Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmartääkö ihminen kun se menee tajuttomaksi?

Vierailija
05.05.2023 |

Muistaako joku miltä se tuntuu .

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole nukutettu, mutta joidenkin toimenpiteiden yhteydessä olen pyörtynyt. Kun korvat alkaa humisemaan ja piippaamaan ja tulee outo olo kuin olisi itsensä ulkopuolella, niin tajuan olevani riskissä pyörtyä, mutta voin myös siitä palata normaaliin tajuntaan. Tai sitten seuraava havaintoni on, että olen lattialla. Tuntuu, kuin olisin nähnyt syvää ja miellyttävää unta pitkän aikaa, vaikka läsnäolleet osaa kertoa mun olleen vai minuutteja tai sekunteja tajuttomana. Olo on rauhallinen ja raukea ja usein muistan unesta asioita. Toivottavasti kuoleminen tuntuu samalta.

Kuollessa keho tuottaa lisäksi luontaisia psykedeelejä, joten ihminen näkee näkyjä ja hallusinaatioita. Tästä on seurauksena kaikki ihmisten kertomat "kuolin ja kävin siellä jossain ihmeellisessä paikassa", jotka on saatu takaisin elävien kirjoihin. Muuten olettaisin tuntuvan pitkälti samalta.

Vierailija
22/26 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran pyörtynyt ihan kanttuveiksi ja siitä kun lähtee heräilemään on kuin heräilisi pakosta jostain syvästä, ihanasta unesta, josta ei halua herätä.

Olen kerran pyörtynyt eteisen lattialle. Kun panin takkia naulakkoon, huimasi, ja tunsin kyllä, että nyt lähtee jalat alta. Ehdin mennä kyykkyyn, ja sitten tuli black-out. Toettuani tuntui juuri tuolta, että olisin herännyt ihanan syvästä ja virkistävästä unesta. Mies oli jo soittamassa hätänumeroon. Oli läpsinyt minua poskille ja yrittänyt herätellä, mutta en ollut reagoinut mitenkään. Muutaman minuutin olin tajuttomana. Ei mitään hajua, mistä tuo johtui. Ei ole kyllä tuon jälkeen toistunut, tästä on jo vuosia aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse ehtinyt mitään miettiä pyörtyessäni

Mulla sama. Tajusin vain makaavani lattialla. Oli siis kyllä huono olo yms., mutta ei mua pyörryttänyt enkä tajunnut, että nyt lähtee taju. Lattialta heräsin.

Ihan sama kuollessa. Ei näy jeesusta.

Vierailija
24/26 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran pyörtynyt ihan kanttuveiksi ja siitä kun lähtee heräilemään on kuin heräilisi pakosta jostain syvästä, ihanasta unesta, josta ei halua herätä.

Olen kerran pyörtynyt eteisen lattialle. Kun panin takkia naulakkoon, huimasi, ja tunsin kyllä, että nyt lähtee jalat alta. Ehdin mennä kyykkyyn, ja sitten tuli black-out. Toettuani tuntui juuri tuolta, että olisin herännyt ihanan syvästä ja virkistävästä unesta. Mies oli jo soittamassa hätänumeroon. Oli läpsinyt minua poskille ja yrittänyt herätellä, mutta en ollut reagoinut mitenkään. Muutaman minuutin olin tajuttomana. Ei mitään hajua, mistä tuo johtui. Ei ole kyllä tuon jälkeen toistunut, tästä on jo vuosia aikaa.

Sama kokemus monesti. Ei kertaakaan jumala- tai jeesuskokemusta. Ne ovat paskapuhetta luulevaisten toimesta.

Vierailija
25/26 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuristettiin ja silmissä musteni. Sitten heräsin lattialta ja koski kun mies potkaisi kylkeen.

Vierailija
26/26 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kuristettiin ja silmissä musteni. Sitten heräsin lattialta ja koski kun mies potkaisi kylkeen.

Hassua yläpeukuttaa viestiäsi, mutta joo.