Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsensä satuttaminen

Vierailija
06.05.2023 |

Niin, lyhyestä virsi kaunis: miten ottaa puheeksi hoitavalle taholle se, että vahingoitan itseäni jatkuvasti? Lyön, puren ja viillän itseäni. Psykiatrini luulee minulla menevän hyvin, koska en ole kehdannut puhua näistä asioista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhumalla vain. Tai jos vaikea puhua, niin vaikka kirjoita lapulle.  Tietenki jos on psykiatri jolle et voi puhua, niin vois kannattaa vaihtaa? T: pimeässä kopissa itseään nyrkillä naamaan hakannut.

Vierailija
2/4 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhumalla vain. Tai jos vaikea puhua, niin vaikka kirjoita lapulle.  Tietenki jos on psykiatri jolle et voi puhua, niin vois kannattaa vaihtaa? T: pimeässä kopissa itseään nyrkillä naamaan hakannut.

Kiitos kommentistasi. Itselläni on ongelmana nimenomaan se, etten pysty myöntämään, että olen edelleen perkeleen huonossa kunnossa. Pyrin aina miellyttämään ja auttamaan kaikkia. Sitten salaa hakkaan itseni paskaksi, kun kaikki paineet ovatkin liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voisit auttaa mua. Tökkii pahasti tämä elämä juuri nyt.

Vierailija
4/4 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa tuntuu siis siltä, että olisin valehdellut aiemmin lääkärille. Ja no, niin, niinhän minä olenkin. Eihän se ole rehellistä väittää pärjäilevänsä ja oikeasti tehdä vaikka mitä pahaa itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän