Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuvottava ahmatti

Vierailija
05.05.2023 |

Ärsyttää niin älyttömästi. Söin nyt päivällä porkkanakeittoa ja sen jälkeen vielä sämpylän, jonka välissä oli mm. kananmuna, juustoa yms. Olin kyllä syönyt kunnon aamupalankin, sämpylän juustolla ja kurkulla. Miksei mikään riitä. Paastoan loppupäivän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön ilmaisversio FatSecret -sovelluksesta ja merkitse sinne kaikki, mitä syöt. Vähän se etenkin alkuun teettää työtä, kun pitää punnita ruokia, mutta helpottuu nopeasti. Kun näet, miten nopeasti päivän kalorimäärä kertyy ylimääräisistä välipaloista niin alkaa houkutella niiden säästäminen illemmaksi.

Keitto ja leipä ei ole ollenkaaan paha yhdistelmä. Vaihtaisin kuitenkin sämpylän ruisleipään (sellaiseen, joka ei sisällä muuta kuin ruista, vettä ja suolaa).

Vierailija
2/2 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota käyttöön ilmaisversio FatSecret -sovelluksesta ja merkitse sinne kaikki, mitä syöt. Vähän se etenkin alkuun teettää työtä, kun pitää punnita ruokia, mutta helpottuu nopeasti. Kun näet, miten nopeasti päivän kalorimäärä kertyy ylimääräisistä välipaloista niin alkaa houkutella niiden säästäminen illemmaksi.

Keitto ja leipä ei ole ollenkaaan paha yhdistelmä. Vaihtaisin kuitenkin sämpylän ruisleipään (sellaiseen, joka ei sisällä muuta kuin ruista, vettä ja suolaa).

Olen laskenut kaloreita n. 3 vuoden ajan, päivittäisenä rajana 1400 kaloria ja sen alla pysynyt ihan hyvin. Voisi kokeilla tuota sovellusta, en sitä ole ennen käyttänyt. Ärsyttää vain, kuinka syön suurimman osan kaloreista niin aikaisin päivästä, että loppupäivälle ei jää paljon mitään, mikä usein johtaa paastoamiseen pelkästä ärtymyksestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi