Mitä et voisi tunnustaa missään muualla kuin täällä?
Tai muualla anonyymisti?
Aloitan itse:
Olen korviani myöten ihastunut varattuun ja myös itse olen aviossa :(
Kommentit (55)
ja näköjään montaakin muuta. Eikä tää ole jäänyt pelkän ihastumisen asteelle :/ hyi mua, mutta en mahda mitään..
tässä koneella ja av:llä. sanoin vaan lapselle välillä että menehän nyt leikkimään,äläkä häiritse.
Naimissa olemme molemmat ja lapsiakin on siunaantunut. Lohduttavaa (?) huomata, että en ole ainoa, joka näissä tunnelmissa soutaa.
vähän aiheen vierestä, mutta miten ihmeessä uskallatte/kehtaatte tehdä aloituksia joiden OTSIKOSSA KERROTTE HALUAVANNE MUITA MIEHIÄ/PETTÄNEENNE tms.
Meidän kone ainakin jättää muistiin _kaiken_, ja kun aloittaa uutta otsikkoa (mihin tahansa), tuo kone alkukirjaimen mukaan vanhoja otsikoita näkyviin.
käyttämään tietokonetta nro 62...
ne muistit voi hei tyhjätä... *huokaus*
Vierailija:
vähän aiheen vierestä, mutta miten ihmeessä uskallatte/kehtaatte tehdä aloituksia joiden OTSIKOSSA KERROTTE HALUAVANNE MUITA MIEHIÄ/PETTÄNEENNE tms.Meidän kone ainakin jättää muistiin _kaiken_, ja kun aloittaa uutta otsikkoa (mihin tahansa), tuo kone alkukirjaimen mukaan vanhoja otsikoita näkyviin.
esim. työkalut, asetukset, tietosuoja firefoxissa
ja harrastaisin nytkin jos kiva nainen löytyisi tähän kaveriksi :)
t.mies
olen töissä ja mulla on kankkunen :(
mutta lahjoja otan ja annan mielelläni.
Uskovaiset ärsyttää ihan älyttömän paljon jeesushorinoillaan!
Tunnustan:
Olin kahvilla tänään suuren ihastukseni kanssa. Kaipaus on hirmuinen...
Olemme molemmat varattuja, apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja kiroilen melko paljon kotioloissa.
joulukortteja! Pakko aina vaan laittaa...
Peruutin appiukon auton kylkeen niin että rysähti. Kurkkasin näkyvät vauriot: ei mitään, paitsi pissapojan nesteet valui ulos eli säiliö halkesi. Appi luuli, että kovasta pakkasesta johtu halkeaminen:) Eikä tänä päivänäkään tiedä, että syyllinen tuohon olin MINÄ!
paras ketju pitkään aikaan...