäisin.

Vierailija
26/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistuisin, koska en itsekään jaksa hölmöjä ihmisiä. Ja niitähän riittää.

Vierailija
27/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan yllätyksenä (ja järkytyksenä) ap:lle, mutta on paljon ihmisiä, joita ei kiinnosta some eikä joka paikassa näkyminen ja näennäisen "kaveripiirin" kerääminen.  Minäkin olen vain Twitterissä ja sielläkin vain etupäässä työn takia.  Jokunen tuttava, muttei ketään tosi läheistä.  

Vierailija
28/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kysymys tämäkin on

Vierailija
29/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin,että on varmaan fiksu. Muutama hyvä ystävä riittää,kuin 10 muka ystävää. Osa ihmisistä on todella rasittavia,ilkeitä,kyttääjiä,pahanpuhujia. Miksi kukaan haluaisi olla vaikka ikävässä seurassa tai ihmisen kanssa,jonka kanssa ei olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
30/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mitä tahtoo ja toimii niin.

Miksi kenenkään pitäisi olla somessa?

Vierailija
31/31 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen: mitä ihmettä kauneudella tai rumuudella on tekemistä ihmisen sosiaalisuuden kanssa?

Usein kauniilta odotetaan, että heillä ainakin olisi some tai että kävisivät paljon paikoissa ja heillä on paljon ystäviä. Ihmisillä nyt on vaan ennakkoluuloja ulkonäön suhteen.

Näin varmasti usein on, ja lisäisin, että jos menee kaupungille, junaan, rav8ntolaan tai minne vaan, niin ei saa olla erityisen rauhassa, vaan joku tulee usein häiritsemään. Ystävälliset treffipyynnöt samanikäisiltä ihmisiltä olisivat eri asia, mutta nämä ovat yleensä höiritsijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi