Ymmartääkö ihminen kun se menee tajuttomaksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran pyörtynyt ihan kanttuveiksi ja siitä kun lähtee heräilemään on kuin heräilisi pakosta jostain syvästä, ihanasta unesta, josta ei halua herätä.
Olen kerran pyörtynyt eteisen lattialle. Kun panin takkia naulakkoon, huimasi, ja tunsin kyllä, että nyt lähtee jalat alta. Ehdin mennä kyykkyyn, ja sitten tuli black-out. Toettuani tuntui juuri tuolta, että olisin herännyt ihanan syvästä ja virkistävästä unesta. Mies oli jo soittamassa hätänumeroon. Oli läpsinyt minua poskille ja yrittänyt herätellä, mutta en ollut reagoinut mitenkään. Muutaman minuutin olin tajuttomana. Ei mitään hajua, mistä tuo johtui. Ei ole kyllä tuon jälkeen toistunut, tästä on jo vuosia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse ehtinyt mitään miettiä pyörtyessäni
Mulla sama. Tajusin vain makaavani lattialla. Oli siis kyllä huono olo yms., mutta ei mua pyörryttänyt enkä tajunnut, että nyt lähtee taju. Lattialta heräsin.
Ihan sama kuollessa. Ei näy jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran pyörtynyt ihan kanttuveiksi ja siitä kun lähtee heräilemään on kuin heräilisi pakosta jostain syvästä, ihanasta unesta, josta ei halua herätä.
Olen kerran pyörtynyt eteisen lattialle. Kun panin takkia naulakkoon, huimasi, ja tunsin kyllä, että nyt lähtee jalat alta. Ehdin mennä kyykkyyn, ja sitten tuli black-out. Toettuani tuntui juuri tuolta, että olisin herännyt ihanan syvästä ja virkistävästä unesta. Mies oli jo soittamassa hätänumeroon. Oli läpsinyt minua poskille ja yrittänyt herätellä, mutta en ollut reagoinut mitenkään. Muutaman minuutin olin tajuttomana. Ei mitään hajua, mistä tuo johtui. Ei ole kyllä tuon jälkeen toistunut, tästä on jo vuosia aikaa.
Sama kokemus monesti. Ei kertaakaan jumala- tai jeesuskokemusta. Ne ovat paskapuhetta luulevaisten toimesta.
Minua kuristettiin ja silmissä musteni. Sitten heräsin lattialta ja koski kun mies potkaisi kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minua kuristettiin ja silmissä musteni. Sitten heräsin lattialta ja koski kun mies potkaisi kylkeen.
Hassua yläpeukuttaa viestiäsi, mutta joo.
Kuollessa keho tuottaa lisäksi luontaisia psykedeelejä, joten ihminen näkee näkyjä ja hallusinaatioita. Tästä on seurauksena kaikki ihmisten kertomat "kuolin ja kävin siellä jossain ihmeellisessä paikassa", jotka on saatu takaisin elävien kirjoihin. Muuten olettaisin tuntuvan pitkälti samalta.