Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun teini haluaa syödä omassa huoneessaan, mieskin on alkanut syödä tv:n ääressä

Vierailija
05.05.2023 |

Sinne meni meidän yhteiset ruokailut. Yksin syön keittiössä =( Lisäksi ärsyttää kun muruja ja likaisia astioita on pitkin kämpää. Mies taantunut teiniksi myös, eikä saa astioita koneeseen. Alanko natsiksi, ja käsken siivomaan jälkensä vai ummistan silmäni ja annan kämpän muuttua lääväksi, kas siinäpä kysymys. Nätisti sanominen ei ole auttanut...

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies ottaa mallia teinistä! Jaa. Saisi kyllä siivota omat jälkensä..

Vierailija
2/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa nyt linja yhdessä miehen kanssa. Joko syödään kaikki pöydän ääressä tai sitten jokainen valitkoon ruokailupaikkansa, mutta jäljet kukin siivoaa siinä tapauksessa itse, ei sen ruokailun tarvi olla mitään porsastelua ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että lähdet mukaan tähän dynamiikkaan. Älä SANO tai KÄSKE miestä, vaan kysy ihan vertaisena aikuisena, että mitä ihmettä mies oikein tekee. Nyt on tuhannen taalan paikka välttää ottamasta nalkuttava mutsi-roolia jota sulle tarjotaan.

Vierailija
4/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, lakkaisin tekemästä ruokaa muille ja söisin yksin ulkona.

Vierailija
5/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitkaa nyt linja yhdessä miehen kanssa. Joko syödään kaikki pöydän ääressä tai sitten jokainen valitkoon ruokailupaikkansa, mutta jäljet kukin siivoaa siinä tapauksessa itse, ei sen ruokailun tarvi olla mitään porsastelua ympäriinsä.

Kysymys oli: Alanko natsiksi, ja käsken siivomaan jälkensä vai ummistan silmäni ja annan kämpän muuttua lääväksi, kas siinäpä kysymys. Nätisti sanominen ei ole auttanut

Ap

Vierailija
6/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli: Alanko natsiksi, ja käsken siivomaan jälkensä vai ummistan silmäni ja annan kämpän muuttua lääväksi, kas siinäpä kysymys. Nätisti sanominen ei ole auttanut

Ap

Valitse kumpi tahansa ja ennustan, että seksielämä kuolee ja kipinä sammuu viiden vuoden sisään. Ohis

Vierailija
7/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että lähdet mukaan tähän dynamiikkaan. Älä SANO tai KÄSKE miestä, vaan kysy ihan vertaisena aikuisena, että mitä ihmettä mies oikein tekee. Nyt on tuhannen taalan paikka välttää ottamasta nalkuttava mutsi-roolia jota sulle tarjotaan.

Mies ottaa nalkuttamisena ihan normaalinkin puheen aiheesta. 'Kyllä aikuinen mies saa syödä missä haluaa'. 'Joo joo, vien ne kohta pois, älä jäkätä'.

Ihan puskista tullee miehelle, jos tästä joku päivä häivyv

Ap

Vierailija
8/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että ruoanlaitto loppu. Tottakai kaikki syö saman pöydän äärellä.

Vierailija
9/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Kyllä ne omat astiat pitää edes alkaa molempien viedä koneeseen. Älä alistu piiaksi.

Vierailija
10/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten se nätisti sanominen (eli oletteko KESKUSTELLEET asiasta vai oletko ohimennen todennut "voi voi kun täällä sohvalla on taas murusia") on tapahtunut? Valtaosa miehistä ei ihan oikeasti ymmärrä/rekisteröi pientä vihjailua, vaan paljon helpommalla pääsee, kun sanoo suoraan. Senkin vaan voi tehdä ystävällisesti ja rakentavasti, ilman et tarvitsee ottaa mukaan koko kuluneen kuukauden toisten jälkien siivoushistoriikin avaamista.

Ei mitenkään pahalla, mutta kun minullekin veljien seurassa kasvaneena naisena on hyvin vaikeaa välillä ymmärtää epäsuoria vihjailuja kun olen tottunut siihen, että kommunikaatio on suoraa ja sopimukset tehdään kerran molempien osapuolten osalta selviksi ja sen jälkeen niitä noudatetaan ellei yhdessä muuta sovita.

Vierailija
11/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa nalkuttamisena ihan normaalinkin puheen aiheesta. 'Kyllä aikuinen mies saa syödä missä haluaa'. 'Joo joo, vien ne kohta pois, älä jäkätä'.

Ap

Ällöttää ajatuskin tuollaisesta parisuhteesta. Mun mies ei ikinä koskaan puhuisi mulle tuolla tavalla. Älä siedä tuollaista. Pariterapia tai lähtisin lätkimään.

Vierailija
12/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhtaat lautaset loppuvat, osta kertakäyttölautasia. Sanot, että niitä käytetään siihen asti, kunnes oikeat lautaset syöjä vie itse tiskipisteelle.

Vierailija
13/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teini saa syödä omassa huoneessaan?

Vierailija
14/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten 45v miehelle pitäsi alkaa selkokielellä sanoa itsestäänselviä asioita. Ongelma siis ei ole lautaset, vaan se ettei mies kunnioita minua, eikä minun seurani enää kiinnosta. Eipä kauaa kiinnosta minuakaan.

Ap

Vierailija
15/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaat vain sinulle.

Vierailija
16/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
17/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onpa epäkunnioittava ja epäkypsä mies sinulla. Minä varmaan sanoisin tuollaiselle suoraan, että en ansaitse tuollaista kohtelua ja jos minun "jäkätykseni" niin kovasti häiritsee herran elämää, niin voidaan kyllä muuttaa erilleenkin, että saa rauhassa syödä miten lystää. Jos äijä siihen tuumaa vaan, että ok, niin asia on aika selvä.

Vierailija
18/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teini saa syödä omassa huoneessaan?

Miksi ei?

Vierailija
19/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä se, että mies haluaisi kieltää teiniä syömästä omassa huoneessa, mutta itse annat periksi? Yhteistä linjaa syödä keittiössä ei löydy, koska itse suutut, jos teiniä komentaa?

Tässä tilanteessa miehen syöminen olohuoneessa saattaa olla hiljainen protesti.

Vierailija
20/156 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska ollaan perhe ja halutaan elää niinkuin sivistyneet ihmiset. Yhdessä pöydän ääressä syömisellä osoitetaan, että arvostetaan ap:n laittamaa ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi