Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan mobiilisovellus ahdistaa

Vierailija
05.05.2023 |

Meillä on työpaikalla mobiilisovellus joka täytyy ladata omaan henkilökohtaiseen puhelimeen. Sinne tulee useaan kertaan viikossa kaikki tärkeät tiedotteet jotka jokaisen työntekijän tulee tietää. Näitä tiedotteita ei saa lukea työaikana vaan ne luetaan aina päivittäin vaikka olisit neljä viikoa lomalla tai saikuilla.
Tai ihan vaikka vaan 3 pv vapaalla. Voiko työnantaja pakottaa lukemaan nämä tiedotteet omalla ajalla?
Ja sitten jos joku tiedote on mennyt ohi sun huomaamatta niin saat kyllä kulla kuinka surkea työntekijä olet.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat Doron ja sanot, että ei ole muuta puhelinta. Pyydät tiedotteet sähköpostilla.

Minulla on vain Nokian perusluuri, ei siihen voi mitään ladata.Töissä on älyluuri

, jonka sammutan töistä lähtiessä ja jätän työpaikalle aina.Työasiat hoidan työaikana ja luen s-postit ja tiedotteet silloin.

Vierailija
82/82 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ekassa työpaikassani siivoojana ja meidän piti ladata omaan puhelimeen tuollainen sovellus, jossa kellotetaan työaika ja lisäksi se vielä paikantaa sijainnin. On kyllä niin tyhmä olo kun olen tuollaiseen suostunut mutta kuten sanoin, eka työpaikkani:/

Lisäksi keskiviikkona tai jopa torstaina saattaa tulla perjantain työvuoroon liittyen sellaista että voi mennä joko perjantaina vain klo 14-17 välisenä aikana tai lauantaina, kun normaalisti voi mennä perjantaina mihin aikaan vain klo 16 jälkeen. Tämäkään ei taida olla ihan laillista?

Siinä on ollut jo varsinainen kyttäysmeiniki. Onneksi pääsit pois sieltä. Eka työpaikka on vasta opettelua työelämään, sokeasti sitä vain uskoo kaiken mikä ylhäältä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla