Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mitään ei saa enää sanoa"

Vierailija
06.05.2023 |

Näin sanovat yleensä ne, jotka eivät osaa puhua toisia kunnioittavasti. Ehkä he sitten eivät tosiaan pysty sanomaan mitään olematta törkeä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt vallassa puolue, joka haluaa kajota sananvapauden lisäksi tiedonvälityksen vapauteen. Voi olla, ettemme tulevaisuudessa saa todenmukaisia uutisia ja pääsy ulkomaisille verkkosivuille evätään. Sama puolue vinkuu, että mitään ei saa sanoa ja itse ajavatkin nyt kyseistä agendaa.

Totta. Onneksi valta on vaihtumassa ihan lähiaikoina.

Vierailija
22/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, koirapilli kutsui taas tietyn porukan ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt vallassa puolue, joka haluaa kajota sananvapauden lisäksi tiedonvälityksen vapauteen. Voi olla, ettemme tulevaisuudessa saa todenmukaisia uutisia ja pääsy ulkomaisille verkkosivuille evätään. Sama puolue vinkuu, että mitään ei saa sanoa ja itse ajavatkin nyt kyseistä agendaa.

Olet väärässä tai myöhässä!

Sosialidemokraatit ja vihreäthän jäivät rannalle ruikuttamaan!

Vierailija
24/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, koirapilli kutsui taas tietyn porukan ketjuun.

Niinpä näkyy! Noilla viherpunikeilla ei näytä olevan mitään muuta tekemistä elämässään kuin häiriköidä täällä!

Vierailija
25/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa epävirallinen lista asioita joita ei saa pilkata, MUTTA sillä listalla ei olekkaan kaikki kansat ja erilaiset ihmiset vaan harvat ja valitut.

Valkoisia hetero miehiä saa pilkata kuinka paljon vaan eikä ketään hetkauta. Ei kohdettakaan koska tietävät olevansa ylivertaisia.

Vierailija
26/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua häiritsee enemmän se, että nykyisin jokaisella tuntuu olevan oikeus tulkita kuulemansa täysin oman tunnetilansa mukaan ja vaikka sivuuttaa sanoman sanat, lauserakenne yms. pikkuseikat. Kun toinen sanoo, että huomenna on kylmä päivä, niin toisella on ikäänkuin oikeus loukkaantua siitä, ottaa se henkilökohtaisesti ja alkaa ripittää toista siitä miten loukkaavaa se oli. Toinen sitten yrittää selittää, että ei, siis kun minä vain luin tänään uutisista, että huomenna on tulossa kylmä päivä, en mitenkään viitannut tai yrittänyt viitata siinä sinun ja miehesi viilenneisiin väleihin.

Kaikesta kun nykyisin pitää tehdä draamaa.

Vierailija
27/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan tarvinnut esimerkiksi huumoriin saamelaisia, muita etnillisiä ryhmiä tai vähemmistöjä. Joillekin toisten alistaminen on huumoria.

Taas näitä muka parempia ihmisiä.

Joka itseään ylentää, se alennetaan.

Vierailija
28/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei saa sanoa lauseen kuulee usein rassukoilta.

En ole rasisti mutta xxxx

Realisti

Vierailija
29/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minua häiritsee enemmän se, että nykyisin jokaisella tuntuu olevan oikeus tulkita kuulemansa täysin oman tunnetilansa mukaan ja vaikka sivuuttaa sanoman sanat, lauserakenne yms. pikkuseikat. Kun toinen sanoo, että huomenna on kylmä päivä, niin toisella on ikäänkuin oikeus loukkaantua siitä, ottaa se henkilökohtaisesti ja alkaa ripittää toista siitä miten loukkaavaa se oli. Toinen sitten yrittää selittää, että ei, siis kun minä vain luin tänään uutisista, että huomenna on tulossa kylmä päivä, en mitenkään viitannut tai yrittänyt viitata siinä sinun ja miehesi viilenneisiin väleihin.

Onkohan tämä nyt näin? Mä lupaan mennä maanantaina töihin ja sanon että onpa kylmä päivä tänään ja huomennakin vissiin. Kuka sitä nyt muka tulkitsee mihinkään suuntaan? Kerron kokemuksistani ma-illalla.

Vierailija
30/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole sanottu niin paljon ja rumasti kuin nykyään.

Vierailija
31/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla ennustaja tietääkseen, mistä toinen loukkaantuu.

Vierailija
32/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeimpiä ovat tyypit jotka kuvittelevat että he voivat itse sanoa mitä vaan törkeyksiä mutta uhriutuvat heti jos heille sanoo asiallisen kriittisesti takaisin. Varsinkin someinfluenssreissa tällaisia törppöjä.

Vierailija
33/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpöhöpö, ensinnäkin yksi puolue ei saa mitään eduskunnassa läpi. Toisekseen sananvapautta koskeva lainsäädäntö enkä puhu nyt kansanryhmä -pykälästä vaatisi reformia siltä osin että sitä liberalisoitaisiin eurooppalaiselle tasolle. Eli lisätään vapautta koska ilman sananvapautta ei ole demokraattista yhteiskuntaa.

Vierailija
34/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo n-jutut on jo vanhoja ja lienee aika itsestäänselvää.

Nyt ei saa sanoa tyttö, poika, mies, nainen, tai wokehenkilö tulee ja raivoaa sinut maan rakoon.

Vierailija
35/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se persutyylin ihmisistä tuntua siltä kun ei kyetä puhumaan mistään ilman vihamieltä.

Vierailija
36/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää tämä vihamielen aikakausi.

Vierailija
37/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan itse ollaan asiat saatu tähän tilaan

Vierailija
38/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- En ole antivalkoinen, mutta on loukkaavaa sanoa, että on ok olla valkoinen, sanoo antirasisti.

Vierailija
39/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa menneisyyttä, joka oli ahdasmielinen ja väkivaltainen monella tavalla. Joidenkin valta näyttää kuitenkin olevan siitä kiinni ja nyt ahistaa, kun pitäisi käyttäytyä.

Vierailija
40/47 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi H*lsingin kaupungin rekryt*inti on jo aikoja ollut avoimen rasi*tinen ja ne vieläpä julkisesti leuhkivat tuolla - sanovat sitä "p*sitiiviseksi diskrimin*inniksi", afrika*nsiksi ap*rtheid!

Siellä pannaan töihinhakijat suosituimmuusjärjestykseen paaht*asteen mukaan! Käyttävät siihen kuulemma valotusmittaria...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän