Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAARA AALTO epäonnistui musiikki bisneksessä, tuli maitojunalla kotiin, ryhtyy nyt muotiammattiin hyvinvointivalmentajaksi

Kommentit (912)

Vierailija
821/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkis kirjoitti:

Netti on pullollaan manifestoijia isoista guruista pienempiin. Suurin osa ihmisistä ei vain tiedä tätä maailmaa. Sadat yrittäjät veloittavat mitä veloittavat kursseistaan, joille on täysin vapaa-ehtoista osallistua ja maksaa kurssimaksut. Saaran ja Merin kurssi on yksi muiden joukossa. Suomessa vaan tykätään esittää varsinkin Saara Aalto skandaalinomaisesti aina kun siihen on joku mahdollisuus. 888 euroa on melko normaali hinta manifestointikurssista. Jos et tiedä mitä 888 tarkoittaa, voit googlata. Maailmassa on kaikenlaisia bisneksiä ja yrityksiä, jotka rahastavat. Millä tavoin tämä on jotenkin huonompi tai eroaa niistä? Joku P**a remonttifirma veloittaa sun keittiörempasta 15 000€. Tämä on nyt taas tapetilla vain siksi vissiin, että se sattuu olemaan Saara Aallon,j oka on lesbo, kurssi ja hänen puolisonsa, joka tykätään myös haukkua monin eri sanoin. Itse en voi sietää monia muita "yrittelijöitä" kuten esim Saimi Hoyerin mönkään menneet miljoonahotellibisnekset, Jutta ja Juha Larmin höpö höpö kurssit, riutuvat malli-vegaanit jotka esittelevät "hyvinvointineuvojaan" instassa jne jne jne. Mitäs itse olet tehnyt saadaksesi rahaa? Kaikesta tässä maailmassa ei vain voi tykätä ja laita se 888euroa ihan mihin itse haluat, kukaan ei pakota sua osallistumaan Saara Aallon kursseille.

Onko joku tässä ketjussa yrittänyt puolustella muita huijareita? Ei, vaan todettu, että Aallon pariskunta on liittynyt huijareiden joukkoon. Sellainen ihminen, jonka pää toimii ja on sinut itsensä kanssa, ei ole huijareiden kohderyhmää, koska he erottavat heidät aidoista kilometrin päästä. 

Ja millä perusteella leimaat "huijariksi"? Olet vissiin perehtynyt manifestointiin noin niinkuin 0%?

Olet täysin heräämätön kaikelle muulle kuin EGO- elämällesi, täysin oman egosi vietävissä, et usko mihinkään muuhun kuin tavalliseen normaaliin maanpäälliseen elämään...Et tiedä, kuka on Ekchart Tolle, Rupert Spira, Neville Goddard, et tiedä mikä on Samadhi-elokuva jne. Toisin sanoen olet nukkuva. Hyvää päivänjatkoa. 

Vierailija
822/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkis kirjoitti:

Netti on pullollaan manifestoijia isoista guruista pienempiin. Suurin osa ihmisistä ei vain tiedä tätä maailmaa. Sadat yrittäjät veloittavat mitä veloittavat kursseistaan, joille on täysin vapaa-ehtoista osallistua ja maksaa kurssimaksut. Saaran ja Merin kurssi on yksi muiden joukossa. Suomessa vaan tykätään esittää varsinkin Saara Aalto skandaalinomaisesti aina kun siihen on joku mahdollisuus. 888 euroa on melko normaali hinta manifestointikurssista. Jos et tiedä mitä 888 tarkoittaa, voit googlata. Maailmassa on kaikenlaisia bisneksiä ja yrityksiä, jotka rahastavat. Millä tavoin tämä on jotenkin huonompi tai eroaa niistä? Joku P**a remonttifirma veloittaa sun keittiörempasta 15 000€. Tämä on nyt taas tapetilla vain siksi vissiin, että se sattuu olemaan Saara Aallon,j oka on lesbo, kurssi ja hänen puolisonsa, joka tykätään myös haukkua monin eri sanoin. Itse en voi sietää monia muita "yrittelijöitä" kuten esim Saimi Hoyerin mönkään menneet miljoonahotellibisnekset, Jutta ja Juha Larmin höpö höpö kurssit, riutuvat malli-vegaanit jotka esittelevät "hyvinvointineuvojaan" instassa jne jne jne. Mitäs itse olet tehnyt saadaksesi rahaa? Kaikesta tässä maailmassa ei vain voi tykätä ja laita se 888euroa ihan mihin itse haluat, kukaan ei pakota sua osallistumaan Saara Aallon kursseille.

Onko joku tässä ketjussa yrittänyt puolustella muita huijareita? Ei, vaan todettu, että Aallon pariskunta on liittynyt huijareiden joukkoon. Sellainen ihminen, jonka pää toimii ja on sinut itsensä kanssa, ei ole huijareiden kohderyhmää, koska he erottavat heidät aidoista kilometrin päästä. 

Ja millä perusteella leimaat "huijariksi"? Olet vissiin perehtynyt manifestointiin noin niinkuin 0%?

Olet täysin heräämätön kaikelle muulle kuin EGO- elämällesi, täysin oman egosi vietävissä, et usko mihinkään muuhun kuin tavalliseen normaaliin maanpäälliseen elämään...Et tiedä, kuka on Ekchart Tolle, Rupert Spira, Neville Goddard, et tiedä mikä on Samadhi-elokuva jne. Toisin sanoen olet nukkuva. Hyvää päivänjatkoa. 

No mukavaa että Herännyt Eli Parempi Ihminen saapui kunnioittamaan meitä läsnäolollaan. 

Jestas mitä hörhöilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkis kirjoitti:

Foliota, täältä saa foliota. Sadan metrin rullissa halvalla. Voit eristää koko kodin.

Vierailija
824/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella "vakuuttavaa" kouluttajatekstiä heidän nettisivuillaan.

Ja silti sun sisällä on ääni, joka on jo pitkään pyytänyt sua etsimään vastauksia, ja luottamaan, että myös sun on mahdollista elää juuri sun näköistä unelmaelämää. Että sun on mahdollista toteuttaa myös ne sun suurimmatkin unelmat. Ja koska sun sisällä on tuo pieni toivon kipinä, sä olet luultavasti yrittänyt korjata tilannettasi useilla eri keinoilla.

Kukaan itseään arvostava palveluntarjoaja ei kirjoittele puhekielellä. Toki nämä kaksi sankaria eivät muuta osaa ja mainosteksti on kohdennettu ihmisille, joiden harkinta- ja ajatuskyky on syystä tai toisesta järkkynyt. Sen vuoksi "tuttavallinen" sävy.

Onhan postillakin nykyään se "sä tilaat, mä tuon" slogan. Tosin posti on, noh, posti :D 

Mutta tosiaan tämä pariskunta ei ole myymässä palvelujaan lähdekriittisille akateemisille. Heidän kohderyhmänsä on ihan joku muu ja se vasta tekeekin tästä vedätyksestä niin härskiä. En olisi uskonut että positiivinen ja iloinen Saara vajoaa näin alas rahanhimoissaan. 

En usko, että kyse on yksinomaan rahanhimosta vaan myös siitä, että Saara haluaa tuntea olevansa jotenkin spesiaali. Kun se tarve ei musiikin tekemisen kautta toteutunut niin nyt yrittää sitten hyvinvointi-/elämäntaitovalmennuksen tarjoamisen avulla päästä sellaiseen asemaan, jossa muut katsovat häntä ylöspäin ja pitävät häntä jonain puoliguruna. On inhimillistä haluta olla tärkeä ja erityinen mutta pitäisi olla tarkka siinä, millä tavalla sitä tunnetta lähtee tavoittelemaan. Muiden ihmisten tasapainon ja hyvinvoinnin kustannuksella niin ei ainakaan pitäisi tehdä. Valitettavasti koko tästä valmennuksesta haiskahtaa se, että paketti on tehty ensisijaisesti Aallon pariskunnan tarpeita ajatellen ja asiakkaat ovat vain heidän julkisuuskuvansa pönkittämistä varten. Se, saako kukaan kurssilainen oikeasti mitään varteenotettavia tuloksia, ei liene niin tärkeää.

Vierailija
825/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella "vakuuttavaa" kouluttajatekstiä heidän nettisivuillaan.

Ja silti sun sisällä on ääni, joka on jo pitkään pyytänyt sua etsimään vastauksia, ja luottamaan, että myös sun on mahdollista elää juuri sun näköistä unelmaelämää. Että sun on mahdollista toteuttaa myös ne sun suurimmatkin unelmat. Ja koska sun sisällä on tuo pieni toivon kipinä, sä olet luultavasti yrittänyt korjata tilannettasi useilla eri keinoilla.

Kukaan itseään arvostava palveluntarjoaja ei kirjoittele puhekielellä. Toki nämä kaksi sankaria eivät muuta osaa ja mainosteksti on kohdennettu ihmisille, joiden harkinta- ja ajatuskyky on syystä tai toisesta järkkynyt. Sen vuoksi "tuttavallinen" sävy.

Mahdoton hahmottaa, että oikeasti akateemisen koulutuksen saanut ihminen väsää tuollaisia tekstejä. Tai ylipäätään menee mukaan tuollaiseen.

Onpa harvinaisen tyhmä kommenti sinulta, oikeasti akateeminen koulutus, anna minun kaikki kestää. Toimin johtotehtävissä opetusalalla, tiedän kymmeniä väitelleitä tohtoreita, jotka ovat lähteneet vaikka minkälaiseen soopaan mukaan. Ja iso osa näistä tohtoreista ei menesty oikeassa työssä lainkaan, Pelkkiä haihattelijoita, olen irtisanonut monta tohtoria tekemättömien töiden, huonon käytöksen ja alkoholinkäytön takia.

Akateemiseen koulutukseen kuuluu kuitenkin

- äidinkielen opinnot

- opinnäytteen kirjoittaminen eli laajan asiatekstin laadinta

- filosofisen ajattelun ymmärtäminen

- tieteellisen ajattelun ymmärtäminen

- lähdekritiikin ja lähteiden käytön ymmärtäminen

- kokonaisuuksien hahmottaminen

Tuo koko touhu on kuin kahden varhaisteinin käsistä, täysin vailla mitään järkeä tai pohjaa ja laadittu ihkukielellä.

Kyllä, mutta minäkin tunnen kymmeniä akateemisen koulutuksen omaavia, jotka ovat kuin eivät olisi noista listaamistasi asioista koskaan kuulleetkaan.

Minä olen kahdesti väitellyt ja minua naurattaa kun täällä pahaiset maisterit höpisee olevansa Jumalasta seuraavia, ylöspäin, koska ovat akateemisen koulutuksen hankkineet. Lopettakaa se akateemisuudesta höpiseminen, Laura Huhtasaarikin on akateeminen ja siitä huolimatta on tyhmä kuin saapas. Ihan vaan esimerkiksi akateemisuuden voomasta..

Vierailija
826/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen joka tuosta saaran paskasta maksaa on ihan itse aiheuttanut rahanmenonsa ja kärsimyksensä, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Miksi Saara ei käytä oppeja itseensä menestyäkseen. Nyt hän on pelkkä nolla. Vaikea uskoa nollan osaavan ohjeistaa muita muuhun kuin samaan nolluuteen.

Voi luoja, Saran vanhemmat, hoitoon nyt tuo ihminen ja nopsaan.

Vierailija
827/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt Aalto-yliopistolta tällaista markkinointia:

Haaveiletko sä sellasen teknologian luomisesta, jonka sä näet joka paikassa ja joka tekee susta miljonäärin? Sulje silmät ja kuvittele kaikki ne hyllyillä notkuvat keot, jotka on päätyneet sinne siksi, että sä olit niin rohkea ja uskalsit unelmoida. Meiltä sä saat saat selkeitä ja toimivia käytännön vinkkejä, ja me näytetään sulle, miten sun haaveet toteutuu ja susta tulee miljonääri-DI.

Vierailija
828/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon manifestointiin, ja käytän sitä aktiivisesti. Ymmärrän siitä paljon, ja olisin kykenevä rakentamasn siitö koulutuksen. En kuitenkaan ikinä olisi valmis laittamaan sille tuollaista hintalappua.

Ehkä enemmän mietityttää se, millä meriiteillä he manifestointia kauppaavat. Onko Saara saanut kaiken, mitä on manifestoinut? Ovatko he itse nousseet ryysyistä rikkauksiin?

Luulen, että ostaja kaipaisi todisteita, että homma toimii.

Vierailija
829/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti siis mitä h......tiä !? Voisko joku ekaks kertoo mulle mitä tarkoittaa hyvintointikouluttaja ja life coach ?

Oon ennenkin ihmetellyt että mistä noita life coacheja oikein valmistuu. Mutta mä en kuuna kullanvalkeana maksaisi latin latia Aaltojen No Fear Akatemialle. Ne on ihan hörhöjä.

Vierailija
830/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vajaamielistä sekoilua. Ja jos joku noille tuosta maksaa, on vieläkin tyhmempi kuin nuo. Sitä kannattaa jo miettiä vakavasti.

Vierailija
831/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeistään meni maku Saaraan. Aikaisemmin olen suhtautunut neutraalisti ja kerran käynyt joulukonserttia kuuntelemassa ja nätistihän hän osaa laulaa. Nyt en enää koskaan tule arvostamaan häntä. Tälläiset ylihintaiset hyvinvointikurssit etenkin verkkokursseina on ihan huuhaata ja vielä tuollaisella hinnalla! Ja ikävä asia, että näihin hurahtaa ihmiset, joilla muutenkin hankaluuksia elämässä ja se apu pitäisi olla jotain ihan muuta kuin Saaran verkkokurssi. TOIVOTTAVASTI kukaan somejulkkis ei nyt lähde tuota kurssia markkinoimaan elämänsä käännekohtana, kun sponsorina saanut kurssin ilmaiseksi. Nää kurssit pitäisi olla valvottuja ja tietyin raamein, ettei ihmiset törsäisi vähiä rahojaan näihin toivoen, että elämä muuttuisi, mutta ei se tälläisillä kursseilla muutu!

Vierailija
832/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hölynpölyä niin kuin muutkin henkiset valmennukset ja enkelihoidot.

Laulunopettajana taas voisin kuvitella että Saaralla on ihan oikeita meriittejä, mutta menestyykö hän yksityisyrittäjänä? Onko paljon asiakkaita?

Vierailija
833/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkis kirjoitti:

Koska koko touhu on puhdasta puutaheinää vailla mitään kompetenssiä.

Vierailija
834/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vajaamielistä sekoilua. Ja jos joku noille tuosta maksaa, on vieläkin tyhmempi kuin nuo. Sitä kannattaa jo miettiä vakavasti.

Ei kukaan täysissä sielunvoimissa oleva varmasti maksakaan. Mutta joskus ihmismieli järkkyy ja voi eksyä hakemaan apua oloonsa vääristä paikoista. Heitä on tosi vaikea suojella lain puitteissa.

Vierailija
835/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkis kirjoitti:

Minun mielestäni meditoinnin tarkoitus on henkisyyden kehittäminen, ei mikään maallinen mammona. En tiedä noista luettelemistasi ihmisistä ketään, tai edes mitä manifestointi. Eikä kiinnosta.

Eri

Vierailija
836/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nämä erilaiset puoliterapeutit vähäisellä koulutuksella on tosi huolestuttava ilmiö. Kuitenkin ihmisten psyykestä kysymys.

Minulla on eräs ystävä, jonka historiasta löytyy kaikenlaista kurjaa ihan lapsuudesta lähtien ja siksi mielenterveys reistaa ja elämänhallinnassa on ongelmia. Hän tarvitsisi asiantuntevaa apua mielenterveysongelmiensa hoitoon ja lisäksi ehkä myös jotain valmennusta ihan siihen, miten käytännön elämässä hoidetaan asioita. (Tietysti me läheiset yritämme auttaa, mutta jostain syystä läheisiltä tuntuu olevan aika vaikea ottaa neuvoja vastaan, ja toisaalta emmehän me mitään asiantuntijoita ole.) Kerta toisensa jälkeen hän hurahtaa näihin manifestointihommiin ja larppaa onnellista naama irvessä, kunnes pakka hajoaa.

Minusta nämä tämäntyyppiset valmennukset ovat melkeinpä luokiteltavissa pyramidihuijauksiksi - tosi monessa valmennuksessa tuntuu olevan pointtina se, että valmennettavien itsensäkin pitäisi alkaa valmentajaksi ja se vauraus ja menestys kertyy loppujen lopuksi sitä kautta.

Vierailija
837/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestointivinkkejä ja -oppaita on sekä YouTube että TikTok pullollaan. 888

Vierailija
838/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa tuota no fear akatemian nettisivuja ja huh huh miten paljon tekstiä. En jaksanut kuin puoleen väliin. 

Ihan hirveää kuraa

Vierailija
839/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on edesvastuutonta että kaiken maailman kokemusasiantuntijat tarjoavat jotain kallista höpötystä ihmisille, jotka etsivät itseään tai ovat epätasapainossa.

Jos hinta olisi tyyliin 50-100e kurssi niin ei olisi niin paha mutta aina nuo kurssit ovat todella kalliita.

Ihmisten huijausta tuo on. Sori nyt vaan.

Vierailija
840/912 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri poikkesi Farmi-ohjelmassa ja on nyt suuri stara omasta mielestään, kyllähän hinnat silloin pompsahtavat. Kertoisivat, mitä ne heidän sadantonnin koulutuksensa ovat, millä meriiteillä ylläpitävät "akatemiaansa." Meri ei ole tainnut tehdä päivääkään rehellistä työtä Saaran iskettyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä